بازدید 26659
۶

قهرمان‌سرشناس‌کشتی‌ایران ومازندران درسوگ‌فرزند

خانواده بزرگ کشتی پهلوانی کشور و کشتی اصیل مازندرانی ها یا همان «لوچو» ، در این مصیبت کنار همت حسین زاده سوادی که برای سالهای متمادی سرآمد وزن خود در مسابقات کشوری بود، حضور دارند.
کد خبر: ۷۰۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 04 June 2017
سانحه دلخراش رانندگی بار دیگر یک قربانی جوان گرفت و متاسفانه این بار یکی از قهرمانان ارزنده و سابق کشتی پهلوانی کشور و لوچوی مازندران را عزادار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهندس پوریا حسین زاده فرزند جوان همت حسین زاده سوادی در حادثه رانندگی در محور کمربندی این شهرستان جان خود را از دست داد تا این پیشکسوت عنوان دار کشتی که چهار بار فاتح کشتی سرپهلوانی کشور و سالهای متمادی قهرمان لوچوی مازندران شده است را در غم خود سیاهپوش کند.

قهرمان سرشناس کشتی مازندران درسوگ فرزند

خانواده بزرگ کشتی اصیل مازندرانی ها یا همان «لوچو» ، در این مصیبت کنار همت حسین زاده سوادی که برای سالهای متمادی سرآمد وزن خود در این استان کشتی خیز بود، حضور دارند و به او دلداری و تسلیت می دهند.

سایت تابناک مصیبت وارده را به این قهرمان ارزنده تسلیت می گوید و برای ایشان و خانواده اش، صبر و شکیبایی در این غم سنگین آرزو می کند. پوریا حسین زاده سوادی ، دانشجوی دانشکده فنی نوشیروانی در رشته مهندسی برق بود و در روزهای پایانی ترم تحصیلی، هم دانشگاهی هایش را نیز در سوگ و شوک این اتفاق ناگوار فرو برد.


قهرمان سرشناس کشتی مازندران درسوگ فرزند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلام در محور کمربندی کدام شهرستان
تسلیت به خانواده آن زنده یاد و مردم دوست داشتنی مازندران
خدا صبرش بده.
الان حدود 10 سال هست که دانشکده فنی نوشیروانی بابل به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تبدیل شده است. ما نیز از دست دادن یک دانشجوی کوشای این دانشگاه را به خانواده آن مرحوم و همه هم دانشگاهی ها تسلیت عرض می نماییم.
خدا روح فرزندش را شاد کند
روحش شاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس