بازدید 3978
۴

لو رفتن سوالات امتحان نهایی صحت ندارد

کد خبر: ۷۰۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 18 June 2017
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: هیچ شکایتی از سوی مسئولان آموزش و پرورش مبنی بر شناسایی فروشندگان سوالات لو رفته امتحانات نهایی در شبکه‌های اجتماعی به دست این پلیس نرسیده است.

به گزارش مهر، سرهنگ مهدی کاکوان د دربارهٔ ماجرای فروش سوالات لو رفته امتحانات دانش آموزان و اظهارات مطرح شده مبنی بر خرید و فروش آنها در برخی شبکه‌های اجتماعی گفت: به دنبال اطلاع همکارانمان در پلیس فتا از فعالیت برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی در خصوص فروش سوالات امتحانات نهایی و همچنین گزارش آموزش و پرورش مبنی بر ادعای برخی افراد مبنی برداشتن سوالات امتحانی و فروش آنها به دانش آموزان، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در تمام بررسی‌های انجام شده پلیس فتا، هیچ مستنداتی مبنی بر صحت ادعای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی به دست نیامد، افزود: در تحقیقات انجام شده پلیس، سه نفر کلاهبردار که مدعی فروش سوالات امتحانات نهایی بودند شناسایی و دستگیر شدند و مشخص شد ادعای این افراد مبنی برداشتن سوالات اصلی، کذب است و این افراد با وعده‌های دروغ از دانش‌آموزان کلاهبرداری می‌کردند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ شکایتی از سوی آموزش و پرورش مبنی بر شناسایی فروشندگان سوالات اصلی امتحانات نهایی به دست پلیس فتا پایتخت نرسیده است و در بررسی‌های ما گردانندگان سه کانالی که مدعی فروش سوالات اصلی امتحانات نهایی بودند شناسایی و با تلاش پلیس دستگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
من خودم از چنددد نفر شنییدمم که سوالات رو ساعت هفت و نیم گرفتنو چرا حق مارو ضایع میکنید با این حرفا
لو رفتن سوالات نهایی صحت دارد خیلی هم صحت دارد... اصلا اگه فقط یه چیز تو دنیا صحت داشته باشه همینه...
پلیس فتا کیلویی چند بابا. سوالاتو به راحتی میتونن چنددقیقه قبل از شروع امتحان بدن ب دانش اموزا .درواقع بفروشن. به تمام اعتقاداتم قسم تومدرسه یه ربع بعد از اتمام امتحان چندتا از بچه ها داشتن جواب سوالات رو توگوشی خودشون چک میکردن.بخدا ما دبیرستانی ها بیشتر از چیزی ک فکر میکنید حالیمونه و حقمونو میگیریم
با این تخلفات نه تنها نمی خوان تاثیر نا عادلانه معدل در کنکور رو بردارن می خوان کنکور رو هم حذف کنن واقعا که
اموزش پرورش ایران است دیگر ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل