بازدید 4199

رئال‌مادرید بالاترازبارسلونا،قدرتمندترین برندفوتبالی/منچستریونایتدباارزش‌ترین+عکس

کد خبر: ۷۰۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 07 June 2017
قهرمان اروپا بالاترین برند فوتبالی حال حاضر دنیاست.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم رئال مادرید پس از کسب دوازدهمین قهرمانی در اروپا بالاتر از رقیب همیشگی‌اش، بارسلونا قدرتمندترین برند باشگاهی فوتبال  دنیا نام گرفت.
 
تحقیقات یک مرکز مالی نشان داد کهکشانی‌ها با 96.1 امتیاز در رتبه اول قدرتمندترین برندهای فوتبال جهان قرار دارند.در رتبه دوم، بارسلونا با 95.4 امتیاز و با اختلاف کمی قرار گرفته است. این در حالی است که در رده‌بندی سال 2016 بارسلونا اول و رئال مادرید دوم بودند و بدین ترتیب قهرمان 12 دوره لیگ قهرمانان اروپا توانسته حریف سنتی خودش را به زیر بکشد.
 
در این رتبه بندی، ملاک‌هایی مانند ظرفیت استادیوم اختصاصی، تعداد کارمندان، میزان مشارکت در شبکه‌های اجتماعی از سوی باشگاه، نتایج تیم و میزان رضایت هواداران مورد بررسی قرار گرفته است.
 
در رتبه‌های بعدی، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، یوونتوس، لیورپول و سایر تیم‌ها قرار گرفته‌اند.
 
همچنین در رده‌بندی مشابهی منچستریونایتد همچون سال 2016 باارزش‌ترین برند فوتبالی است. بعد از این تیم رئال مادرید و بارسلونا قرار دارند که در سال 2016 نیز دوم و سوم بوده‌اند. در این بین رده چهارم به چلسی کونته اختصاص دارد که سال گذشته هشتم بوده و حالا 4 پله ارتقا پیدا کرده است. بایرن مونیخ نیز با حفظ رده سال قبل، همچنان پنجم است.
رئال‌مادرید بالاترازبارسلونا،قدرتمندترین برندفوتبالی/منچستریونایتدباارزش‌ترین+عکس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار