بازدید 2420

روند بسیج کردن کشورهای دیگر علیه دوحه ادامه دارد

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در جریان نشست خبری مشترک با همتای آلمانی خود گفت: کشورهای عربی همچنان به اقدامات خود در بسیج کشورهای دیگر علیه دوحه ادامه می دهند.
کد خبر: ۷۰۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 09 June 2017
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در جریان نشست خبری مشترک با همتای آلمانی خود گفت: کشورهای عربی همچنان به اقدامات خود در بسیج کشورهای دیگر علیه دوحه ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر با «زیگمار گابریل» همتای آلمانی خود دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه قطر در جریان این دیدار گفت: کشورهای عربی همچنان به اقدامات خود در بسیج کشورهای دیگر علیه دوحه ادامه می دهند.

وی همچنین ادامه داد: اقداماتی که کشورهای عربی علیه دوحه انجام دادند، پیشتر علیه دشمنان خود انجام نداده بودند.

این مقام قطری همچنین ادامه داد: کشورهای عربی همچنان به روند تنش زایی بیشتر در برخورد با دوحه ادامه می دهند. اقداماتی که علیه دوحه انجام شد با تمامی قوانین بین المللی در تعارض است.

وزیر خارجه قطر در ادامه عنوان کرد: قطر همچنان راه حل سیاسی را بهترین راهکار برای حل و فصل مشکلات کنونی می داند.

وی همچنین در خصوص اقدام کشورهای عربی در قرار دادن نام برخی افراد و مؤسسات قطری در لیست گروه های تروریستی گفت: متهم کردن افراد و مؤسسات قطری به تروریست بودن، از جمله اتهامات بی اساسی است که به دوحه نسبت داده شده است.

وزیر خارجه قطر همچنین ادامه داد: در لیست گروه های تروریستی نام روزنامه نگاران و انجمن هایی به چشم می خورد که هیچ ارتباطی به تروریسم ندارند.

وی ادامه داد: لیست منتشر شده توسط کشورهای عربی بر پایه و اساس معیارهای واضح تهیه نشده است.

از سوی دیگر، وزیر خارجه آلمان نیز ضمن مردود دانستن اقدام کشورهای عربی در قطع روابط خود با قطر گفت: محصور کردن قطر تأثیراتی بر آلمان نیز خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قطر شریک استراتژیک آلمان در نبرد با تروریسم است، ادامه داد: راه حل دیپلماتیک تنها راهکار پایان اختلافات میان کشورهای عربی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل