بازدید 3316

عرضه گوشت وارداتی قیمت های موجود را می شکند؟

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر قیمت ها تغییری پیدا نکرده اما پیش بینی می شود که طی چند روز آتی با عرضه گوشت وارداتی قیمت ها تغییر پیداکند.
کد خبر: ۶۹۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 29 May 2017
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر قیمت ها تغییری پیدا نکرده اما پیش بینی می شود که طی چند روز آتی با عرضه گوشت وارداتی قیمت ها تغییر پیداکند.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 42 الی 43 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود. 
 
وی افزود: روز گذشته سازمان  تعزیرات حکومتی با حضور مسئولان وزارت جهاد سازمان حمایت و سایر فعالین مرتبط جلسه ای را تشکیل داد که در آن جلسه برای کاهش نوسانات قیمت گوشت در بازار قرار شد توزیع گوشت قرمز وراداتی توسط شرکت پشتیوانی با سود کم عرضه شود. 
 
وی با اشاره به رکود حاکم در بازار افزود: در حال حاضر قیمت ها تغییری پیدا نکرده اما پیش بینی می شود که طی چند روز آتی با عرضه گوشت وارداتی با قیمت مناسب در بازار قیمت های فعلی شکسته شود. 
 
ملکی در پاسخ به این سوال که شیوه تب کریمه کنگو می تواند در کاهش قیمت گوشت تاثیر گذار باشد بیان کرد: در صورت امتناع مردم از خرید،گوشت ارزان خواهد شد. 
 
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در توصیه ای به مردم گفت: با توجه به آنکه گوشت های موجود در قصابی های مجاز تحت سازمان دام پزشکی کشتار می شود و برای اطمینان یک روز پیش سرد می شود لذا جایی نگرانی وجود ندارد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر