بازدید 4290

اتوبوس حامل زائران پاکستانی دچار حریق شد

یک اتوبوس حامل زائران پاکستانی عصر چهارشنبه در حدفاصل مشهد - گناباد در آتش سوخت اما به 42 مسافر آن آسیبی نرسید.
کد خبر: ۶۹۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵ 01 June 2017
یک اتوبوس حامل زائران پاکستانی عصر چهارشنبه در حدفاصل مشهد - گناباد در آتش سوخت اما به 42 مسافر آن آسیبی نرسید.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی در این خصوص گفت: این حادثه مقارن ساعت ۱۸ امروز در کیلومتر ۳۰ محور تربت حیدریه - گناباد روی داد که در جریان آن اتوبوس ولوو مسافران پاکستانی که از مشهد راهی مرز میرجاوه بود طعمه حریق شد.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: خوشبختانه به دلیل مهارت راننده، حضور و اقدام به موقع پلیس راه و حاشیه ایمن جاده، جان همه مسافران این اتوبوس که ۲۵ تن آنان زن و بقیه مرد بودند، نجات یافت.

وی گفت: علت بروز این حادثه درگیر شدن ترمز چرخ‌های عقب خودرو تشخیص داده شده که به آتش گرفتن خودرو منجر شده است، اما راننده با مهارت اتوبوس را به خارج از جاده هدایت کرده و بلافاصله به کمک عوامل پلیس راه شادمهر، مسافران به همراه اسباب و اثاثیه خود در سلامت کامل تخلیه شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با هماهنگی فرمانداری، مسافران با یک اتوبوس به نمازخانه پایانه مسافربری تربت حیدریه منتقل و جمعیت هلال احمر از آنان به افطاری پذیرایی کرد و امشب نیز شام را مهمان فرمانداری تربت حیدریه هستند.

ایمان مقید با بیان اینکه مسافران هم اکنون منتظر رسیدن یک اتوبوس دیگر از مشهد، برای ادامه مسیر هستند، گفت: مسیر حرکتی زائران از بدو ورود به ایران زیارت کربلا، قم و مشهد مقدس بوده که با رسیدن اتوبوس از مشهد، به زاهدان و از آنجا به کشور خود عزیمت خواهند کرد.
شهرستان تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان