بازدید 5445
۱
سوژه

آیا پروین پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را رد می کند؟

پروین نمی‌خواهد مثل برخی اعضا فرمان بر سرپرست باشگاه باشد و نقش ماشین امضا را ایفا کند. او همواره با شاگردانش و پیشکسوتان دهه‌های ۵۰ و ۶۰ ارتباط تنگاتنگی داشته و قصد دارد از آنها در باشگاه استفاده کند اما مدیریت فعلی در باطن ماجرا روی خوشی به پیشکسوتان نشان نمی‌ده
کد خبر: ۶۹۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 28 May 2017
 طبق قول مدیران وزارت ورزش قرار است هیات مدیره پرسپولیس ترمیم شود و این اتفاق احتمالا تا آخر هفته آینده رخ خواهد داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،هفته گذشته و بعد از اعلام این خبر و مصاحبه‌های پیرامون آن در گمانه زنی‌ها گفته شد علی پروین و بیژن ذوالفقارنسب دو فردی هستند که احتمال حضورشان در هیات مدیره زیاد است و به احتمال فراوان جانشین زادمهر و گرشاسبی می‌شوند. در این بین بیژن ذوالفقارنسب که خودش به عنوان مشاور وزیر ورزش فعالیت می‌کند در مصاحبه‌ای موضع خود را شفاف کرد و تاکید داشت باید همه چیز برای این اتفاق مهیا باشد و مناسبات اقتصادی ساختار هیات مدیره از اصولی برخوردار باشد تا مشکلات حل شود.
 
بعد از او همه دنبال اظهارنظری از پروین بودند و البته به نظر نمی‌رسید او مثل ذوالفقارنسب اینقدر وسواس به خرج دهد و نگاهی سیستماتیک به قضیه داشته باشد. در واقع از آنجایی که پروین در دو مقطع بحرانی سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفته بود به نظر می‌رسید این بار هم برای کمک به پرسپولیس بدون هیچ اما و اگری پا پیش بگذارد. در این خصوص مصاحبه‌ای هم از قول او منتشر شد و پروین گفت برای کمک آماده است اما تکذیب این مصاحبه نشان داد سلطان چشم تیله‌ای این بار راحت و ساده پا پیش نخواهد گذاشت و تمام عواقب این مسوولیت را می‌سنجد.
 تردیدهای پروین برای بازگشت به پرسپولیس

واقعیت این است که پروین دوست ندارد با اسم او و پیشکسوتان کاربلد باشگاه مثل محمد دادکان شرایط تغییر کند و خواستار این است که همه چیز به صورت شفاف و درست پیش برود. پروین دوست دارد همه چیز از همین ابتدا شفاف باشد و در فضایی کاملا دوستانه و به اصطلاح خودش مشتی گری همه برای پیش بردن اهداف باشگاه «یا علی» بگویند.
 
از طرفی سابقه حضور ناموفق بزرگانی چون جعفر کاشانی و محمد زادمهر در هیات مدیره و قرار گرفتن دیگر پیشکسوتان مقابل آنها پروین را دچار تردید کرده است. پروین نمی‌خواهد مثل برخی اعضا فرمان بر سرپرست باشگاه باشد و نقش ماشین امضا را ایفا کند. او همواره با شاگردانش و پیشکسوتان دهه‌های ۵۰ و ۶۰ ارتباط تنگاتنگی داشته و قصد دارد از آنها در باشگاه استفاده کند اما مدیریت فعلی در باطن ماجرا روی خوشی به پیشکسوتان نشان نمی‌دهد. با این حساب شاید پروین این سمت را نپذیرد و اگر هم پذیرفت رفتاری متفاوت از دیگر پیشکسوتان حاضر در هیات مدیره داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام همه مامیدانیم علی اقاپروین شناسنامه پرسپولیس است پروین عصاره تیم است ایشان افتخارات زیادی باپرسپولیس دارند چه زحماتیکه برای این تیم نکشیدندپس سلطان راباسلام صلوات همین فردابیاریدویک پست خوبی هم به ایشان بدین چون علی اقاهمیشه ازبرانکووپرسپولیس حمایت کرده است حیف است ایشان خانه نشین باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار