بازدید 3573

کشتیرانی هنگ کنگ خط جدید راه اندازی می کند

کشتیرانی کانتینری OOCL هنگ کنگ دو خط سرویس دهی جدید را به شبکه درون آسیایی خود اضافه خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 17 June 2017
کشتیرانی کانتینری OOCL هنگ کنگ دو خط سرویس دهی جدید را به شبکه درون آسیایی خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از مانا، در شرایطی که علائمی از رشد تجاری مستمر در جنوب شرقی آسیا دیده می شود، کشتیرانی کانتینری OOCL هنگ کنگ- سیزدهمین خط کشتیرانی کانتینری دنیا- دو خط سرویس دهی جدید را در این منطقه اضافه خواهد کرد.

این گزارش ادامه داد: در راستای ارتقای شبکه درون آسیایی، کشتیرانی هنگ کنگ خط سرویس دهی Straits اندونزی تایلند ITS و خط سرویس دهی Johor Straits ویتنام VJS را معرفی خواهد کرد.

خط سرویس دهی Straits اندونزی تایلند ITS که از سوم ماه می سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز کرده، یک خط سرویس دهی مستقیم بین تایلند، سنگاپور، مالزی و اندونزی است، علاوه بر این، پوشش بندری خط مذکور شامل بندر klang در مالزی، بندر سنگاپور، بنادر Semarang و Surabaya در اندونزی، بنادر Bangkok وLaem Chabang در تایلند و بازگشت به بندر klang است.

علاوه بر این، خط سرویس دهی Johor Straits ویتنام VJS که از 11 ژوئن سال جاری میلادی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، یک خط سرویس دهی بین ویتنام شمالی، سنگاپور و مالزی را فراهم خواهد کرد، پوشش بندری خط مذکور شامل بندر klang، سنگاپور، Pasir Gudang در مالزی، Haiphong در ویتنام، Pasir Gudang مالزی، سنگاپور و بازگشت به بندر klang است.
این گزارش ادامه داد: تعداد زیادی از خطوط کشتیرانی، چندین خط سرویس دهی جدید درون آسیایی را در سال جاری میلادی معرفی کرده اند.

موسسه تحقیقی Drewry در این باره گفت: عواملی مانند مجاورت نزدیک، اقتصادهایی با رشد سریع و پایگاه های تولید، چشم انداز بالاتری برای جابجایی کانتینری را در درون آسیا نسبت به مناطق دیگر رقم زده اند.

لازم به ذکر است: در سه ماه نخست سال جاری میلادی تجارت کانتینری در درون آسیا با رسیدن به 10 میلیون و 800 هزار TEU رشد 23.5 درصدی را تجربه کرد، از طرف دیگر تجارت چینی به داخل و خارج از آسیا با رسیدن به سه میلیون و400 میلیون TEU با افزایش 36 درصدی جایگاه بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر