بازدید 2533

اعزام فوری به حج شیوه جدید کلاهبرداران

کد خبر: ۶۹۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 29 May 2017
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: جهت ثبت نام حج تمتع و عمره به دفاتر مورد تایید سازمان حج و زیادت مراجعه کنند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح این خبر، اظهارداشت: عده‌ای سودجو با سوء استفاده از علائق مذهبی مردم در پوشش خرید فیش تمتع و عمره به بالاترین قیمت، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

وی افزود: در این نوع شگرد، افراد کلاهبردار با افتتاح یک دفتر بدون مجوز در سطح شهر با انجام تبلیغات گسترده و فریبنده در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های تلگرامی و حتی رسانه‌ها و جراید و یا با راه اندازی سایتی تحت عنوان سازمان حج و زیارت با ترفندهای خاصی اقدام به دریافت وجه به منظور ثبت نام در کاروان‌های اعزامی فوری حج و زیارت می‌کنند. 

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه نقل و انتقال فیش حج تنها تحت ضوابط و شرایط ویژه و موارد خاص فقط از طریق دفاتر سازمان حج و زیارت و با حضور صاحب فیش انجام می‌شود، گفت: هر گونه نقل و انتقال آزاد فیش حج که خارج از سازمان حج و زیارت انجام شود، قانونی نیست و کلاهبرداری به شمار می‌آید. 

وی افزود: افرادی که در تبلیغات خود مدعی می‌شوند که نقل و انتقال فیش‌ها مورد تایید سازمان حج و زیارت است، خلاف واقع ادعا کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل