بازدید 4026

بخت تراکتور آخر هفته باز می‌شود؟

کد خبر: ۶۹۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 29 May 2017
وضعیت نهایی مالکیت و بازیکنان تراکتورسازی تا پایان هفته جاری و نهایتا روز شنبه مشخص خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم تراکتورسازی روزهای پرتنشی را سپری می کند. محرومیت فیفا برای منع جذب بازیکن جدید از یک طرف دست مدیران باشگاه را بسته و حالا ادعای ناصر شفق برای مالکیت باشگاه و تایید این امر توسط فدراسیون هم بر حاشیه های این باشگاه افزوده است. از این رو بازیکنان کنونی تراکتورسازی به غیر از محمد نوری و فرزین گروسیان هنوز قرارداد خود را تمدید نکردند و در انتظار تسویه حساب مطالباتشان هستند.
 بخت تراکتور آخر هفته باز می‌شود؟
با تمام این مسائل به نظر می رسد تا آخر هفته جاری و نهایتا روز شنبه تکلیف همه مشکلات این باشگاه مشخص شود. مدیران کنونی تراکتورسازی برای تسویه حساب با بازیکنان قول نیمه خرداد ماه را به آنها داده اند و در صورتی که مطالبات پرداخت شود، احتمالا اکثر بازیکنان قراردادشان را تمدید خواهند کرد.
 
از سوی دیگر قرار است تا 11 خردادماه فدراسیون مدارک تراکتورسازی درباره ادعای مالکیت شفق را دریافت و پس از بررسی اسناد تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
 
آخر هفته سرنوشت ساز برای تراکتورسازی تکلیف خیلی از مسائل را درباره این تیم روشن می‌کند؛ اگر پول بازیکنان پرداخت شود و فدراسیون نیز مدارک سپاه و تراکتوری ها را درباره مالکیت باشگاه بپذیرد، شاید بتوان گفت آرامش تا حدی به تیم برمی گردد و مسئولان می توانند برای لیگ هفدهم برنامه ریزی دقیقی انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار