بازدید 5142
بازتاب

واکنش معاون وزیر به استعفای طاهری از پرسپولیس

برای من عجیب است که با ادله اختلاف نظر با معاون وزیر استعفا رسانه‌ای شده است. شخص وزیر ورزش و جوانان نیز با استعفای ایشان مخالف است و بارها در جلسات دو نفره بر این موضوع تاکید شده
کد خبر: ۶۹۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 01 June 2017
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با تاکید بر این که استعفایی از علی اکبر طاهری دریافت نکرده است، گفت که طرح موضوع استعفا با ادعای اختلاف با یکی از معاونان وزارت ورزش غیر واقعی و بی جهت است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا داورزنی با اشاره به طرح موضوع استعفای علی اکبر طاهری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: تاکنون نه بنده به عنوان معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نه دفتر وزیر، هیچ استعفای از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم. این که این موضوع به این شکل و از طریق رسانه‌ها مطرح شده قابل توجه است. پیش از این بارها موضوع استعفای طاهری از سوی ایشان مطرح شده، اما هر بار وزارت ورزش و   جوانان و شخص وزیر با این استعفا مخالفت کرده‌اند. طرح دوباره و با دلایل غیر واقعی این موضوع جالب توجه است.

وی گفت‌: شخصا به عنوان معاون وزیر ورزش اختلافی با سرپرست باشگاه پرسپولیس ندارم. هیات مدیره و باشگاه وظیفه تامین منابع و مدیریت باشگاه را بر عهده دارند و در راستای وظایف خود باید اقدامات مناسب و کارآمدی را انجام دهند. استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته با ‌اسپانسری قرارداد داشتند، استقلال تصمیم گرفته که با همان ‌اسپانسر ادامه‌ فعالیت دهد، اما آقای طاهری و باشگاه پرسپولیس چنین نظری ندارند، حال اگر مشکلی با ‌اسپانسر باشگاه پرسپولیس دارند باید به عنوان مدیرعامل و هیات مدیره آن را رفع کنند.

واکنش معاون وزیر به استعفای طاهری از پرسپولیس

داورزنی افزود: قرارداد ‌اسپانسر با سرپرست باشگاه پرسپولیس بسته شده و در حال‌ حاضر نیز باشگاه پرسپولیس باید بتواند از عهده مسائل مالی آن بر آید. این موضوع هیچ ارتباطی به وزارت ورزش و جوانان ندارد چرا که قرارداد را کسی دیگر امضا کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که کلیه مسائل مالی باشگاه با هیات مدیره و مدیرعامل است، اظهار کرد: آقای طاهری خواسته‌های متفاوتی نسبت به استقلال درباره ‌اسپانسر باشگاه پرسپولیس دارد. خب به عنوان مسئول باشگاه می‌تواند برنامه‌های اختصاصی باشگاه را دنبال کند. وزارت ورزش و جوانان نیز هیچ منعی در این موضوع نمی‌بیند. مطابق سنوات گذشته باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید گزارشات مالی خود و برنامه‌ریزی‌های مالی فصل آینده را با تصویب هیات مدیره پیش ببرند. امیدواریم که باشگاه پرسپولیس نیز همانند استقلال این کار را انجام دهد.

وی تاکید کرد: از نظر وزارت ورزش  و جوانان آقایان افتخاری و طاهری مسئول مستقیم تامین منابع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند. این که در این مسیر چه رویه‌ای طی می‌شود به خود باشگاه و هیات مدیره مربوط است نه به وزارت ورزش و جوانان.

داورزنی بار دیگر با اشاره به این که اعلام شده استعفای طاهری به دلیل اختلاف نظر با معاون وزیر ورزش و جوانان بوده است، گفت‌: شخصا هیچ اختلافی با آقای طاهری نداشته‌ام و نمی دانم که چرا این حرف‌ها زده شده است. ما به عنوان مجموعه وزارت ورزش و جوانان بارها با استعفای آقای طاهری مخالفت کرده‌ایم، اما این بار برای من عجیب است که با ادله اختلاف نظر با معاون وزیر استعفا رسانه‌ای شده است. شخص وزیر ورزش و جوانان نیز با استعفای ایشان مخالف است و بارها در جلسات دو نفره بر این موضوع تاکید شده است. آقای طاهری باید در باشگاه پرسپولیس کارشان را دنبال کند و تاکید می‌کنم که مجموعه وزارت ورزش و جوانان هیچ اختلافی با مدیریت باشگاه پرسپولیس و هیات مدیره ندارد.

داورزنی تاکید کرد: به دوستان در پرسپولیس تاکید می‌کنم که آرامش خود را حفظ کنند. پرسپولیس روند خوبی در آسیا پیش‌رو گرفته است و در حال‌ حاضر نیاز به آرامش دارد. باید همه برای کسب موفقیت‌های بیشتر این تیم تلاش کنیم، وزارت ورزش و جوانان نیز تاکنون از این تیم حمایت‌های لازم را کرده و بعد از این نیز حمایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که بحث ترمیم هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس تا چه زمانی نهایی خواهد شد، گفت‌: با توجه به این که مسابقات لیگ و به پایان رسیده و شرایط تیم‌ها به گونه ای است که برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنند علی القاعده در طی 10 روز آینده اعضای جدید هیات مدیره با نظر وزیر ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر