بازدید 5333
بازتاب

نصیرزاده:پرسپولیس هم حاضرشد برای شجاعیان ۱/۵میلیارد بدهد

به شوخی به ترکاشوند گفتم که این مبلغ پول آب‌نبات چوبی هم نمی‌شود. البته ترکاشوند یک ساعت قبل از این که ما به باشگاه استقلال برویم، با من صحبت کرد و گفت‌ که حاضر است همان مبلغی که استقلال می‌خواهد پرداخت کند
کد خبر: ۷۰۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 19 June 2017
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان ۱.۵ میلیارد تومان بوده و ادعای معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که ۲.۵ میلیارد از استقلال دریافت شده کذب است.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیر زاده، درباره انتقال داریوش شجاعیان به استقلال اظهار کرد: درکل باشگاه‌های ایران تنها تیمی که به ما نامه رسمی برای شجاعیان زد، استقلال بود. در نتیجه‌ هیچ مذاکره رسمی با دیگر باشگاه‌ها نداشتیم. دیشب، در دو ساعت مذاکره که با استقلال داشتیم، شجاعیان جواب تلفنش را نمی‌داد و پیدایش نبود که بعد از دو ساعت به ما گفت‌ که به خاطر مشکلات خانوادگی جایی درگیر بوده است. به‌ هر صورت او به باشگاه استقلال آمد و قراردادش را با این تیم امضا کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره اظهار نظر محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که گفته بود استقلال برای شجاعیان ۲.۵ میلیارد تومان هزینه کرده است، عنوان کرد: این یک ادعای دروغ است. کل مبلغ توافقی ما با استقلال ۱.۵ میلیارد تومان بود که یک سوم آن نقد دریافت شد و الباقی به صورت چک وصول می‌شود.

نصیرزاده:پرسپولیس هم حاضرشد برای شجاعیان ۱/۵میلیارد بدهد

او با بیان این که باشگاه‌ها از بلیت فروشی، حق پخش تلویزیونی، فروش محصولات باشگاه، ‌اسپانسرینگ و در نهایت درآمد حاصل از نقل‌ و انتقالات بازیکن درآمد کسب می‌کند، گفت‌:ما بخش خصوصی هستیم و دست مان در جیب خودمان است و مجبوریم از تیم‌هایی که امتیاز دولتی دارند درآمد کسب کنیم‌. 

نصیرزاده با تاکید بر این که در جریان نقل‌ و انتقال شجاعیان به استقلال ۲۰۰ میلیون تومان هم تخفیف داده‌اند، تصریح کرد: در تمام دنیا دو برابر مبلغ قرارداد را به عنوان مبلغ رضایت‌نامه دریافت می‌کنند. قرارداد شجاعیان در فصل گذشته ۸۵۰ میلیون تومان بود و امسال این قرارداد ۹۵۰ میلیون تومان می‌شد. اگر با توجه به مبلغ قرارداد فصل گذشته حساب کنیم، استقلال باید یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ما می‌داد،  ولی ما ۱.۵ میلیارد تومان از آنها گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با بیان این که این انتقاد هم به نفع استقلال و هم به نفع گسترش فولاد بود، در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هیچ مذاکره غیر رسمی هم بر سر شجاعیان نداشته، گفت‌: پرسپولیس یک بار سرپایی توسط ترکاشوند در هتل المپیک برای شجاعیان با ما صحبت کرد که سر جمع ۲۰ ثانیه هم نشد. نامه رسمی را فقط استقلال به ما زد. البته چند وقت بعد محمد ترکاشوند از استانبول با ما تماس گرفت و گفت‌ که ۵۰۰ میلیون تومان نقد به ‌اضافه کرملاچعب را به ما می‌دهند اما من به او گفتم، شما خودتان کرملاچعب را بازی نمی‌دهید آن وقت می‌خواهید به جای یک میلیارد تومان به ما واگذارش کنید؟

او افزود: من همچنین به شوخی به ترکاشوند گفتم که این مبلغ پول آب‌نبات چوبی هم نمی‌شود. البته ترکاشوند یک ساعت قبل از این که ما به باشگاه استقلال برویم، با من صحبت کرد و گفت‌ که حاضر است همان مبلغی که استقلال می‌خواهد پرداخت کند را به همان روش به گسترش فولاد بدهد تا شجاعیان به پرسپولیس برود اما من به او گفتم که این از نظر اخلاقی درست نیست و شما اگر شجاعیان را می‌خواهید باید یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ما نقد بدهید.

نصیرزاده ‌اضافه کرد: ترکاشوند هم در پاسخ درخواست ما گفت‌ که برویم با استقلال قرارداد ببندیم. ما در ابتدا در باشگاه استقلال یک قرارداد دو جانبه بستیم و بعد از آن با آمدن شجاعیان این قرارداد سه جانبه شد. شجاعیان دیشب همزمان با ما قراردادش را فسخ کرد و با استقلال قرارداد امضا کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره جانشین شجاعیان در این تیم‌ اظهار کرد:بوناچیچ بلافاصله پس از این که مشخص شد شجاعیان از جمع ما جدا می‌شود نقی زاده را که بهترین بازیکن ما است، در پست او قرار داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان