بازدید 4332

انتخابی تیم‌ ملی کشتی با قضاوت داوران خارجی!

داوران ایرانی جز بهترین‌های دنیا هستند و نیازی به حمایت فنی در قضاوت مسابقات داخلی - ملی ندارند و دعوت از داوران خارجی تنها برای بهره‌مندی از تعاملات بین‌المللی در بحث مهم داوری در دنیا است.
کد خبر: ۷۰۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 11 June 2017
دبیر فدراسیون کشتی از قضاوت چند داور خارجی در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا لایق با بیان این مطلب افزود: در جلسه کمیته داوران مقرر شد با توجه به لزوم استفاده از فرصت‌های موجود جهت توسعه تعاملات داوران ایرانی با داوران مطرح کشتی در دنیا، از تعداد محدودی از داوران شاخص و واجد شرایط خارجی، برای قضاوت در کنار داوران برجسته بین‌المللی کشور، در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان دعوت شود.

وی ادامه داد: قصد داریم در فضایی خارج از مسابقات رسمی و بین‌المللی، از داوران مذکور که جزء نفرات شاخص داوری امروز دنیا هستند، دعوت کنیم تا در مهم‌ترین مسابقات ملی ورزش کشور، مهمان جامعه داوران کشتی ایران باشند.

لایق افزود: بدیهی است که فدراسیون ایران امکان اعزام تعداد محدودی داور به مسابقات بین‌المللی را دارد و ایجاد تعامل با داوران مطرح دنیا در مسابقات خارج از کشور، برای داوران ایرانی، محدود است، اما با حضور جمعی از این داوران در ایران، می‌توان امکان تعاملات دوستانه و جدی‌تری را میان داوران برجسته ایران و این داوران مطرح در دنیا ایجاد کرد. انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور، بهترین فرصت برای ایجاد این تعامل صمیمی و فنی مشترک، در خانه جامعه داوری کشتی کشور محسوب می‌شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان گفت: داوران ایرانی جز بهترین‌های دنیا هستند و نیازی به حمایت فنی در قضاوت مسابقات داخلی - ملی ندارند و دعوت از داوران خارجی تنها برای بهره‌مندی از تعاملات بین‌المللی در بحث مهم داوری در دنیا است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل