بازدید 4680
خبر

اهدای نشان لیاقت فدراسیون جهانی تنیس روی میزبه شاهرخ شهنازی+عکس

با تصویب هیات رئیسه ITTF نشان لیاقت وشایستگی (Merit Award) به شاهرخ شهنازی، رئیس پیشین فدراسیون تنیس روی میز و مشاور ارشد امورمربوط به بازی های المپیک و آکادمی های بین المللی ITTF اهدا شد.
کد خبر: ۷۰۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 07 June 2017
فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای نخستین بار نشان لیاقت و شایستگی را به شاهرخ شهنازی نایب رییس پیشین این فدراسیون بین المللی ( و دبیرکل فعلی کمیته ملی المپیک ایران) اهدا کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در جریان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تنیس روی میز که همزمان با مسابقات جهانی این رشته در دوسلدورف آلمان برگزار شد، با تصویب هیات رئیسه ITTF نشان لیاقت وشایستگی (Merit Award) به شاهرخ شهنازی، رئیس پیشین فدراسیون تنیس روی میز و مشاور ارشد امورمربوط به بازی های المپیک و آکادمی های بین المللی ITTF اهدا شد. 

نشان لیاقت فدراسیون جهانی تنیس روی میزبه شاهرخ شهنازی اهداشد 
این نشان افتخار به  پاس قدردانی از سه دهه خدمت وتلاش شاهرخ شهنازی در عرصه داخلی،قاره آسیا وجهانی رشته تنیس روی میز اعطا شده است که برای نخستین بار در تاریخ این ورزش به یک ایرانی تعلق گرفت. بر روی این نشان نام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و در پشت آن نام شاهرخ شهنازی حک شده است. 

نشان لیاقت فدراسیون جهانی تنیس روی میزبه شاهرخ شهنازی اهداشد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل