بازدید 7581
ثبت‌نام از 13 خرداد تا 15 تیر

آغاز مرحله اجرایی وام ویژه دکترا با شرایط جدید

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز مرحله اجرایی وام ویژه دکتری با شرایط جدید خبر داد و گفت: دانشجویان دوره دکتری از 13 خرداد تا 15 تیر فرصت دارند برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۶۹۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 31 May 2017
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز مرحله اجرایی وام ویژه دکتری با شرایط جدید خبر داد و گفت: دانشجویان دوره دکتری از 13 خرداد تا 15 تیر فرصت دارند برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیرعلوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز مرحله اجرایی وام ویژه دکتری با شرایط جدید خبر داد و گفت: با ارسال بخشنامه ای به دانشگاها اعلام کردیم که دانشجویان دوره دکتری از 13 خرداد تا 15 تیر فرصت دارند برای دریافت وام ویژه دکتری ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت‌نام تقاضای وام ویژه دکتری در سامانه اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان از شنبه، 13 خرداد ماه آغاز می‌شود و دانشجویان تا 15 تیرماه 96 فرصت دارند با مراجعه به این اتوماسیون نسبت به ثبت تقاضانامه خود اقدام کنند.

یزدان‌مهر تصریح کرد: وام ویژه دکتری صرفا به دانشجویان روزانه قابل پرداخت است و شعبه پرداخت‌کننده وام باید از سوی متقاضی تعیین شود. همچنین تکمیل فرم شماره یک و دو توسط متقاضی و بارگذاری در سامانه فاز دو صندوق رفاه دانشجویان توسط کارشناس دانشگاه باید انجام بگیرد.

مشاور وزیر علوم در خصوص میزان مبلغ پرداختی وام ویژه دکتری نیز گفت: مبلغ ماهیانه وام مذکور هفت میلیون ریال است که هر سه ماه یک بار از سوی بانک تعاون به حساب دانشجویان واریز خواهد شد.

یزدان‌مهرافزود: برای آن دسته از دانشجویانی که پایان‌نامه آنها تقاضامحور و کاربردی باشد، علاوه بر وام مذکور، وام دیگری تحت عنوان ضروری پایان‌نامه متقاضی متعاقبا از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت وام ویژه دکتری تا مبلغ 150 میلیون ریال با ارائه مدرک یک ضامن امکان‌پذیر خواهد بود. در صورت افزایش مبلغ وام بیش از مبلغ فوق معرفی ضامن دوم نیز الزامی است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دانشجویانی که در سنوات مجاز در فرصت مطالعاتی هستند، در صورت تایید معاون دانشجویی می‌توانند از وام مذکور بهره‌مند شوند.

یزدان‌مهر اضافه کرد: تحویل فرم‌ها از طرف دانشجویان به منزله ثبت‌نام اولیه محسوب می‌شود، بنابراین دانشجویان پس از تائید وام از سوی دانشگاه به همراه مدارک اعلام شده و شیوه‌نامه به شعبه محل انتخابی مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شروع پرداخت مبالغ وام یک سال پس از پایان سنوات مجاز و کارمزد چهار درصد و تعداد اقساط آن به میزان ماه‌های دریافت وام خواهد بود.

گفتنی است چندی پیش طی تفاهم‌نامه بین صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و بانک توسعه و تعاون که با حضور وزیران دو وزارتخانه علوم و کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید، این بانک متعهد به پرداخت وام ویژه دکتری شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر