بازدید 33504
به بهانه بهره‌برداری‌های سیاسی از حوادث تروریستی امروز تهران؛

«کاسبان ترور» به خود بیایند؛ الان وقت نیش و کنایه نیست

قطعا اگر اتحاد و یکپارچگی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون داشته ایم، حفظ و تقویت شود، جلوی تکرار چنین اتفاقات کم سابقه ای گرفته خواهد شد. امروز روز عزداری در غم از دست دادن دوازده هموطن، اندوهگین بودن به خاطر زخمی شدن شماری از ایرانیان، خسته نباشید گفتن به نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با تروریست ها، اعلام انزجار از هرگونه اقدام تروریستی در هرکجای دنیا از جمله ایران اسلامی و وحدت و یکپارچگی برای از بین بردن پدیده شوم تروریسم است.
کد خبر: ۷۰۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 09 June 2017
دو حادثه تروریستی امروز در تهران رخ داد. برخی عوامل دستگاه های اطلاعاتی معاند نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله داعش مدعی انجام آن شده و مسئولیت این اتفاقات را بر عهده گرفته است. متأسفانه این اتفاق منجر به شهادت دوازده تن از هموطنان‌مان و زخمی شدن 42 تن دیگر شده است.

به گزارش «تابناک»؛ صبح امروز عناصر تروریستی با ورود به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) اقدام به تیراندازی و انجام عملیات انتحاری کردند که در پی آن، 42 تن از هموطنان مان زخمی شده و 12 تن هم به شهادت رسیدند. البته با تلاش و اقدامات نیروهای امنیتی و نظامی برخی عاملان این حوادث تروریستی به هلاکت رسیدند و چند تن هم زخمی شده و زنده دستگیر شدند.

در چنین شرایطی علاوه بر داغ شدن بازار شایعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برخی رفتارها از سوی عده ای که خود را حامی و یا منتسب به برخی جریان های سیاسی می دانند، بسیار تعجب برانگیر و زننده است، چون تلاش می کنند از وقوع چنین حادثه دردناکی بهره برداری سیاسی کنند و یا با توسل به آن نسبت به تخریب رقیب بپردازند.

البته این رفتارها معمولا از چهره هایی که پختگی سیاسی لازم را دارند و به هر مسأله ای از جمله چنین اتفاقات دردآروی با نگاهی عمیق و تحلیل گونه می نگرند، سر نمی زند و عمدتا چنین واکنش هایی را کسانی انجام می دهند که برداشتی سطحی از سیاست دارند و آن را دستمایه ای برای حمله به تفکر مخالف خود می دانند.

پس از حادثه تروریستی امروز تهران که منجر به از دست رفتن جان 12 تن از هموطنان بی گناه مان شد و البته به زخمی شدن شمار دیگری از هم میهنان ‌مان انجامید، برخی برای تخریب رقیب سیاسی خود دست به قلم شدند و بیشتر در فضای مجازی اقدام به استهزا و یا خرده گیری از سخنان و اقدامات رقیب پرداختند که در چنین شرایطی در پیش گرفتن این رویکرد باعث شرمساری و خجالت است.

این افراد که گویا خود را مصداق «انا الحق» می دانند، هر عرصه ای را اگر حتی اتفاقی مانند حادثه تروریستی امروز تهران باشد، برای حمله به رقیب سیاسی و تخریب او مناسب می دانند و اصلا به منافع و مصالح ملی هم توجهی ندارند. جالب است که خود افراد مدعی هستند «برخی تلاش کرده اند، شکاف بین برخی مسئولان و مردم را از بین ببرند و وحدت را خدشه دار کنند و دشمن هم شرایط را مناسب انجام چنین اقداماتی در کشور دیده»، اما خودشان کوچک ترین توجهی ندارند که همین کار را دارند انجام می دهند.

در حقیقت حرف این افراد این است که برخی وحدت را شکننده نشان داده اند و دشمن هم به همین واسطه تلاش کرده است از این شرایط سوء استفاده کند؛ غافل از اینکه با طرح چنین مباحث و سخنانی خود وحدت شکن شده اند و همین کاری را که مدعی نادرست بودن آن هستند انجام می دهند. این افراد با به کارگیری چنین ادبیات سخیفی برای رسیدن به منویات سیاسی خود امروز مظهر وحدت شکنی هستند.

در شرایطی که عده ای تروریست نابکار و بزدل با توسل به برخی عوامل دستگاه های اطلاعاتی معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و گروهک تروریستی داعش تلاش کرده اند اولین اقدام تروریستی خود را در تهران انجام داده و آن را موفق جلوه دهند، هیچ گاه مطرح کردن بحث گروه و جناح و فرد در داخل مسأله درستی نیست و نه تنها به مقابله با این گونه اقدامات کمک نمی کند بلکه برهم زننده آرامش و امنیت روانی در جامعه است و نوعی اقدام علیه امنیت کشور محسوب می شود.

در اوضاع کنونی همه گروه های سیاسی، جناح ها و افراد؛ ایرانی، همدل و هموطن هستند، اگر چنین فرضی را در شرایط سخت داشته باشیم، مانند بسیاری از برهه های سخت، کار مقابله با چنین اقدامات مخل امنیتی در کشور به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت و دشمنان نظام اسلامی جرأت نخواهند کرد که به صفوف به هم پیوسته و متحد ملت ایران تعرضی داشته باشد.

اما در پیش گرفتن رویکرد وحدت شکنانه مانند آنچه امروز در برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شاهد آن بودیم، قطعا دردی از دردهای ملت دوا نخواهد کرد و جدای از آسیب هیچ رهاورد دیگری برای ملت و مردم نخواهد داشت. لذا امروز به هیچ عنوان فضا، فضای مطرح کردن موضوعات انحرافی نیست و بهترین کار در پیش گرفتن رویکردی یک دلانه و وحدت آمیز است تا جلوی هرگونه اقدامات ضد امنیتی علیه مردم کشورمان گرفته شود.

بهتر است مسائل سیاسی و انتخاباتی را فقط در شرایط خاص و مختص خود مطرح، دنبال و مطالبه کرد. قطعا طرح چنین موضوعاتی در شرایط خاصی که منجر به انجام دو حادثه تروریستی در تهران شده است، صرفا موجب تشویش اذهان و برهم زدن وحدت خواهد شد و هیچ عایدی جز افزایش تنش های سیاسی در پی نخواهد داشت؛ بنابراین، همه ایرانیان، جناح ها، مسئولان، شخصیت ها، رسانه ها و سایر افراد و نهادهای تأثیرگذار باید با محکوم کردن چنین اتفاقاتی و پرهیز از رویکردهای نادرست سیاسی جلوی این گونه اقدامات بایستند.

قطعا اگر اتحاد و یکپارچگی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون داشته ایم، حفظ و تقویت شود، جلوی تکرار چنین اتفاقات کم سابقه ای گرفته خواهد شد. امروز روز عزداری در غم از دست دادن 12 هموطن، اندوهگین بودن به خاطر زخمی شدن 42 تن از ایرانیان، خسته نباشید گفتن به نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با تروریست ها، اعلام انزجار از هرگونه اقدام تروریستی در هرکجای دنیا از جمله ایران اسلامی و وحدت و یکپارچگی برای از بین بردن پدیده شوم تروریسم است.

حمله تروریستی که از اوایل صبح امروز در حرم حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی شروع شده بود، با دستگیری یکی دو تن از ایشان و هلاکت دیگر تروریست ها، حدود ساعت سه بعد از ظهر به پایان رسید. در این حادثه تروریستی که گروه داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، به گفته مسئول اورژانس کشور، 12 تن از هموطنانمان نیز به شهادت رسیدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۰
انتشار یافته: ۱۲۹
به نظر نباید بهره برداری سیاسی کرد. ولی دلسوزانه باید نکان را گفت و راهنمایی کرد. وحدت از همه ی مسایل برتر است.
نکته ی مهم دعا برای مدافعان حرم و کشور (خارج و داخل کشور) است.
تابناک چقدر بدشدی .حق وناحق رو قاطی می کنی .مردم حق دارن در چنین شرایطی از آقای روحانی مطالبه کنن که چرا در زمان انتخابات لگد به امنیت ملی زدی که حالا این نتجه اشه.
راست میگن...باید اینم اضافه کنید چه کسانی بودجه امنیت این ملت رو کاهش دادن؟باید سوال پرسیده بشه چرا به مدافعان حرم که جونشون رو کف دستشون میذارن تویهن شده؟همونایی که توهین کردن برن با داعش بجنگن
قبیحترین و چندش ترین نوع واکنش این دست از واکنش هاست ، این نشون میده که کاسبان تحریم و ترور جان مردم براشون پشیزی ارزش نداره
بنفشها که امنیت کشور را نشانه رفته اند امروز باید پاسخ سخنان کاسبانه برا ورود به پاستور را بدهند .خود کرده را تدبیر نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
خاک بر سرت همه دنیا تو این مواقع باهم متحد میشن شما به مردم و دولت میتازی.
مانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
من بودم چه ربطی دارن به هم . یه موقع کاسب تحریم بودین الان کاسب ترور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
حتما حزب پیروز انگلستان هم امنیت کشورشون رو هذف گرفته بوده که اونجا هم انتحاری شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
داعش کثیف
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مگه نگفتن تو سوریه می جنگیم تا تو ایران نجنگیم پس این چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
.حتما امنیت کشور به وجود بزدلایی مثل تو وابسته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
دیس لایک ها رو ببین
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
میتونی واضح تر توضیح بدی استاد؟
درود به شرفت تابناك
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
کسانی که همیشه در حال موج سواری رسانه ای بر علیه رقیباشون هستند بایدم دردشون بیاد از این موضوع !!
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
حالا یادتو اتحاد افتاده روزی که به همه نهادهای امنیتی حمله شد و هر حرفی به مدافعان حرم زدن مشکل اتحاد نداشتیم
تروردانشمندان هسته‌ای توسط اسرائیل درقلب تهرا ن زمان احمدی‌نژادهم پس دستاورداصول ورایان بود.
این جه حرفی است؟نهادهای تظانی انتظامی وانیتی که غلبن هم تحت فرماندهی دولت نیستندبایدپاسخگوباشند.امنیت مجلس دست سپاه است‌دولت بایدپاسخگوباشد؟
باجنگ امنیت حاصل نمیشودهمانگونه که درهیچکدام ازکشورهائی که حضورداریم نشده
تابناک‌ممنون
پاسخ ها
نجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
لطفا احمدی نژاد رو به اصول گراها نچسبون
واقعیت تلخه برا شما

:)
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
التماس تفکر حمله تروریستی شده علامت خنده میذاری
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
باجنگ امنیت حاصل نی شود
آیا کسی که به حریم و حرم و جان وناموس
یک ملت حمله میکنه بنظر شما باید با او گفتگوی سازنده داشت عزیز برادر برو یه نگاهی به تاریخ ملل و تاریخ ایران و تاریخ اسلام بنداز و یک نگاهی هم به منطقه و کشورهای منطقه گرفته تا کشورهای شمال آفریقا بنداز ببین این گفتگویی که تو میگی چقدر عمق نفوذ داره
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
لبخند میزنی؟
اتفاقا الان باید به کسانی که به مدافعان حرم توهین میکردند بفرمایید با مذاکره و صحبت نرم با تروریست ها برخورد بفرمایید.
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تا دیروز که میگفتید امنیت را مدیون مدافعین حرم هستیم
اما الان که ناامنی شده تقصیر دولت هست؟
یه خبرم بزنین در مورد اونایی که توی توییتر و بقیه شبکه های اجتماعی میگفتن اینا کار خود تندروهاس!!!
یادوتن رفته سر قضیه اسید پاشی

که بیشتر شبیه یک بازی برای بدنام کردن گروهی خاص بود

خود شما در انتظار مطالب و نظرات چطور نیش کنایع همراه با عقده میزدید؟
به نظر من کاسب ترور، خود شما هستید که این متن را منتشر کرده اید. اگر از حوادث گذشته درس نگیریم، در آینده شاهد بدتر از اینها خواهیم بود. دولت باید پاسخگوی متلک پراکنی های خود به قدرت دفاعی ی کشور و موشک ها باشد
تابناکی اگه راست میگی متن هایی که توی امدنیوز هم نشر شد رو منتشر کن و اونوقت یه نقد بی طرفانه و منصفانه بنویس
خوشم میاد در همه ی شرایط طلبکارید!
کاسب واقعی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
یاد پلاسکو افتادم
کاسبان پلاسکو
اسماشونو چرا سانسور كردي؟ مردم بايد بفهمن اينا كي هستند و بروند و پستهاي ديگشونو بخونن
آقای قالیباف فرمودند 96%مردم از غارت ودزدی واختلاس وبیعدالتی عمیقازجرمیکشند ودرنهایت تنگدستی زندگی میکنند بیکاری تورم .تبعیض نابرابری اجتماعی عامل نارضایتی ونارضایتی موجب دلسردی وناامیدی است
بی غیرت ها
بی غیرت ها
تابی جون تو هم که فقط به این ور میتازی....از اونور خبر نداری لابد...یا خودتو زدی به اون راه که خبر نداشته باشی....امنیت حق مردمه و رییسجمهور باید پاسخگو باشه اولا....دوما چرا از اونایی نمیگی که سپاه رو مقصر این حادثه جلوه دادن؟
پس دوران نیش و کنایه به ماموران نظامی و جان به کفان این خاک و بوم به سر اومده؟! اگر نبودن کسانی که برای نیل به اهداف سیاسی خودش شان قهرمانانی که جانشون رو کف دست گرفتن زیر سوال ببرن این مسایل وارد سیاست نمی شد!
چه عجب، یک تحلیل بی طرفانه و ارزشمند به شیوه قدیمت انجام دادی تابناک جان، بدرستی گفتی که الان دیگر چپ و راست معنی نداره، فقط یک دل و یک صدا اونم ایران عزیزمان وجود دارد.
از این برچسب زدن ها دست بردارید پس کسانی که جای جلاد و شهید رو عوض کردند کاسب چیند؟ کسانی که با ترساندن مردم از جنگ رأی آوردند کاسب چیند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
مردم از جنگ نترسیدن، از امثال شما و عق ناقصتون ترسیدن
حرف درست می زنن. اون موقع که جای جلاد و شهید رو عوض کردن چرا لال شده بودی؟
یکصدا مرگ بر ال سعود عامل بدبختی منطقه
اینان منافق هستند
از کسانی که از شهدای سپاه در این ماجرا شرم نکردند و با وقاحت تمام سپاه رو بانی این ماجرا می دونند هم بگید! بگید چه کسانی توهین به نظامیان رو وارد ادبیات رایج سیاسی خودشون کردن!!؟
امنیت ایران درون زاداست وایرانیهاازین اقدامات به دورند.نیروهای امنیتی همه‌ی امتیت رابه پای خودننویسند.
این ادبیات بازخورد جنگ روانی اصلاح طلبان تشنه قدرته که با عوام فریبی بدنبال کاسبی بر پاستور بوده وهستند .ازهر دست بگیری از اون دست میگیری .
تا شما باشید داعشی ها را دست کم نگیرید
به دنظر نویسنده این ملب با مذاکره میشه این تروریستها رو از این مملکت دور کرد یا باید با کمک نیروهای نظامی و سپاه اینکار را انجام داد، باز دوستان اصلاح طلب همیشه به نیروهای جان برکف سپاه حمه می کنند و .... یکمی منصف باشم لطفا
تابی جون توهم که داری کاسبی می کنی
احسنت به شرفتان و موقعیت شناسی شرایط امروز ایران.
بعضی ها همه رخدادها و حوادث در سطح ملی را دوست دارن خطی جناحی کنن و به رقیب سیاسی شان تیکه بیاندازند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دشمن می خواهد وحدت ملی ما ایرانیان را بشکند حواسمان باشد.
عربستان پشت اتفاقات امروز است.
فقط لحظه ای تصور کنید در انتخابت فرد دیگری پیروز شده بود! الان رسانه های حامی دولت فعلی چی می گفتن!؟ همین الانش بعضی رسانه های حامی دولت می خوان جای داعش و سپاه رو تو این ماجرا عوض کنن! که متاسفانه شما حرفی از اون نزدید و فقط توئیت یه نفر اصولگرا رو بدون توجه به مشی منطقی بیشتر رسانه های اون جناح کردی پیراهن عثمان! عده ای با توهین به نظامیان امنیت رو وارد بازی های سیاسی کردن!
حالا فکر کن الان رئیسی رئیس جمهور بود چه غوغایی میکردن این ..... های داخلی
پاسخ ها
محمد
| Malaysia |
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
مگه زمان احمدی نژاد که دانشمندان هسته ای رو ترور
کردن ... های داخلی غوغایی کردند؟ این شما کاسبان ترور هستید که غوغا به پا میکنید
کجان اونایی که مدافعان حرم رو تخریب می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
ربطش چی بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
پس اگه تو لندن هم حمله انتحاری میشه یعنی انگلستان هم مدافع حرم بوده؟
نویسنده های توئیت های بالا کاسب ترورند یا شما کاسب نفاق . یا دوستانتان کاسب جنگ و تحریم، اعدام، حصر سران، و رقیب هراسی؟ خودتان از نفاقتان خسته نمی شوید که یک پایتان داخل بیت علی بن موسی الرضا ع است و پای دیگرتان در بیت هارو الرشید است .از اینکه حلقه ی وصل مجاهدین انقلاب چپ و راست در درون نظام هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تو هم با اون تروریستا فرقی نداری
چطور شما اینجور موقعدیاد اتحاد میفتی رییس جمهور که میگفتن ان 16میلیون ....
این نتایج انشقاقی است که رییس جمهوردرتبلیغات ونیزدرسخنرانیهای پس ازانتخابات ایجادکرد,پس همه توقعات راازرقیب نداشته باشیدوکمی هم به علل بپردازیدتابلکه علل جدیدی بوجودنیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کاش شما سال 88 هم دنبال علل می گشتید، نون به نرخ روز نخور لطفا
جالب اینجاست بنده که خودم از حامیان اقای رییسی بوده و هستم به محض شنیدن خبر به دوستان سیاسی گفتم به هیچ عنوان سو استفاده سیاسی علیه اقای روحانی نکنید و خیلیها هم عقیده بودند و زمان حال رو زمان اتحاد و حمایت از هم تحت لوای ولایت فقیه میدونن
همه درخواستها براي ملت بود و دولت و نظام نيز براي ملتند نه براي يک شخص يا مسئولي خاص. مطالبات به حق مردم بايستي پاسخ داده شود ضمن اينکه عاملان اصلي تروريسم در کشورمان را به جايشان خواهيم نشاند اولين قدم همبستگي تحريم حج و کمک به نيازمندان از جنس خودمان يعني ايراني نيازمند. يا علي
متاسفانه در سیاست زدگی هم شورش را در آورده ایم و از هر اتفاقی بهره برداری سیاسی می کنیم قافل از آنکه مردم فهمیده تر از این حرف ها هستند.
اون موقع که این آقا همه چیزو برای گرفتن رای زیر سوال برد از موشک هوا کردن تا بحث شیعه وسنی و هر چیزی که میشد نظام را با اون زیر سوال برد شما منادی وحدت بودید
متاسفم برا بعضیا.ظاهرا رای نیاوردن یک کاندیدا تو انتخابات اندکی از طرفدارانش رو عقده ای کرده. بابا تموم شد. الان روز اتحاد در برابر دشمن خارجیه.چه ربطی به مبارزات انتخاباتی داره؟ هنوز تو حال هوای تبلیغاتین؟ دشمنای خارجی دست گذاشتن رو همین اتحاد. میخوان نباشه. ما که تو یه صف وایسادیم به اونی که دوست داشتیم رای دادیم همون صف رو باید همیشه حفظ کنیم.
ایا ایران پاسخ قاطعی به عربستان خواهد داد ؟ منتظر می مانیم این یک مطالبه عمومیست !!!
ما منتظریم
دمت گرم تابناك
حرف دل ما رو زدي
کلیت گفتار شما درسته ولی حرف های عجیب رییس جمهور و تخریب پایه های امنیت کشور رو یادتون بیاد، این گونه اظهارات در واکنش به اون تخریب ها و نیش و کنایه هاست.
کی بود که می گفت سایه جنگ رو برداشته؟؟؟؟ این هم جنگ.
چه کسی گفته الان وقت عزادازی و خسته نباشید به ماموران امنیتی است ؟!!!
الان وقت برخورد با کسانی است که کم کاری کردن، و از این فاجعه جلوگیری نکردن،
امروز وقت آن است که سیستم های امنیتی مجلس جواب بدهید چطور این چهار نفر با اسلحه وارد مجلس شدن ؟!
امروز وقت آن است که وزارت اطلاعات جواب دهد چطور تروریست ها بهمراه سلاح کلاشینکف وارد پایتخت ایران شده اند ؟!

سیستم امنیتی هر روز و هر هفته از اشراف امنیتی حرف می زند اما این اوضاع نشان داد که اگر تروریست ها کمی تلاش کنند و زیرکی به عمل کنند، این ساختار امنیتی موجود جواب نمی دهد و شکننده است.

با تشکر
کاش شما که اینقدر روشنفکر هستید حداقل یک مثال از تخریب هایی که از صبح تا حالا علیه سپاه شده هم می آوردید...
یعنی اگه به دولت کسی چیزی بگه احمق سیاسی و ایناست اما بقیه نهادها حقشونه اره؟
کاسب ترور بودن هم دنباله همون کاسب تحریماس؟یعنی چی چرا باید وزارت اطلاعات اجازه بده تروریستها بیان تو قلب تهران وارد مجلس شورای اسلامی بشن؟توی دنیا اینکار بی سابقه است؟
اظهارعجزپیش ستم پیشه ابلهی است اشک کباب باعث طغیان آتش است .
دستگاههای امنیتی با لایه های امنیتی مختلف چگونه اجازه ورود تروریستها را داده بودند ؟
توپ را تو زمین مردم نیندازید . نیروهای امنیتی در وظیفه شان کوتاهی داشته اند. مردم ایران هرگز داعش را نخواهند پذیرفت. تهمت به ملت نزنید. اکنون کسی به محصورین فکر نمیکند. جز عده ای نادان و ضد انقلاب .بقیه وطن پرست و با غیرتند.
اينها سرنخ هاي وقايع تروريستي هستند بگيريد ببنديدشان تا اقرار كنند.
سوء استفاده توسط هرکسی زشته ولی خداییش برای ریشه یابی قصه نباید این کنایه ها رو به عنوتن نقد گوشه ذهن داشت؟؟؟
با خوندن بعضی از نظرات واقعا آدم می ترسه. همه دنیا این لحظات با هم متحد میشن بعد یه عده خوشحالن که حالا میتونن دولت و کسایی که بهش رای دادنو سرزنش کنند. وای بر شما
مگه زمان احمدی نژاد که هم تو چابهار حمله شد هم دانشمندارو ترور کردن کسی به احمدی نژاد تاخت؟
متاسفانه نمیدونم چرا دو دستگی داره کشور رو بیچاره میکنه. باید گریه کرد به حال خودمون. بابا دعوای سیاسی تا کی. توی دنیا اینجور مواقع بهم دلداری میدن نه اینکه به رخ هم بکشن دیدگاه هدی سیاسی رو به همدیگر
امیدواریم دلالان تحریمها وکاسبان فتنه ازاین وجایع اسفناک عبرت بگیرند وبجای امنیت کشوردرامورسیاسی دخالت ننمایند
کار شما که این تیتر را زدید از کار اونا هم بدتره، باز فردا این جماعت به همه مدافعان حرم و امنیت این مرز و بوم این صفت را نسبت میدهند، در این مواقع همون سکوت کنید مثل صدا و سیما بهتره چون بلد نیستید درست انتقاد کنید
مانند توئیت آقای الیاس نادران نماینده شکست خورده که می خواد از آب گل آلود ماهی بگیره و با رئیس جمهور تسویه حساب بکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی ما اگه مذاکره نمیکردیم داعش باما کاری نداشت !؟ فکر کنم سوریه هم مذاکره کرد که داعش به کشورش حمله کرد.
فحش های جدید اصلاح طلبان به مردم شروع شد!
عقده ای ها و کاسبان ترور!
واقعا قشنگ تیتر زدی تابی جون.

من موندم از برخی افراد که وقتی مردم و امنیت کشور زیر سوال میره چرا میان از آب گل آلود ماهی بگیرند؟؟چرا دوست دارن وحدت را بهم بزنند و گروه های داخلی و جناح های داخلی را متهم کنند؟؟؟؟؟؟؟

متاسفم برای چنین افرادی. امنیت و خاک ما را دشمنان خارجی نشانه رفتن اونوقت برخی افراد میان سو استفاده ابزاریو عقده گشایی کنند.
تابناک مرسی از این نظر درست و بیطرفانت . یک بار بی طرف دیدمت
منتظر تحليلهاي سايت تابناك و ربط دادن اين عمليات تروريستي به تركيه هستيم !!
فتنه سازان وتقسیم کننده گان ملت به خودی ونخودی وساکت فتنه وفتنه گر وکاسب فتنه ،بصیر وغیر بصیر وارزشی ولیبرال وومکتبی وغیر ارزشی ودگر اندیش وچه وچه دست از این واژه های مزخرف وخط خطی کردن صفوف فشرده ملت بردارند وعربده ونعره زدنهایشان را تعطیل وبفکر اتحاد ملی وتقویت انسجام ودوستی بین اقوام وقومیت های ملی وزبانی ودینی داخل کشور باشند ودر تقسیم قدرت وثروت انهارا بعنوان شهروند درجه چندم مپندارند که دشمن از انها در شرایط بحرانی علیه مردم وکشور ما استفاده نمایند ،اگر کمی وعقل وخرد زعما بکار بیفتد ودست از جاه طلبی های سیاسی ونظامی ودینی ومذهبی در خارج مرزها بردارند وبفکر ساختن کشور ونیروهای مسلح سه گانه وتقویت وامنیت مرزها باشند تا کشور بروز لیبی وعراق وسوریه وافعانستان ویمن وسودات وسومالی وجاهای دیگر نیفتد .
تقدیم به هموطنان کاسب ، شاعر و شعار پرداز
ما از تمام ساختارهای و طبقه بندی های سیاسی آگاهیم و آگاهانه رای دادیم ، با آگاهی کامل از کاستی های قانونی ، میدانیم که فقط سه سازمان حفاظت اطلاعات مستقل داریم ، آگاهیم که سه ارگان انتظامی و نظامی مستقل داریم . قطعا آگاهیم و 38 سال است که شما و شعارهایتان هم می شناسیم . پس خواهش می کنم بجای فرار به جلو ، در چنین فاجعه ای سکوت اختیار کنید .پس نه آزادیمان را میدهیم و نه امنیت کشور عزیزمان را ...
احسنت بر تو تابناك كه به حا گفتي واقعا كه كساني كه تو اين موقعيت تخم نفاق بين مردم و مسئولين ميكارند از دشمن ما حمايت ميكنند
پیشنهاد می شود اصولگرایان به رهبری الیاس نادران ، احمد توکلی ، زاکانی ، ...... و بقیه دوستان ، شروع کنند به حمله به سفارتخانه ها و آتش زدن آنها ، و موشک پرانی به تمام نقاط دور و نزدیک تا مجبور نشویم هزینه سازش را بدهیم .
تابناک جان
با نظرت در رابطه با همبستگی و پرهیز از تفرقه کاملا موافقم ام بقول معروف یک سوزن به خود بزنیم و یک جوالدوز به دیگری!
زمانی که مقامات محترم در سخنرانی های انتخاباتی و برای رای ، نیروهای امنیتی و سپاه و مدافعان حرم را میکوبیدند چرا چنین مطلبی منتشر نکردی؟ عافیت طلبی شما و دوستان میشود توهین به سپاه و حامیان آن در شبکه های مجازی. بهتر است این بحثها تمام شود نه اینکه گروهی به آن دامن بزند و شما نقل قول کنید.
از امروز شرایط جدیدی در کشور حاکم شده که نه ربطی به دولت دارد و نه مجلس و نه قوه قضا. مستقیما ربط به نظام دارد و هدف همه ما حفظ نظام است و بس.
دولتها و مجلس ها آمدنی و رفتنی هستند و تنها بقول پیر فرزانه ما وحدت کلمه است که دشمن را به زیر میکشد.
ما همگی برای این نظام فدایی هستیم و اجازه نخواهیم داد ذره ای غبار بر نام مقدس آن بنشیند.
تابناک جان، خودت با این مقاله، مردم را به جون هم انداختی، ببین کامنتا را، بیخیال
دشمن دانا به ز دوست نادان
سلام؛
فقط یکسال از انقلاب گذشته بود اونهائیکه در جنگ بودن تربیت شده پدر مادرهای همین آب و خاک بودند...
الآنم همون ها هستند ....نیازی به ارزندام برخی نیست
بد نیست که همه ما یه نگاهی به درآمدمان بندازند ببینیم که از کی حقوق میگیریم...
نمیخواستم اینطوری حرف بزنم اما اگر کسی فکر میکنه از مردم جداست جمله اولی رو که نوشتم هزار بار بخونه و ده هزار بار از روش بنویسه...
.یا حق.
بيان واقعيات واسه شما تابناكيا سخته خيلي از دوستان درست گفتند اون موقع كه جيك جيك مستونتون بود بايد فكر زمستونتون هم ميبود
وقتي بنفشها سپاه ومدافعان حرم وساير نيروهاي ارزشي رو له ميكردند فكر نميكردند اينقدر زود گريبانشون گرفته بشه حالا بفرماييد به قول رييستون اكثريت كه شماييد بفرماييد با گفتگو با داعش خودتون مشكل رو حل كنيد اين اول راهي است كه با انتخاب مجدد روحاني شروع شده
ایران همیشه متحد بوده. من متوجه نمیشم. الان باید سکوت کرد؟ الان باید چیکار کرد؟ مسئولیت این کار با چه کسیه؟ جواب خون شهدا رو کی باید بده؟ چه کسانی باعث شدن این اتفاق بیفته؟ سهل انگاری و ساده انگاری درباره مفهوم دشمن رو چه کسانی این کشور باب کردند؟ یعنی الان باید هیچ کس حرف نزنه؟ مردم همیشه متحد بوده و هستند و سر کشورشون با هیچ کسی معامله نمی کنند همه این حرف های شما هم پاک کردن صورت مسئله و به نوعی مغلطه است.
اینها طعنه و کنایه و سرزنش نیست
حقیقته، تلخه و دردناک...
چرا وقامات عالیرتبه مملکت هیچ عکس العملی نشان نمی دن به این حرفها؟
جالبتر اینجاست که مهاجمان اصلا عرب نیستند
وای اگر این کار کار داعش نباشد!!!
جیره خوار شدنت مبارک تابناک
انتخابات براساس ساز و کار تعریف شده در قانون اساسی برگزار و صحت آن هم تایید شدچرا گروهی دنبال تفرقه افکنی براى منافع خودشان هستند
ضمن تعزیت شهادت به ملت وتقبیح این حملات . تروریسم سراسری است از اندونزی تاامریکا ولندن وکابل وهیچ جزیره امنی که وزیر کشور گفت نمیشناسه .باید همسایگان افغانستان وقدرتها دست ازحمایت تروریسم بردارند تادامن خودشان رانگیرد
وقتی همدیگرو تحمل نمی کنیم نظر (مردم حرام) می‌شود .
فقط تاسف برای چنین طرز تفکری؛ خوشحالم که به چنین طرز تفکرهایی رای ندادم.

اون تروریست نه اصلاحطلب میشناسه و نه اصول گرا.....

از کجا معلوم که اگر روحانی نبود، عملیات ها بیشتر نمی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی غیرت های سیاست زده
شما باید خجالت بکشید که از کسانی که به تمام ارکان امنیتی این نظام حمله کردن و برای 4 تا رای کل نظام را زیر سوال بردن و تضعیف کردن حمایت کردید و میکنید !
خدا وکیلی اینایی که کامنت های ضد دولتی میذارن متن بالا را خوندن اینهمه تحجر بابا این دولت قراره توسط رهبری تنغیذ بشه بفهم اینو یعنی چی دیگه کارتون از نقد گذشته وارد لجاجت کور و بی منطق شدید .یه مدت روزه سکوت بگیرید شاید خدا ترحم کرده و ذهنتون را روشن کند وبهتون بینایی عطا کند.اگر دشمن تونسته تا قلب تهران بیاد یقین داشته باشید از شکاف بین ما وارد شده.خدایا آن را که عقل دادی چه ندادی و آن را که عقل ندادی چه دادی .همین افکار را دارید که مردم بهتون اقبال و روی خوش نشون نمیدن .برگردین قبله دلهای ایرانیان است نروید به ترکستان
وقتی اقای روحانی مشاورا های انتخاباتیش امنیت ملی رو به بازی گرفته بودن برای یه مشت رای شما کجا بودی تابناک
کاسبان تحریم،کاسبان ترور... دیگه چی؟بسه بابا خجالت بکشید
این ها همون پیرو محصورین هستند که منافع اصلی و ملی و حقیقی را فدای خودخواهی و عناد لجبازی خود می کنند...
من از این میترسم که 30 ساله بعد ممکنه یکی برای رسیدن یه قدرت ، شهدا و نیروی های امنیتی فداکار امروز رو خشونت طلب بخونه و جلوی کشتن تروریست ها ی این حادثه گارد بگیره
گفتن سیاست کثیفه نمیدونستم تا این حد که شهادت یک عده از هموطنانمان برای عده ای دستاویز حمله به دولتی بشه که قراره ۴ سال برای کشور کار کنه.کمی انصاف و وجدان هم داشته باشیم بد نیست.اگر باری از دوش دولت ونظام برای این حادثه تلخ بر نمیداریم حداقل سنگی به طرف اونها نندازیم.
والله اونایی که در این شرائط چنین حرف هایی میزنن رو باید دستگیر کرد چرا که هیچ تفاوتی با اون تروریستی که امروز این جنایت کثیف رو انجام داد ندارند. چرا برخی نمیخوان بفهمند که همه تو یه کشتی نشستیم اگر این کشتی آسیب ببینه چپ و راست و میانه ای وجود نخواهد داشت ؟! امروز فقط وحدت راهگشاست. وحدت و وحدت . اکسیری که از ابتدای انقلاب تا حالا این کشور و نظام رو حفظ کرده .امروز همه ملت و جناح ها باید گوش به سخنان و فرامین رهبری نظام باشیم و فقط یک جمله بر زبان بیاریم سمعاً و طاعتاً . به خدا من یه ایرانی هستم که مخالف سرسخت نظام و سیاست های اون هستم ولی امروز در این شرائطی که کشور رو در برگرفته این به فکرم میرسه. والامر الیکم هموطن .
مابچه حرب اللهی بازم به خاطرمصالح مملکت سکوت می کنیم ولی ....
آفرین تابناک! در همه جای دنیا وقتی چنین حمله ای میشه اولین و مهمترین موضعشون حفظ وحدت و همدردی با خانواده قربانیان هست بعد تحلیل حادثه یا به تعبیر دیگر تو سر و کله زدن هم.
ممنون
انتخابات تمام شد رئیس جمهور انتخاب شد والسلام
قابل توجه اونایی که می گفتند فلان کشور اصلا نیروی نظامی ندارد و خیلی هم وضعش خوبه
تحلیل بسیار به جا و درستی هست . دوستان طعم شکست انتخابات بسیار برایشان تلخ است و متاسفانه حادثه امروز و به نوعی با فضای سیاسی انتخابات گره میزنن که جای بسی شرمساری است . نه این دولت و نه دولت دیگه جرات و توان اینکه مسابل امنیتی کشور و زیر سوال ببره نداره . من یک منتقد سیاسی هستم ولی خاکم و وطنم بر تمام مسایل ارجعیت خواهد داشت و جانم فدای وطنم خواهد بود . باشد که ایران و ایرانی با هر فکر و نظر و عقیده حافظ ناموس و خاک وطن باشد
باز تهران احساس خطر کرد شدیم هموطن
الان که تيتر مي زنيد کاسبان ترور خودش انشقاق نيست؟
خوشبختانه انتخابات تمام شد و تابناک عزیز برگشت به ریل اصلی و تحلیل‌هاش دوباره جنبه‌ی ملی و منصفانه پیدا کرد.
سایت تابناک منصف باش.چطور زمانی که دولت یازدهم برای اجرای برجام و مجبور کردن رهبری به قبول آن توسط اصلاح طلبان فضای مملکت را امنیتی کرد و یا حالا با مطرح کرد حصر دوباره شروع به امنیتی کردن فضای سیاسی نموده هیچ اهمیتی به اتحاد و امنیت داده نمیشود ولی حالا که نیروهای جان بر کف انقلاب مورد نیاز برای حفظ امنیت لازم هستند دم از اتحاد میزنند. و اصلاح طلبان با فرار به جلو انقلابیون را کاسبان ترور مینامند.
این مطلبتون بوداره و خودخواهانه کاسب شماها هستید که به هر چیزی دست آویز می کنید؟ مگر غیر از اینه که کرباسچی به مدافعان حرم حمله کرد اونوقت شما داری ازش حمایت می کنی ؟ ما چه وحدتی با امثال کرباسچی هامی تونیم داشته باشیم؟ تابی جون خودت با این مطالب خرابتر نکن
تابناک خیلی عجیبه و کمتر اتفاق میفته که اینجنین در واقع مشخص صحبت کنید و ممنون اگر ادامه دهید
در واقع عده ای فرصت طلبانه بر عکس تروریستها که کور کورانه شلیک میکنند آنان با هدف مشخص شلیک میکنند
موضع بنفش ها چیز دیگری است: بودجه سپاه سه برابر ارتش است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وحدت رو رییس جمهوری در کشور بهم زده که به 15 میلیون ایرانی خشونت طلب گفت :))) وحدت رو اونی بهم میزنه که هرجا میشینه رقیب رو تحقیر میکنه :)))
حقیقت رو میگن بزرگوار
شما که ادعا داری چرا نمیری سوریه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل