بازدید 5704

فوت 7نفر از مصدومین حریق شب‌گذشته در همدان

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در واقعه آتش سوزی یک واحد مسکونی در همدان 7 نفر از مصدومین فوت شدند .
کد خبر: ۷۰۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 09 June 2017
سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: در واقعه آتش سوزی یک واحد مسکونی در همدان 7 نفر از مصدومین فوت شدند .

به گزارش روز جمعه ایرنا از وبدا، پیرحسین کولیوند ضمن اشاره به وقوع آتش سوزی شب گذشته در یک واحد مسکونی چهار طبقه در همدان،علت اولیه وقوع این آتش سوزی را انفجار گاز شهری بیان کرد ‌و گفت: تعداد کل مصدومین و فوتی های این‌حادثه 10 نفر است.

سرپرست سازمان اورژانس افزود : 9 نفر از مصدومین این‌ حادثه ساکنین منزل مسکونی و‌2 نفر دیگر نیز آتش نشان هستند.

وی با بیان این که یک نفر در محل حادثه فوت می کند، افزود: 6 نفر دیگر نیز در بیمارستان فوت می کنند و در حال حاضر یک مصدوم مرد 34 ساله در بیمارستان سینا همدان بستری است.
کولیوند در پایان گفت: همچنین دو آتش نشان مصدوم نیز از بیمارستان مرخص شدند.

پیش از این جعفر شاهرخی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آتش سوزی ساعت 22 شب گذشته در آپارتمانی در محله کوچه امامزاده یحیی همدان که به علت انفجار گاز در یک منزل مسکونی این آپارتمان رخ داد، یک نفر در محل حادثه و 5 نفر در بیمارستان جان باختند.

وی با بیان اینکه این افراد با پنج دستگاه آمبولانس پایگاههای شهری همدان به مراکز درمانی سینا و بعثت منتقل شده بودند افزود: 2 نفر از مصدومان این حادثه همچنان در بیمارستان بستری بوده و 2 نفر دیگر نیز ترخیص شده اند.

وی با بیان ایتکه فوت‌شدگان شامل سه کودک و سه زن بودند، ادامه داد: یکی از مصدومان کودکی 9 ساله است که در بخش مراقبتهای ویژه با سطح هوشیاری پایین (کما ) بستری است.

به دنبال انفجار گاز و آتش‌سوزی در یکی از طبقات آپارتمانی در محله امامزاده یحیی در مرکز شهر همدان، ساکنان آن که تعدادی از آنها کودک بودند دچار خفگی با گاز مونواکسید کربن شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان