بازدید 5305

آل سعود نیز همچون بعثی‌ها قربانی مطامع آمریکا می‌شوند

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس معتقد است آمریکا قصد دارد تا جایی که می‌تواند تسلیحات خود را با بالاترین قیمت به عربستان سعودی به فروش برساند و در نهایت آنها را نیز قربانی کند.
کد خبر: ۶۹۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 28 May 2017
داوود محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه صمیمیتی میان آمریکا و عربستان وجود ندارد، گفت: تجربه 4 دهه ما نشان داده آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده و به فکر منفعت خود و هم پیمانانش است و به غیر از این هدف دیگری را دنبال نمی کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها از فضای به وجود آمده استفاده می کند تا در بالاترین سطح سلاح خود را به عربستان بفروشند.

وی افزود: آمریکا به هیچ وجه اعتقادی به کشورهای عربی خصوصا عربستان سعودی ندارد و زمانی که مشکلات مالی خود را از طریق سران آل سعود حل کنند آنها را نیز همچون صدام قربانی مطامع خود خواهند کرد.

محمدی ادامه داد: عربستان کشوری عربی و اسلامی است و اگر بر مبنای عقلانیت عمل نند باید در راستای حفظ منافع کشورهای اسلامی تلاش کند اما در زمین رژیم صهیونیستی بازی کرده و سیاست های این رژیم را پیاده می کنند.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: کشورهای مسلمان باید برای حفظ منافع خود و مقابله با رژیم سفاک صهیونیستی، متحد شده و عربستان نیز باید از مسیری که طی می کند خارج شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار