بازدید 9725
۱
مردم در انتخابات کم نگذاشتند اما مسئولان کم گذاشتن

گلایه‌های انتخاباتی رئیسی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق‌ها معطل بمانند و رایشان را نتوانند بدهند عذر بخواهم.
کد خبر: ۶۹۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 28 May 2017
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق‌ها معطل بمانند و رایشان را نتوانند بدهند عذر بخواهم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در جمع حامیان خود در جامعه الحسین مشهد مقدس اظهار داشت: خداوند را شاکریم که عمری را به ما عنایات فرمود تا بار دیگر رمضان  را تجربه کنیم. ماه رمضان ماه توجه به خدا، محاسبه اعمال و ظرفیت سازی برای نفس و جان است. این ماه هنگامه تمرین دگر خواهی در پرتوی خداخواهی است.

وی افزود: مردم سالاری دینی از ویژگی های نظام اسلامی و قانون اساسی کشور ماست؛ در کشور ما تمام ارکان جمهوری اسلامی بر اساس رای مردم انتخاب می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: مردم ما مثل همیشه کم نگذاشتند اما مسئولان کم گذاشتند، کم گذاشتند که بنده به عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رای دادن اما فقط به جرم اینکه می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رای دهند باید ساعت‌ها پشت در صندوق‌ها معطل بمانند و رایشان را نتوانند بدهند عذرخواهی کنم و این فقط یک جا نبود و موارد بسیاری از سراسر کشور هم به ما و هم به شورای نگهبان و بخش‌های دیگر اعلام شده است.

وی ادامه داد: باید از این دسته مردم عزیز که عاشقانه و صمیمانه و مسئولیت شناسانه در صحنه حاضر بودند اما نتوانستند رای بدهند همگان عذرخواهی کنند، من هم به سهم خود به عنوان یک کاندیدا باید این قصور را و یا تقصیر را نسبت به کسانی که باید رای مردم را می‌گرفتند و به موقع اعلام نکردند اعلام کنم.

وی ادامه داد: تشکر صمیمانه و مخلصانه و متواضعانه دارم از 16 میلیون نفر از مردم عزیزی که بزرگوارانه بنده حقیر را مورد لطف و محبت قرار دادند من این رای را برای خودم تلقی نمی‌کنم، به عنوان یک طلبه این رای را به ارزش‌ها تلقی می‌کنم، به کسانی تلقی می‌کنم که می‌خواهند در این نظام، دولتی در طراز دولت اسلامی شکل بگیرد و خواسته‌هایی از نوع خواسته‌های امام و رهبری و شهدا و ایثارگران دارند بر زبان جاری می‌کنند و این تشکر را هم به لحاظ حضور مردم و هم به عزیزانی که در ستادهای مردمی بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۱
ایول
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل