بازدید 31283

لباس جنجالی ملانیا ترامپ در ایتالیا

نخستین خودنمایی ملانیا همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سیسیل ایتالیا با کت گل سه بعدی به بهای 51 هزار دلار بود که تقریبا معادل درآمد متوسط یک آمریکایی در سال 2016 است.
کد خبر: ۶۹۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 28 May 2017
نخستین خودنمایی ملانیا همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سیسیل ایتالیا با کت گل سه بعدی به بهای 51 هزار دلار بود که تقریبا معادل درآمد متوسط یک آمریکایی در سال 2016 است.
لباس جنجالی ملانیا ترامپ در ایتالیا
 
به گزارش روزنامه ایندیپندنت، سیسیل آخرین ایستگاه سفر دوره ای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه و اروپا بود که از عربستان سعودی آغاز و با دیدار از فلسطین اشغالی، واتیکان، بلژیک و ایتالیا ادامه یافت.

هر چند کاخ سفید به درخواست ها برای اظهارنظر درباره بهایی که ملانیکا مدل پیشین لباس برای این کت پرداخته بود، پاسخ نداد، اما دولت آمریکا کمک به همسران رئیسان جمهوری آمریکا هزینه خرید پوشاک پرداخت نمی کند.

همچنین چند طراح مشهور لباس به صورت علنی گفته اند که به علت مخالفت با سیاست های ترامپ، در تهیه پوشش همسر رئیس جمهوری همکاری نخواهند کرد. لباس های همسران رئیسان جمهوری آمریکا همیشه زیر نگاه تیزبین منتقدان قرا ر داشته است.

درآمد یک خانوار متوسط آمریکایی در سال 2015 که آخرین سالی است که آمار و ارقام ان مربوط به آن در اداره آمار آمریکا در دسترس قرار دارد، حدود 56 هزار و 516 دلار بوده است.
ترامپ که در نخستین سفر خارجی خود به سر می برد، تشریح جزئیات بودجه فدرال پیشنهادی برای سال 2018 را به دستیاران بلندپایه خود سپرد.

ترامپ یک بودجه چهار تریلیون و 100 میلیارد دلاری برای سال آینده میلادی پیشنهاد کرده است که در آن هزینه برنامه های پوشش تامین اجتماعی برای فقیران شامل پرداخت کوپن مواد غذایی و کمک های دارویی به شدت کاهش داده شده و در عوض میلیاردها دلار به هزینه های نظامی اختصاص داده شده است.

به گزارش ایرنا، شمار خانواده های فقیر آمریکا با افزایش هزینه های زندگی و دستمزدهای کم، به تدریج افزایش می یابد زیرا خانواده ها ناگزیر هستند که هزینه های خود را کاهش دهند و از بین نیازهای ضروری زندگی مثل بهداشت و درمان، مراقبت از کودکان و حتی مواد غذایی، یکی را انتخاب کنند.

میلیون ها نفر از مردم ایالات متحده در فقر زندگی می کنند و نه تنها از داشتن بسیاری از مقتضیات مهم زندگی محروم هستند، بلکه از سختی شرایط و دورنمای بد زندگی خود در آینده نیز رنج می برند.

هزینه بالای مسکن، بهداشت و سایر نیازهای ضروری زندگی اغلب بدین معنا است که شهروندان ناگزیر خواهند بود تا از برخی از نیازهای اولیه زندگی چشم پوشی کنند، مثل انتخاب بین غذا یا خدمات پزشکی.
طبق آمارهای رسمی منتشر شده، 15 درصد از مردم آمریکا (یعنی جمعیتی بالغ بر چهار میلیون نفر از بزرگسالان و بیش از یک میلیون نفر از کودکان و نوجوانان) در سال 2012 در فقر زندگی می کرده اند.

رایج ترین روش برای اندازه گیری فقر در ایالات متحده 'آستانه فقر' است که توسط مقامات دولتی تعیین می شود. فقر در این روش اندازه گیری به عنوان عدم دسترسی یه بخشی از کالاها و خدماتی شناخته می شود که افراد جامعه عموماً باید آن را در اختیار داشته باشند.
تعریف دولت از فقر بر اساس کل درآمدهای حاصله افراد صورت می گیرد. سطح فقر اعلام شده برای سال 2014، درآمد سالیانه 850/23 دلار برای یک خانواده چهار نفره تعیین شده است. طبق آمارها اکثر شهروندان امریکا بین 25 تا 75 سالگی، دست کم یک سال از زندگی خود را زیر خط فقر به سر می برد.

معمولاً میزان فقر در مناطق روستایی و برخی بخش های مرکزی شهرها بیشتر از سایر نقاط است.

بنا به گزارش اداره آمار آمریکا که در نوامبر 2012 منتشر شد، بیش از 16 درصد جمعیت این کشور در فقر به سر بردند و این میزان بالاترین آمار از سال 1993 محسوب می شود. آمار فقر در سال 2009، 3/14 درصد (6/43 میلیون نفر) و در سال 2008، 2/13 درصد (8/39 میلیون نفر) گزارش شده بود. کالیفرنیا با 5/23 درصد بالاترین آمار فقر را در بین ایالت های آمریکا دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۶
درامد متوسط هموطنان عزیز چقدر است؟
ای بابا الکی شلوغش کرده اند،خانواده ترامپ قبل از ریاست جمهوری هم یک خانواده کاملا ثروتمند و متمول بودند و این لباس گران قیمت هم دلیل بر این نیست که از موقعیت ریاست جمهوری سوء استفاده کرده اند .بهرحال از قدیم گفته اند دارندگی و برازندگی...
آخرش جاش دومتر خاکه !
ماركش دولچه گاباني بود
چقدر خوبه که شما نگران وضعیت فقرا در امریکا هستین،
خدارو شکر که ما در ایران هیچ فقیری نداریم و همه در بهترین وضعیت ممکن داریم زندگی می کنیم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
ای جان !
آمریکا بیش از ۳۵۰ میلیون جمعیت داره چطور ۱۵ درصدش میشه ۴ میلیون
اینجوری که در گزارش اومده پس ایران خیلی وضعش بهاره از آمریکا بهتره یک پیشنهاد به مردم دنیا بدیم به جایی اینکه به آمریکا مهاجرت کنند بیان ایران
ماهی 17 میلیون درآمد قشر متوسط ، اونم دو سال پیش؟!دمشون گرم...
بیچاره مردم فقیر آمریکا
جالبه درآمد متوسطشون سالی یه بنز C200 هست که تو ایران بیش از 500 میلیون قیمتشه . متوسط درآمد یک ایرانی در یک عمر این مقداره .
این زوج هر جا قدم می گذارند حاشیه ای درست میکنند. واقعا باعث خفت آمریکاست!
ترامپ یه میلیاردر بود که رئیس جمهور شد
با پول مردم كه نخريده
شما نگران نباشین .... فکر خودتون و مردم فقیرتون باشین که هر روز شرمنده ی خانواده هاشونن ...
ترامپ میدونه که از رییس جمهور خلعش میکنند گفت بریم عربهارابدوشیم تا از کاخ ننداختنمون بیرون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان