بازدید 6824

توصیه آیت‌الله مکارم شیرازی به دولت

کد خبر: ۷۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 17 June 2017
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه اتحاد با شعار دادن ایجاد نمی‌شود، تأکید کرد: همه جناح‌ها باید در مدیریت کشور سهیم باشند.

به گزارش مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی شامگاه جمعه در جمع اساتید و حافظان قرآن کریم که در بیت علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به مسائل روز کشور اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اتفاقی در کشور حاصل شود باید مسائل انتخابات را به فراموشی بسپاریم.

وی با بیان اینکه دوران تبلیغات انتخابات مشکلاتی داشت و بداخلاقی‌هایی شد، افزود: باید توجه داشت که اتحاد با شعار دادن ایجاد نمی‌شود و در صورتی اتحاد در کشور محقق می‌شود که همه جناح‌ها در مدیریت کشور شریک باشد.

این استاد برجسته حوزه گفت: اگر همه وزرا، استانداران و فرمانداران از یک جناح باشند در این صورت شعار وحدت یک شعار توخالی خواهد بود و همه جناح‌ها باید در مدیریت کشور سهیم باشند.

وی اضافه کرد: حال باید دید که چنین کاری خواهند کرد یا مانند گذشته روش سابق را در پیش خواهند گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور بیان داشت: اخیرا دشمنان تصمیم گرفتند که تروریست‌ها را استخدام کنند و به ایران بفرستند که در این شرایطی که دشمنان هر روز یک تحریم جدید ایجاد می‌کند امیدواریم مسئولان عملا دست به اتحاد بزنند و تنها به شعار بسنده نشود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل