بازدید 20884
۳

دعوت از «نگار جواهریان» برای حضور در خندوانه

کد خبر: ۶۹۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 30 May 2017
شب گذشته رامبد جوان میزبان مردمان کشور گرجستان (گرجی‌ها) شد و به گفت‌وگو با مسعود فروتن مجری و کارگردان رسانه ملی پرداخت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، در سومین شب از ماه مبارک رمضان، رامبد جوان میزبان مردمان کشور گرجستان (گرجی‌ها) شد و به گفت‌وگو با مسعود فروتن مجری و کارگردان رسانه ملی پرداخت.
 
جوان به ورود گرجی‌ها در ایران اشاره و در بین تماشاگران، یک نفر از اصالت گرجی بودن هنرمندانی چون؛ محمدعلی کشاورز، سیروس گرجستانی و نعمت‌الله گرجی بیان کرد.
همچنین در ادامه پخش برنامه تلویزیونی خندوانه، گزارشی از قول مجید میرفخرایی به نمایش گذاشت و از فروتن بازیگر، مجری و کارگردان برنامه‌های تلویزیونی برای حضور به روی صحنه خندوانه دعوت کرد.
 
فروتن ضمن سلام ابراز خرسندی از حضور در برنامه خندوانه کرد و از اصالت آملی خود و شهر گرجه محله در استان آمل گفت.
 
وی با بیان اینکه اصالت آملی داریم و از چهار سالگی به شهر دماوند آمدیم، در خصوص حفظ اصالت زبان مازنی در بین اعضای خانواده خود بیان کرد.
 
فروتن عنوان کرد: شاید این حس قصه‌گویی از مادرم به من رسیده است و من وقتی در ۹ سالگی به آمل برگشتم طبق همان داستان پردازی‌های مادرم، شهر آمل را به خوبی می‌شناختم.
مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی یادگاری از پیشینه غذای مازنی‌ها گفت و از برنامه‌های عیدانه و مناسبتی شهر آمل و مازندران گفت.
 
فروتن با بیان خاطره‌ای از دوران کودکی خود گفت و راز تولد خودش را در سن ۷۰ سالگی برملا کرد و از حس و حال خود در سنین میانسالی اظهار داشت.
 
وی از حضور دوباره خودش در برنامه خندوانه گفت، به همراه جوان به قرعه‌کشی میان تماشاگران پرداخت و از سمت مهمانان گرجی به شهر گرجستان دعوت شد.
 
این قصه‌پرداز و نویسنده، نگار جواهریان را به عنوان میهمان به برنامه تلویزیونی خندوانه دعوت کرد و قرار شد با همسر رامبد جوان به گفت‌وگو بپردازد.
 
فروتن با بیان اینکه هنوز هر کاری را که می‌خواهم انجام بدهم استرس دارم، اظهار داشت: نوشتن تنها کاری است که من را با خودم تنها رها می‌کنند و نوشتن، رفیق من و یک نوع زایش است.
 
وی فی‌البداهه با توجه به کلماتی که رامبد جوان به او داد به قصه‌پردازی، پرداخت و قول داد تا در یکی از آسایشگاه‌های سالمندان برای افراد آنجا قصه‌گویی کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
ظاهرا نویسنده اصلا برنامه رو ندیده
مهمانان از استان اصفهان اومده بودن و اصالت گرجی داشتند ولی اجدادشون صدها سال در ایران زندگی کردند.
درضمن آقای فروتن رو به یکی از شخرهای استان اصفهان به نام فریدن یا فریدون شهر دعوت کردند که ظاهرا ساکنینش اصالتی گرجی دارند
" شهر گرجه محله در استان آمل گفت" محله گرجی محله در شهر آمل صحیح است.
مردمان کشور گرجستان (گرجی‌ها)نه. ما گرجی های ایرانیم در فریدونشهر اصفهان و بیش از400سال است در ایرانیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار