بازدید 21277

اظهارات عادل الجبیر علیه سپاه پاسداران

«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان اظهار داشت که ریاض در حال تهیه لیستی از شکایت‎ها درباره قطر است که به زودی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 16 June 2017
«عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان اظهار داشت که ریاض در حال تهیه لیستی از شکایت‎ها درباره قطر است که به زودی اعلام خواهد شد.
 
به گزارش فارس، الجبیر با بیان اینکه قطر باید به درخواست‌های مربوط به حمایت از تروریسم پاسخ دهد، گفت: این درخواست‌ها جهانی نیست و فقط مربوط به شورای همکاری نمی‌شود. وزیر خارجه عربستان در ادعای تکراری خود درباره حمایت ایران از تروریسم افزود: ایران با استفاده از سپاه پاسداران، تروریسم را در منطقه گسترش می‏‌دهد. وی تاکید کرد که اگر ایران می خواهد کشور محترمی باشد باید دست از حمایت و انفجار سفارتخانه‌ها و انتشار طایفه‌گری دست بردارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴۳
فکر میکنند خودشون رو پشت ابر قایم کردند و به دیگران اتهام میزنند در حالیکه همه ی اینها مصداق خودشان است ولی در اینده ای نه چندان خواهند دید چه اتفاقی خواهد افتاد!
بابا یکی این اواخواهرو جمع کنه
جبیر اگر همین سپاه نبود الان کنیز ابوبکر بغدادی بودی (-:
حرص مردان از ره بیشی بود
در مخنث حرص سوی پس رود.
این یارو هم باورش شده که کاره ای است.
کلا کم داره.... فعلا که شما از کشور به اصطلاح محترم خیلی وقته خارج شدید!!!
واقعا اگر همین سپاه نبود سعودیا با ایران چکار میکردن،اون قطر همسایه هم نژاده هم مذهبه هم زبونه کوچولویه همراهه بی آزارو باش چه کردند پس دیگه باما چکار میکردند،باید قدردان این اقتدار باشیم که مولود ارتش سپاه اطلاعات و.....و از همه مهمتر مردم و رهبریه باشیم
انفجار سفارتخانه ها ؟؟؟؟؟؟؟ کی ؟ کجا ؟ کدوم ؟
کی توانی شد تو مرد این حدیث
هر مخنث مرد میدان کی شود.
عطار
ما مانده ایم تا این یزغاله پرورش یافته سازمان سیاه به ما بگه چیکار کنیم تا محترم باشیم احترام ما زمانی زباد میشه تا تو مزدور به زباله دان تاریخ حواله بدهیم
اضهارات این شخص چه اعتباری داره که منعکس میشه؟!
عربستان آل سعود بزرگترین کشور صادر کننده تروریست بین المللی می باشد. متاسفانه دلارهای بادآورده این کشور به جای اینکه باعث وحدت در امت اسلامی شود با بی لیاقتی چنین افرادی مثل عادل الجبیر باعث تفرقه و جنگ در جامعه اسلامی شده است. مکه و مدینه باید توسط منتخب امت اسلامی اداره شود نه چنین تفکر مریض جنایتکاری مانند آل سعود ... مرگ بر آمریکای جنایتکار
وای خواهر ﻋﺎﺩﻝ
ﺍﻟﺠﺒﯿﺮ حجابت منو کشته .فازشون چیه اینا
باز این گاو حرف زد!!!!!
کاش میشد ازش دعوت میکردین ایران من خودم باهاش صحبت می کردم یه جوری حالیش میکردم
خودتون دراشاعه تروریسم نقش دارین اونوقت پاچه اینو اونو میگیرین.
حرف هاى احساس را كنار بگذاريد،زندگى خصوصى عادل جبير به ما ربطى نداره بايد بين دو كشور ، صلح و نبود تنش وجود داشته باشه و از راه ديپلماتيك مسايل دو كشور حل بشه، مگه از جنگ بين ايران و عراق چه عايد دو كشور شده؟ بهترن جوانان اين وطن شهيد شدند، واقع بين باشيم.
به این کوچلو بگید با دم شیر بازی نکند عاقبت بدی براش دارد
تو ثابت کن مردی یا زن بعد حرف بزن.
زشته عکس دختر مردمو بی نقاب بزارن اونم از نوع سعووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودی
عنوان اصلی: وهابی ساخته انگلیس و صهیونیست
عنوان جعلی: مسلمان
لقب جعلی: خادم الحرمین
لقب واقعی: خائن الحرمین
شغل: گمارده و مزدور آمریکا و اسرائیل
منطقه ماموریت: خاور میانه
ماموریت اصلی: اختلاف افکنی و سرکوب شیعه و انقلاب های رهایی بخش
محل تامین بودجه: چاه های نفتی مردم بیچاره عربستان. دشمنی اصلی با: ایران
دوستانی که کامنت می نویسند می توانند مشخصات بیش تری بنویسند.
خاک بر سر بی عقلتون..... عربهای وهابی....

برید دنبال تکنولوژی و علم.
درود بر اسلام ناب محمدی
مونث مجازي آل بياباني خفه شو
سلام آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه . خیلی خندیدم به حرف های عادل جغد
گوگوری مگور احمق دهنت را اندازه خوت باز کن و گر نه جر می خوره تروریست و تروریست پرور و افراطی و معلم افراط گرائی و تفرقه افکن و منشا تروریسم افراطی خود حکام ابلح عربستان هستندجنگ با مسلمانان که خود غرب هم جرات نداشت به نماینده .... خود سعود محول شد یمن سوریه عراقو
شین بین بابا...
کافر همه را به کیش خود پندارد
شما خودت دست از سر سفارتخانه های ایران مثل سفرات ایران در لبنان و افغانستان بردار
دست از سر کچل مردم خاور میانه بردار
دست از صدور وهابیت و تکفیر و سلفی گری بردار
بگذار مردم از دست تندروهای تکفیری یه نفس راحت بکشند
اگرآمریکاتاابدبه بهانه های مختلف ایران راتحریم وتهدیدکند برجام پرستان لحظه ای درادامه اجرای آن تردیدنخواهندکرد
این همجنس باز باز ه حرف زد
يكي به اين بچه عرب تازه به دوران رسيده و خودشيفته حالي كند شما اول به بزرگترهات بگو جوجه تروريستهاي تعليم يافته ايل آل سعد را از كشورهاي منطقه جمع كنند بعد پا جاي پاي بزرگترها بگذاروبا بزرگترها صحبت كن.
امام راحل در کتاب کشف الاسرار حدود هفتاد یا شاید هشتاد سال پیش پس از فاجعه حمله وهابیون به حرمین معصومین و ویرانی آنها نوشتند که خطر آل سعود را برای همه جهان اسلام اعلام می کنم( قریب به این مضمون) طواغیت حاکم بر عربستان به عنوان نوچه شیطان سابق (انگلیس) و شیطان بزرگ دقیقا" لفاظیهای اربابان خود را تکرار می کنند.رژیم های صهیونیستی، وهابیت و در رأس آنها آمریکا اصلا"، ذاتاً و عملاً ارهابی یعنی تروریستی هستند.سپاه موسوم به صحابه پاکستان در حدود نیم قرن است در این منطقه شیعه کشی راه انداخته و تحت تعالیم وهابیت و برخوردار از حمایت های این نظام پلید عمل می کند.تروریست های نوظهور دیگر مثل طالبان و داعش نیز در این زمره اند. لیکن برای خوش خدمتی به امپریالیسم و نظام سلطه باید از این گونه اراجیف و اکاذیب نشر دهند.
ایران کشورمتمدنی است ودرقبال کشورهای منطقه همواره با صلح ودوستی ومذاکره درصددجلب نظرآنان برای گسترش رفتارمتمدنانه بوده اینکه کشوری که خودش داعیه دامن زدن به فرقه گرائی وتوسعه طلبی ودشمن تراشی واختلاف اندازی وامثال آن است ونمی تواندکسی را دراین زمینه مزمت وسرزنش نمایدوخودش همواره ازتروریسم وداعش وطالبان به عنوان حامی دفاع می نموده وایران هزینه برخوردبا تروریسم راداده
از تمام رسانه ها و حتی مطبوعات درخواست میگردد یاوه گوییهای این اجنبی را منعکس نکنند
عادل الجبیر بهتره دهانتو بی جهت باز نکنی چون ممکنه بعداً بیفتی به شکر خودن و بخودت بگی نفرین بر دهانی که بی موقع باز شود.
مرکز فساد وتروریست پروری درخاک عربستان میباشد
با سلام عادل الجبير وخود آل سعود كلا محصول ومهره هستند وتاريخ مصرف دارند مثل صدام اينا نشدند يك مهره ديگه مورد استفاده قرار ميگيره .
مدارا وسکوت درمقابل سعودی هاتاکی ادامه خواهدداشت؟!
این مرتیکه بوزینه خیلی روی اعصاب هست.
یک ماه پیش یک هواپیمای سعودی که همه مسافرانش نظامیان سعودی بلودندبدون هماهنگی واردفضای ایران شدند وبه دستوروزارت خارجه برای این هواپیماکوچکترین مزاحمت یاردگیری صورت نگرفت وگذاشتن راحت بره این اقدامات نتیجه همین مداراهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
نمیشه که فوری اقدام خشن به کار بست.پس فرق ما با آن جاهلان چیست؟
داعشی: مامان جبیر به بابا ترامپ بگو اینا من میزنند!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار