بازدید 4771
۱

تلاش بی‌فایده سپاهان؛تفاهم‌نامه استقلال-جپاروف

جپاروف یا باید برای استقلال در ایران به میدان برود، یا در خارج از لیگ ایران به فعالیت‌اش ادامه دهد. شاید این آب پاکی روی دست مسئولان سپاهان باعث شود آن‌ها از موضع‌شان کوتاه بیایند و جپاروف هم مذاکره با استقلال را از سر بگیرد.
کد خبر: ۷۰۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 19 June 2017
تنش‌ها بین استقلال و سپاهان بر سر جذب سرور جپاروف ستاره ازبکستانی بالا گرفته و چند روزی است کار به بیانیه و مصاحبه‌های تند هم کشیده.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در حالی که استقلالی‌ها سپاهانی‌ها را متهم به بی‌صداقتی کرده‌اند و البته بالعکس؛ سازمان لیگ با در دست داشتن تفاهم‌نامه‌ای از نظر قانونی جپاروف را حق استقلال می‌داند. تفاهم‌نامه‌ سه جانبه‌ای که در بین دو نیم فصل لیگ شانزدهم نوشته شد و طبق آن در پایان فصل جپاروف باید به استقلال می‌آمد. اما جپاروف از ایران خارج شد و تقریبا هیچ پاسخی به تماس‌های استقلالی‌ها نداد.
 
به همین دلیل و با رابطه تریک ایجاد شده بین استقلال و جپاروف، سپاهانی‌ها خواستند از فضا به نفع خود استفاده کرده و جپاروف را به سمت اصفهان بکشانند؛ اما تفاهم‌نامه ثبت شده در سازمان لیگ این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد. آنظور که محمودزاده گفته، جپاروف یا باید برای استقلال در ایران به میدان برود، یا در خارج از لیگ ایران به فعالیت‌اش ادامه دهد. شاید این آب پاکی روی دست مسئولان سپاهان باعث شود آن‌ها از موضع‌شان کوتاه بیایند و جپاروف هم مذاکره با استقلال را از سر بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سپاهانی ها چقدر به راحت الحلقوم علاقمندند.در مورد عماد رضا هم همین تاکتیک رو به خرج دادند.پرسپولس عماد رضا رو آنالیز کرد و به ایران آوردش و بعد سپاهان اومد قاپیدش.مثل عقاب.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار