بازدید 8547

یک کشته و 4 مصدوم بر اثر برخورد پراید با تیر برق

سخنگوی آتش‌نشانی ورامین گفت: بر اثر برخورد پراید با تیر چراغ‌برق در بلوار ۹ دی ورامین، یک خانم جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۷۰۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 09 June 2017
سخنگوی آتش‌نشانی ورامین گفت: بر اثر برخورد پراید با تیر چراغ‌برق در بلوار ۹ دی ورامین، یک خانم جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.

بهنام کرمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار پراید با تیر چراغ‌برق در بلوار 9 دی ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:23 بامداد امروز حادثه تصادف پراید با تیر چراغ‌برق در بلوار 9 دی ورامین به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو و تیم نجات ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پراید با پنج سرنشین هنگام حرکت در بلوار به علل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با تیر چراغ‌برق حاشیه بلوار برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه بر اثر حادثه سرنشینان پراید داخل خودرو محبوس شده بودند، عنوان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و پس از دقایقی توانستند با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی سرنشینان محبوس شده را از داخل پراید خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که در بررسی اولیه مشخص شد یکی از سرنشینان (یک خانم) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه پس از حادثه جان خود را از دست داده است.

کرمانی تصریح کرد: چهار سرنشین دیگر پراید نیز در این حادثه دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند، همچنین محل پس از ایمن‌سازی برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش‌نشانان نیز به عملیات خود پایان دادند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان