بازدید 12020
۲
نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپوليس در آزادي تراكتور را ناکام گذاشت

نيمه اول اين ديدار كه با تساوي بدون گل به پايان رسيد تيم تراكتورسازي كنترل اين نيمه را در دست داشت اما، در نيمه دوم شرايط بازي را تغيير داد و توانست با دو گل زارع و هوار ملا محمد در دقيقه 60 و 86 تراكتور را مغلوب كند. هرچند خيرخواه در دقيقه 93 يكي از گل‌هاي خورده را جبران كرد در نهايت قرمزپوشان پايتخت بر حريف تبريزي پيروز شدند.
کد خبر: ۷۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۶ 26 October 2009
هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال ايران با یک بازی حساس آغاز شد و آن هم جدال پرسپولیس با تراكتورسازي بود که این بازی پرتماشاچی نتیجه‏ای جز پیروزی میزبان در ورزشگاه آزادی به همراه نداشت تا سرخ‏های پایتخت وضعیت متعادل‏تری در لیگ برتر بیابند. این هفته اما با شکست استقلال و توقف پيکان به پايان رسيد و سپاهان از فرصت استفاده کرده و براي اولين بار صدرنشين شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 16:40 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم تراكتورسازي تبريز بود كه در يك بازي جذاب توانست با نتيجه 2 بر يك حريف تبريزي خود را ناکام بگذارد و قدری از وضعیت بحرانی فاصله بگیرد.

در این دیدار که در حضور بيش از 30 هزار تماشاگر برگزار شد، حسن رودباريان، محمدنصرتي، مصطفي اكرامي، مهدي كياني، لئوناردو پيمنتا، عرفان اولروم (68 - جاسم كرار)، مهرداد پولادي، مجتبي ترشيز، محمد ابراهيمي (76 - فرهاد خيرخواه)، امير محبي و عليرضا ميرشفيعيان برای تراکتورسازی به میدان رفتند و ميثاق معمارزاده، مجتبي شيري،‌ سپهر حيدري، عليرضا محمد، نبي‌اله باقر‌ي‌ها، هوار ملا محمد، تياگو، عادل كلاه كج (66 - مهدي شيري)، وسلي برازيليا (54 - هادي نوروزي)، هادي نوروزي و ميثم بائو (46 - حسين بادامكي) در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

نيمه اول اين ديدار كه با تساوي بدون گل به پايان رسيد تيم تراكتورسازي كنترل اين نيمه را در دست داشت اما، در نيمه دوم شرايط بازي را تغيير داد و توانست با دو گل زارع و هوار ملا محمد در دقيقه 60 و 86 تراكتور را مغلوب كند. هرچند خيرخواه در دقيقه 93 يكي از گل‌هاي خورده را جبران كرد در نهايت قرمزپوشان پايتخت بر حريف تبريزي پيروز شدند.

با پايان رقابت‌هاي روز اول هفته چهاردهم تيم سپاهان همچنان با 25 امتياز صدرنشين است. استقلال و پيكان نيز با 24 و 23 امتياز در رده‌هاي بعدي قرار دارند.پرسپوليس تهران نيز با 23 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به پيكان در رده چهارم جاي گرفته است.

قضاوت اين مسابقه بر عهده هدايت ممبيني بود. وي در اين ديدار به وسلي برازيليا، مجتبي زارعي و هوار ملا محمد از پرسپوليس و مصطفي اكرامي و امير محبي از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار هفته، تيم فوتبال راه آهن برابر سپاهان يك بر صفر شكست خورد تا تيم اصفهاني صدرنشين شود.
 
در اين ديدار که از ساعت 14:30 در ورزشگاه اكباتان تهران و در حضور حدود 1500 تماشاگر برگزار شد، جواد ماهري در دقيقه 12 براي سپاهان گلزني كرد تا اين تيم با اين تك گل سه امتيازي به صدر جدول صعود كند و استقلال را كنار بزند.

يدا... جهانبازي داور مسابقه بود كه به هيچ بازيكني اخطار نداد. با اين شكست راه آهن 14 امتيازي ماند و سپاهان نيز 25 امتيازي شد و به صدر رفت.

همچنین تيم فوتبال ابومسلم برابر استيل‌آذين 2 بر 2 متوقف شد.

در اين ديدار که از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد،  علي آذري در دقيقه 17 از روي يك ضربه آزاد و چيرا در دقيقه 92 گل‌هاي استيل آذين را به ثمر رساندند. محمد رضا خرسندي‌نيا در دقيقه 45+2 و سعيد خاني در دقيقه 49 از روي نقطه پنالتي براي ابومسلم گلزني كردند.

استيل آذين يك ضربه پنالتي را توسط محمدرضا مهدوي از دست داد و اين ضربه را دروازه‌بان ابومسلم مهار كرد.

احمد صالحي داور مسابقه به عبدالجبار مومويي،علي حق دوست و محمدرضا خرسندي‌نيا از ابومسلم وعلي عشوري از استيل آذين كارت زرد نشان داد.

شاگردان استيلي براي چندمين بار است كه در اين فصل به تساوي 2 بر 2 دست مي يابند.

با اين تساوي ابومسلم در ليگ برتر نهم همچنان بدون پيروزي باقي ماند و با 8 امتياز در مكان هفدهم جدول است و استيل آذين هم 21 امتيازي شد.

تيم فوتبال مس از ساعت 14:30 كرمان در ورزشگاه باهنر كرمان و در حضور حدود 1500 تماشاگر به مصاف تيم سايپا رفت و با نتيجه 3 بر 2 این تیم را شكست داد.

مجتبي انصافي در دقيقه 4 ، پائولو زالدوردن در دقيقه 60 و مهدي رجب زاده در دقيقه 86 از روي نقطه پنالتي براي مس گلزني كردند. كريم انصاري‌فرد در دقيقه 10 و امين منوچهري در دقيقه 71 گل‌هاي سايپا را به ثمر رساندند.

تورج حق وردي داور مسابقه به كريم انصاري فرد و ابراهيم صادقي از سايپا و مجتبي انصافي از مس كرمان كارت زرد نشان داد. انصافي از مس در دقيقه 73 با دريافت كارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

با اين برد مس 19 امتيازي شد و سايپا 17 امتيازي باقي ماند.

اما در دومین روز رقابت‏های لیگ برتر فوتبال و در مهم‏ترین دیدار، تيم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 14:30 با حضور بيش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آبی‏های پایتخت بود که در موفق شد با نتيجه يك بر صفر از سد استقلال عبور کند و تا رتبه سوم جدول رده‌بندي بالا بیاید.

در این دیدار که منصور ابراهيم‌زاده سرمربی ذوب‏آهن، عباس قاسمي، سيد محمد حسيني، اسماعيل فرهادي (74 - ايگور كاسترو)، حسن اشجاري، محمدرضا خلعتبري، محمد قاضي، محمد منصوري، قاسم حدادي‌فر (92- محسن مسلمان)، محمد صلصالي، علي احمدي و سينا عشوري را به میدان فرستاده بود، استقلال محمد محمدي، بيژن كوشكي (73 - محسن يوسفي)، هادي شكوري، پژمان منتظري، خسرو حيدري، كيانوش رحمتي (61 - رضا عنايتي)، حسين كاظمي، رينالدو، جانواريو، سيدمهدي سيد صالحي و آرش برهاني را در ترکیب خود داشت.

کار در همان نیمه نخست تمام شد که گل ذوب آهن توسط محمدرضا خلعتبري در دقيقه 23 به ثمر رسید.

قضاوت اين مسابقه را سعيد مظفري‌زاده به عهده داشت. وي به محمدرضا خلعتبري و سيد محمد حسيني از ذوب آهن و بيژن كوشكي و حسين كاظمي از استقلال كارت زرد نشان داد.

ذوب آهن با اين پيروزي 24 امتيازي شد و با تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال تا رتبه سوم جدول رده‌بندي بالا آمد. استقلال نيز با اين شكست 24 امتيازي باقي ماند و در رتبه دوم جدول رده‌بندي قرار گرفت. استقلال از 4 بازي گذشته فقط 2 امتياز كسب كرده است.

در ادامه روز دوم این هفته از مسابقات، ديدار تيم‌هاي پاس همدان و فولاد خوزستان از ساعت 14:30 در چارچوب هفته چهاردهم ليگ برتر در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد که با نتيجه 3 بر يك به سود پاس به پايان رسيد.

روزبه شاه‌علي‌دوست در دقيقه 29 ؛ ايوب والي (مدافع فولاد) در دقيقه 42 و هادي اصغري در دقيقه 72 براي پاس همدان گل زدند. امير خدامرادي تك گل فولاد را در دقيقه 86 درون دروازه پاس جاي داد. اين پيروزي دومين برد پاس همدان در ليگ 88 است.

پاس با اين پيروزي 11 امتيازي شد و در رده شانزدهم جاي گرفت. فولاد نيز با اين شكست 7 امتيازي باقي ماند و در قعر جدول رده‌بندي قرار گرفت.

قضاوت اين ديدار را خداداد افشاريان به عهده داشت. وي در اين ديدار به بختيار رحماني در دقيقه 23 كارت زرد نشان داد و در دقيقه 90 بازي با نشان دادن كارت زرد دوم، وي را اخراج كرد.

همچنین تيم فوتبال استقلال اهواز در حالي كه بازيكنانش با يكديگر درگيري فيزيكي پيدا كردند ملوان انزلي را 2 بر صفر شكست دادند.

در اين ديدار که از ساعت 15:50 در ورزشگاه تختي اهواز و حدود هزار تماشاگر برگزار شد،  هادي خنيفر در دقيقه 37 و مهدي دغاغله در دقيقه 68 براي استقلال اهواز گلزني كردند.

اسماعيل آمري داور مسابقه به رضا معقولي ومحسن ارزاني ،جواد رزاقي از استقلال اهواز و هادي تاميني، فيليپ دسوزا از ملوان كارت زرد نشان داد.

در دقيقه 79 نيز محسن ارزاني و ديگو ماكزيمو دو بازيكن استقلال اهواز با يكديگر در وسط ميدان كتكاري كردند آن هم در شرايطي كه اين تيم 2 بر صفر از حريف پيش بود. با اين برد استقلال اهواز 18 امتيازي شد و و ملوان 18 امتيازي باقي ماند.

در دیگر دیدار این هفته، تيم فوتبال شاهين بوشهر با تساوي بدون گل پيكان قزوين را متوقف كرد و فرصت صدرنشيني از ميهمانش را گرفت.

اين ديدار در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر و در حضور حدود 16 هزار تماشاگر از ساعت 16:45 آغاز شد و با تساوي صفر بر صفر به پايان رسيد. با اين تساوي پيكان فرصت صدرنشيني را از دست داد.

قاسم واحدي داور مسابقه به محمد احمود پوري و رضا بازياري از شاهين و سعيد لطفي از پيكان كارت زرد نشان داد.
شاهين بوشهر 15 امتيازي شد و پيكان هم به امتياز 24 رسيد.

شكست خانگي صباي قم برابر مقاومت سپاسي با نتيجه 2 بر يك برابر نیز آخرین نتیجخه این هفته از پیکارها بود.

در اين ديدار که از ساعت 16:40 در ورزشگاه يادگار امام قم و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد،  داود حقي در دقيقه 28 از روي نقطه پنالتي براي صبا گلزني كرد و در دقيقه 48 و 81 محمد ايران‌پوريان گل‌هاي مقاومت را ثمر رساند تا مقاومت بازي باخته را در خانه حريف با پيروزي به پايان برساند.

محمود رفيعي داور مسابقه به محسن بيات از صبا و محمد ايران‌پوريان و امين متوسل زاده از مقاومت كارت زرد نشان داد.
با اين شكست صبا 20 امتيازي باقي ماند اما مقاومت 23 امتيازي شد و به رده پنجم جدول صعود كرد.

1. سپاهان 7 برد، 4 تساوي، 3 باخت- 22 گل زده، 12 گل خورده(25 امتياز)
2. استقلال 6 برد، 6 تساوي، 2 باخت- 18 گل زده، 9 گل خورده( 24 امتياز)
3. ذوب آهن 6 برد، 6 تساوي، 2 باخت- 23 گل زده، 16 گل خورده (24 امتياز)
4. پيکان 6 برد، 6 تساوي، 2 باخت- 17 گل زده، 10 گل خورده (24 امتياز)
5. سپاسي 5 برد، 8 تساوي، يک باخت- 21 گل زده، 13 گل خورده (23 امتياز)
6. پرسپوليس 5 برد، 8 تساوي، يک باخت- 23 گل زده، 17 گل خورده (23 امتياز)
7. استيل اذين 5 برد، 6 تساوي، 3 باخت- 21 گل زده، 20 گل خورده (21 امتياز)
8. صباي قم 6 برد، 2 تساوي، 6 باخت- 22 گل زده، 20 گل خورده ( 20 امتياز)
9. مس کرمان 5 برد، 4 تساوي، 5 باخت- 25 گل زده، 25 گل خورده (19 امتياز)
10. استقلال اهواز 4برد، 6 تساوي، 4 باخت- 19 گل زده، 21 گل خورده (18 امتياز)
11. ملوان 4 برد، 6 تساوي، 4 باخت- 14 گل زده، 21 گل خورده (18 امتياز)
12. تراکتورسازي 4 برد، 5 تساوي، 5 باخت- 18 گل زده، 19 گل خورده (17 امتياز)
13. سايپا 4 برد، 5 تساوي، 5 باخت- 14 گل زده، 21 گل خورده (17 امتياز)
14. شاهين 3 برد، 6 تساوي، 5 باخت- 20 گل زده، 22 گل خورده (15 امتياز)
15. راه آهن 3 برد، 5 تساوي، 6 باخت- 16 گل زده، 20 گل خورده(14 امتياز)
16. پاس 2 برد، 4 تساوي، 8 باخت- 13 گل زده، 22 گل خورده (10 امتياز)
17. ابومسلم بدون برد، 8 تساوي، 6 باخت- 11 گل زده، 23 گل خورده ( 8 امتياز)
18. فولاد بدون برد، 7 تساوي، 7 باخت- 7 گل زده، 16 گل خورده (7 امتياز)
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سی هزار تا بیشتر بود
با سلام خدمت دست اندر کاران سایت خوب و محبوب من تابناک من امروز سایت هواداران پرسپولیسرا مرور میکردم ولی متاسفانه به طرفداران تراکتور و آذری زبانها خیلی داره توهین میشه من خودم یک آذری و ساکن تهرانم و و یک پرسپولیسی دو آتیشه ام ولی تیم شهر خودم رو نیز دوست دارم
هیچ وقت مشکلی
با سایر هم میهنانم نداشتم و امروز میبینم که این توهینها به حدی رسیده که حتی به جامعه نیز داره نفوذ پیدا میکنه باید جلوی این بی حرمتیها و توهینها از خاموش بشه تراکتور بعد از چند سال تونسته به لیگ برتر بیاد و این شور و اشتیاق مردم نباید به مسخره گرفته بشه ایرانی از همه اقوام ثابت کرده در شرایط سخت دوش تا دوش هم قرار گرفتند حالا یه سری میخوان با توهین و تحقیر کار را به جاهای باریک بکشند امیدوارم تا سایت تابناک با نگاهی دقیق و بیطرفانه این موضوع را برسی کنه سرفراز باد ای میهن من
تهرانیها شعار می دادند تهران عروسیه تبریز ......سوزیه نشان دادند که فرهنگ پایتخت چقدر عقب رفته است .
چرا از آذربایجانی و شعارهای مطرح شده توسط آنان چیزی نمی نویسید.
تهران یادت نره تبریز سرورته
پرسپولیس شیره و نام ایران قدیم را زنده میکند و من احساس غرور می کنم

فقط تراختور
20
20
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر