بازدید 12533

ناوشکن آمریکایی در آستانه غرق یا متلاشی شدن

فرمانده ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا اذعان کرد، ناوشکن یو اس اس فیتزجرالد در آستانه غرق یا متلاشی شدن قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۰۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 18 June 2017
فرمانده ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا اذعان کرد، ناوشکن یو اس اس فیتزجرالد در آستانه غرق یا متلاشی شدن قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، ژوزف آکوین فرمانده ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا امروز یکشنبه در سخنانی گفت: ناوشکن یو اس اس فیتزجرالد پس از برخورد با یک کشتی تجاری کانتینری دچار خسارت جدی و بزرگی شده و در آستانه غرق یا متلاشی شدن قرار دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: این برخورد موجب ایجاد یک حفره بزرگ در زیر ناوجنگی آمریکا شده و این ناوشکن را در آستانه غرق و متلاشی شدن قرار داده است.

این فرمانده آمریکایی افزود: خسارت و آسیب وارد شده، بزرگ و جدی است. یک حفره بزرگ در زیر ناو ایجاد شده است. تلاش های انجام شده از سوی خدمه کنترل آسیب، تاکنون مانع از غرق شدن ناوشکن آمریکایی شده است.

در حالی که رسانه های خبری از کشف اجساد ملوانان آمریکایی که در این حادثه مفقود شده اند، خبر می دهند ولی این فرمانده آمریکایی حاضر نشد به تعداد دقیق اجساد کشف شده، اشاره کند.

آکوین گفت: ناوشکن فیتزجرالد قابل نجات است و می توان آن را نجات داد ولی تعمیر آن ماه ها طول خواهد کشید. امیدواریم کمتر از یک سال زمان ببرد. شما خواهید دید که این ناوشکن مجددا بازخواهد گشت.

رسانه های ژاپنی اعلام کردند که هر 7 ملوان ناپدید شده آمریکایی، جان خود را از دست داده اند.اجساد این ملوانان آمریکایی به یک بیمارستان نیروی دریایی این کشور منتقل شده تا مراحل شناسایی انجام شود.

هنوز مشخص نیست که علت اصلی برخورد این 2 کشتی چه بوده است. سخنگوی ناوگان هفتم دریایی آمریکا تاکید کرد: زمانی که تحقیقات کامل شود، آنگاه می توان مسائل حقوقی مربوط به این پرونده را دنبال کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل