بازدید 5268

دستیار برانکو به مظاهری:بیرانوند می‌رود،تو بیا

کد خبر: ۶۹۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 29 May 2017
علیرضا بیرانوند هنوز هم به دنبال جلب رضایت مسئولان باشگاه پرسپولیس است تا بتواند لژیونر شود و فوتبالش را در تركیه دنبال كند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،عملكرد خوب بیرانوند در تیم ملی و پرسپولیس و كلین‌شیت‌های متوالی توجه فنرباغچه تركیه را جلب كرد تا نمایندگان خود را برای مذاكره با سرخپوشان تهرانی به ایران بفرستد.
 
گرچه باشگاه پرسپولیس در مذاكره رودررو با نمایندگان باشگاه مطرح فنرباغچه رسماً اعلام كرد بیرانوند را به تیم تركیه‌ای نمی‌دهد اما گلر ملی‌پوش كماكان امیدوار است به طریقی رضایتنامه بگیرد، هرچند تا سال 1400 قرارداد دارد!
 
اما ماجرا هنوز تمام نشده! گویا در آخرین اردوی قبل از بازی، پرسپولیسی‌ها در هتل المپیك با برخی ملی‌پوشان كه در اردو حضور داشتند، برخورد می‌كنند. یكی از دستیاران برانكو هم رشید مظاهری، سنگربان ملی‌پوش، را می‌بیند كه قراردادش با ذوب‌آهن اصفهان به اتمام رسیده و در حال حاضر بازیكن آزاد است. یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس در این ملاقات دوستانه به رشید مظاهری توصیه می‌كند: «برای تمدید قرارداد با ذوبی‌ها عجله نكن چون ما روی تو نظر داریم!»
 دستیار برانکو به مظاهری:بیرانوند می‌رود،تو بیا
رشید مظاهری كه بدش نمی‌آید از اصفهان به تهران آمده و پیراهن شماره یك تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس را بر تن كند، از دستیار برانكو می‌پرسد: «پس تكلیف علیرضا بیرانوند چه می‌شود؟!» طرف هم جواب می‌دهد: «بیرانوند دوست دارد لژیونر شود و از ایران برود. البته فصل گذشته هم خود من به برانكو پیشنهاد دادم تو را بیاورد اما اتفاقات دیگری افتاد و... اگر بیرانوند از ایران برود، گزینه اول ما باز هم تو هستی!»
 
البته رشید مظاهری كه رابطه دوستانه‌ای با علیرضا بیرانوند داشته و در اردوهای تیم ملی هم با هم دیده می‌شوند، از كمك‌مربی پرسپولیس می‌خواهد ماجرا را فعلاً مسكوت نگه دارد و قول هم می‌دهد برای تمدید قرارداد با ذوب‌آهن عجله نكند! لابد به خاطر می‌آورید همین رشید مظاهری چندی پیش ست قرمزرنگ دستكش و كفش خریداری كرد و حتی در بازی رودررو با پرسپولیس آن را پوشید تا خیلی‌ها از تعلق خاطر او به رنگ قرمز حرف بزنند. حالا باید منتظر ماند و دید علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا می‌شود تا رشید مظاهری و دستیار برانكو به خواسته‌شان برسند یا اینكه...
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر