بازدید 4866
بازتاب

امید پس ازتمدید:به قلب آبی افتخار می‌کنم

اطمینان دارم که در فصل آینده می توانیم با تلاش های کادرفنی و بازیکنان و همینطور حمایت های هواداران عزیزمان روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث شادی هواداران خونگرم ما بشود.
کد خبر: ۷۰۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 20 June 2017
امید ابراهیمی بعد از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال گفت: تمدید قرارداد با استقلال بهترین اتفاق ممکن برای من بود و از این بابت بسیار خوشحال هستم. پس از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه درباره ی ادامه ی حضور در استقلال داشتم به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردم و این اتفاق را به فال نیک می گیرم.
 
به گزارش تابناک ورزشی،وی افزود:از اینکه هنوز هم بازیکنان استقلال هستم و پیراهن این تیم را به تن می کنم بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار می کنم. استقلال یک تیم بزرگ، پر افتخار و دارای هواداران پرتعداد و پرشور است. اطمینان دارم که در فصل آینده می توانیم با تلاش های کادرفنی و بازیکنان و همینطور حمایت های هواداران عزیزمان روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث شادی هواداران خونگرم ما بشود.
 
جا دارد از زحمات جناب آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه و همینطور آقایان توفیقی و منصوریان نهایت تشکر را داشته باشم که پیگیر کار تمدید قرارداد من بودند. همه تلاش و کوشش کلیه اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان این است که در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را داشته باشیم و رضایت خاطر هواداران عزیز استقلال را فراهم نماییم. 

امیدپس ازتمدید:افتخار می‌کنم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر