بازدید 10076
۵
گزارش

استخدام کارشناس شراب درفدراسیون فوتبال!+سند

طبق آنچه در صفحه اجتماعی او آمده، فیلیپه سانتوس، مشاور و علاقمند در زمینه‌های خانواده و سفر، ورزش و شراب و ارتباطات، شاغل در مؤسسه «آتلیر دُ کاراکتره» است.اینکه او با چه هدفی و برای چه کاری به کشورمان آمده و این روزها در کنار تیم ملی است، در فدراسیونِ سکوت، بی‌پاسخ مانده ...
کد خبر: ۷۰۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 10 June 2017
کی‌روش تلاش کرد قید افراد ایرانی را بزند و اینگونه بود که حتی فیزیوتراپ تیم ملی را هم از پرتغال آورد، فردی 22 (یا 23) ساله که بدون سابقه فعالیت خاصی به ایران آمد تا در بهترین تیم آسیا کار کند آن هم در شرایطی که پزشکان ایرانی در دنیا زبانزد خاص و عام هستند. به نوشته تسنیم اگر این فیزیوتراپ در 18 سالگی هم تحصیلات آکادمیک خود را آغاز کرده باشد چگونه در 22 یا 23 سالگی به درجه‌ای رسیده که بتواند به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی ایران فعالیت کند؟

به گزارش تابناک ورزشی، اگر از آنالیزور پرتغالی تیم ملی هم بگذریم به فردی می‌رسیم به نام «فیلیپه سانتوس» که چند وقتی است به کشورمان آمده است. اینکه او با چه هدفی و برای چه کاری به کشورمان آمده و این روزها در کنار تیم ملی است از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال بی‌پاسخ مانده و اعلام نشده است همانگونه که پیش از این خیلی از موارد در فدراسیونِ سکوت، بی‌پاسخ مانده بود.

استخدام کارشناس شراب در فدراسیون فوتبال!+سند

سانتوس در این چند روز در تمرین تیم ملی ایران حضور داشته و از او به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی نام برده می‌شود هر چند برخی دیگر می‌گویند عنوانی که او اکنون با آن در حال فعالیت است، مدیر IT تیم ملی فوتبال ایران است؛ عجب عنوان پر طمطراقی!

«فیلیپه سانتوس» کیست؟

طبق آنچه در صفحه اجتماعی او آمده، فیلیپه سانتوس، مشاور و علاقمند در زمینه‌های خانواده و سفر، ورزش و شراب و ارتباطات، شاغل در مؤسسه «آتلیر دُ کاراکتره» است. موسس این موسسه که در شهر لیسبون پرتغال واقع شده، مارکو باربوسا است و فیلیپه سانتوس به عنوان مشاور در این موسسه مشغول به کار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کی روش هم حتما مشروب میخوره و دوس داره. پس باید اخراجش کنیم
چرا شلوغش كردين باز، كيروش داره خوب نتيجه ميگيره همين بسه
تابناک مریض است
اصلا به شما‌ها چه ربطی‌ داره
به زندگی‌ خصوصی مردم چه کار داری تابناک مثلا مسلمون، پزشکان ایرانی‌ هم اینقدر دست گل به آب دادن در این چند ساله که دیگر مورد اطمینان نیستن، کلی‌ بازیگر و خواننده رو باعث مرگشون شدن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر