بازدید 4991
سوژه روز /باگلزنی در دیدار امشب العین-استقلال؛

عبدالرحمن و کاوه رضایی به طارمی رسیدند!

مهدی طارمی امشب این فرصت را دارد تا با گلزنی مقابل لخویا، ضمن افزودن به تعداد گل های زده خود، راه صعود تیمش را هموار سازد. همچنین کاوه رضایی با شش گل به کار خود در این مسابقات پایان داده و فرصتی برای افزودن به تعداد گل های خود نخواهد داشت
کد خبر: ۶۹۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 30 May 2017
عمر عبدالرحمن و کاوه رضایی با گلزنی در دیدار امشب، 6 گله شدند تا به مهدی طارمی برسند هرچند گلزن پرسپولیس بازی امشب را در پیش دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، از چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تهران با قبول شکست سنگین شش بر یک، مغلوب العین شده و به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

در این دیدار تلخ و کابوس وار، عمر عبدالرحمن گل سوم تیمش و کاوه رضایی همچنین تک گل تیمش را به ثمر رساندند تا 6 گله شده و مشترکا با مهدی طارمی از پرسپولیس، در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرند.

مهدی طارمی امشب این فرصت را دارد تا با گلزنی مقابل لخویا، ضمن افزودن به تعداد گل های زده خود، راه صعود تیمش را هموار سازد. همچنین کاوه رضایی با شش گل به کار خود در این مسابقات پایان داده و فرصتی برای افزودن به تعداد گل های خود نخواهد داشت. گرچه او با گلزنی در پنج دیدار متوالی آسیایی، صاحب یک رکود بسیار خوب از این حیث شد.

عبدالرحمن و کاوه رضایی به طارمی رسیدند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار