بازدید 5709
۱

آخرین وضعیت صادرات گوشت به قطر

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: روزانه 120 تن گوشت برای مصارف داخلی و تنظیم بازار به کشور وارد می شود.
کد خبر: ۷۰۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 17 June 2017
رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: روزانه 120 تن گوشت برای مصارف داخلی و تنظیم بازار به کشور وارد می شود.

منصور پوریان رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت واردات گوشت اظهار داشت: روزانه ۱۲۰ تن گوشت برای مصارف داخلی و تنظیم بازار به کشور وارد می‌شود.

وی افزود: لاشه‌های وارداتی در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام قرار می‌گیرد که درنهایت با نرخ ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

پوریان از کاهش تقاضا برای گوشت داخلی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا برای گوشت داخلی انتظار می‌رود که وضعیت قیمت تا پایان ماه متعادل شود.

وی در پاسخ به این سوال که نرخ گوشت در قصابی‌ها همچنان بالاست، بیان کرد: نرخ بالای گوشت در برخی مغازه‌ها متعلق به قصابانی است که خود اقدام به کشتار و عرضه لاشه به بازار می‌نمایند از این رو دستگاه‌های مربوطه با نظارت دقیق باید از گران فروشی‌ها جلوگیری نمایند.

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده با اشاره به آخرین وضعیت صادرات به قطر ادامه داد: روزانه ۹۰ تن لاشه به قطر صادر می‌شود که این لاشه‌ها به هیچ عنوان داخلی نیست بلکه به اسم ایران صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۷۰ تن گوشت گوساله و گوسفند مورد نیاز قطر است، تصریح کرد: با کشورهای روسی وارد مذاکره شدیم تا با خرید گوشت کالا را به اسم ایران به قطر صادر نماییم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بچه بودم و صبح زود خودم را به خواب زده بودم که بیشتر استراحت کنم شنیدم که مادرم آهسته به پدرم گفت برای مهمانی افطار یک مقدار هم گوشت بزرگ بخر تا بزنیم تنگ گوشت گوسفندی تا با صرفه تر تمام شود.
پدرم با عصبانیت گفت همینم مانده که گوشت گاو به مهمانم بدهم.
سر بلند کن تاببینی گوشت گاو تا 45 هزار تومان هم رسیده
یادم رفت بگویم سال مربوط به گوشت بزرگ پدرم یک خانه ویلائی 400 متری در شهری در آذربایجان به 3400 تومان خرید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر