بازدید 6924

تلاش دموکرات‌ها برای جلوگیری از تحریم جدید ایران

دموکراتهای حامی توافق هسته‌ای که نگران برهم خوردن آن هستند به دنبال راهی برای جلوگیری از تصویب تحریمهای تازه علیه ایران هستند.
کد خبر: ۶۹۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 29 May 2017
یک پایگاه آمریکایی گزارش داد که دموکراتهای حامی توافق هسته‌ای که نگران برهم خوردن آن هستند به دنبال راهی برای جلوگیری از تصویب تحریمهای تازه علیه ایران هستند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری اکسیوس در گزارشی نوشت که نمایندگان دموکرات آمریکا که نگران توافق هسته‌ای ایران هستند به دنبال راهی برای مقابله با اعمال تحریمهای جدید علیه تهران هستند.
این پایگاه خبری براساس ایمیلی از یکی از دموکراتهای سنا نوشت که بیشتر سناتورهای دموکرات به دنبال اصرار بر این موضوع هستند در صورت اعمال تحریم علیه ایران، روسیه نیز با تحریمهای جدید مواجه شود.
 
براساس این گزارش، این به این معناست که رهبران دموکرات می‌خواهند از روابط بین تهران و مسکو و همچنین ضعف دولت دونالد ترامپ در قبال روسیه استفاده کنند و تقاضا کنند هیچ تحریمی علیه ایران تصویب نخواهد شد مگر اینکه تحریم جدیدی علیه روسیه وضع شود.
 
این گزارش می‌نوسید؛ دموکراتها که اغلب حامی توافق هسته‌ای هستند نسبت به تصویب طرح تحریم جدید علیه ایران در کمیته روابط خارجی سنا نگران هستند. این تحریمها مرتبط با توافق هسته ای نیستند اما آنها معتقدند که چنین تحریمهایی باعث از ریل خارج شدن توافق خواهد شد.
 
کمیته روابط خارجی سنا روز پنجشنبه گذشته طرحی جامع برای تحریم ایران به تصویب رساند که خواستار اعمال محدودیت‌های گسترده‌ علیه تهران به بهانه‌هایی مانند تروریسم، حقوق بشر و انتقال تسلیحاتی است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر