بازدید 5806
۴

شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل آمریکا/ بدترین بازی ممکن ازایران+عکس

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار از هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2017، برابر آمریکا در سه ست متوالی شکست خورد.
کد خبر: ۷۰۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 15 June 2017
تیم ملی ایران در هفتمین بازی خود در مسابقات لیگ جهانی مقابل آمریکا شکست خورد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار از هفته سوم لیگ جهانی والیبال 2017، برابر آمریکا در سه ست متوالی شکست خورد.
 
تیم ملی ایران در نخستین بازی هفته سوم و پایانی مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی والیبال 2017 با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، مسعود غلامی، محمد موسوی، مصطفی حیدری و مهدی مرندی (لیبرو) مقابل آمریکا وارد زمین شد. ست نخست بازی فرصتی برای نمایش کار گروهی برای آمریکایی‌ها و قدرت نمایی بازیکنی به نام «بنجامین پچ» بود. سایت فدراسیون جهانی والیبال در مورد این ست نوشت که آمریکا نشان داد دفاع در والیبال همه چیز است. ست نخست یا وجود تعویض‌هایی که ایگور کولاکوویچ انجام داد با نتیجه 25 بر 17 به سود آمریکا تمام شد.
 شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل آمریکا/ بدترین بازی ممکن ازایران+عکس
بازیکنان ایران در ست دوم، بازی به مراتب بهتری را به اجرا گذاشتند و پا به پای حریف امتیاز گرفتند. تنوع در خط حمله ایران در این ست بیشتر از ست نخست بود اما حملات بازیکنان حریف و توپ گیری داخل میدان آنها همچنان موثرتر از بازیکنان ایران بود. ضمن اینکه بازیکنی مثل بنجامین پچ با اسپک‌هایی که به قدرت تمام کنندگی بالا، برگ برنده قرمزپوشان آمریکایی بود. او در پایان ست دوم 16 امتیاز برای تیمش کسب کرده بود. پوئن‌های حساس ست دوم نیز به آمریکا رسید و این تیم 25 بر 22 برنده شد. بازیکنان ایران در پایان ست دوم 21 امتیاز از اسپک،‌ 2 امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز مستقیم سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. بازیکنان آمریکا نیز 29 امتیاز از اسپک،‌ 6 امتیاز از دفاع روی تور، 2 امتیاز مستقیم سرویس و 12 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.
شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل آمریکا/ بدترین بازی ممکن ازایران+عکس 
تیم ایران ست سوم را نیز مانند دو ست گذشته نتوانست راهی برای مهار اسپک‌های بنجامین پیدا کند و او نشان داد به خوبی جای خالی کتیو اندرسون را پر کره و چیزی از او کم ندارد. حضور مجتبی میرزاجان‌پور به جای فرهاد قائمی در این ست و بازی کم اشتباه به همراه حملات موثرتر از سوی بازیکنان ایران، برتری در ست سوم را به سود‌ آنها رقم زد. مکث همیشگی ایران روی امتیاز 24، فرصت را آمریکا داد تا از امتیاز 21 به 24 برسد و بازی را مساوی کند. دو تیم تا امتیاز 28 مساوی پیش رفتند ولی در نهایت 28 بر 30 شکست خوردند.در پایان ست سوم 34 امتیاز از اسپک،‌ 5 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 25 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. بازیکنان آمریکا نیز 50 امتیاز از اسپک،‌ 12 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.
 
تیم ملی ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:50 روز شنبه به مصاف لهستان می‌رود. لهستان در هفته نخست از ایران شکست خورده بود.
 شکست شاگردان کولاکوویچ مقابل آمریکا/ بدترین بازی ممکن ازایران+عکس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بازي ايران افتضاح بود
متاسفم برای مربیان تیم ملی که باز هم روی بازیکنانی اصرار دارند که به نظر مریض هستند مثل عبادی پور که هنوز شیوه فرود آمدنش را اصلاح نکرده وهمیشه رنگ و روی زردش تیم را ومردم را
نابود کرده.
چرا مربیان ایران، هم ایشان و هم قبلی، اصرار دارند با نفراتی که نتیجه نمی دهند، بازی را ادامه دهند. چرا در بازی با آمریکا ما تعویض نداشتیم؟
آقای موسوی کارآیی همیشگی را نداشت، چرا مدام توی زمین بود؟ ما بدون معروف و موسوی و عبادی و ... لهستان را بردیم.
این تیم دیگه حالو حوصله جنگیدن واسه قهرمانی رو نداره! همین که تو لیگ بمونیم شده هدف نهایی!
البته تقصیر خودشونم نیست. وقتی از همون اول پول بهشون تزریق نشد و بابت قهرمانی تا سومی جایزه ویژه تعیین نشد هرگونه انگیزه ای از نه اینها بلکه هر آدمی گرفته میشه.
ماشالا مربی هم که سال به سال ضعیف تر از پارسال!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر