بازدید 4378
بازتاب

انریکه:ازخودم دربارسا راضی ام اما چندجام کم گرفتم

فکر می کنم در انجام وظیفه ام طی این سه سال رضایت بخش عمل کرده ام و پس از این، وقت استراحت و لذت بردن از آرامش در کنار خانواده ام برایم فرا رسیده است. برنامه دیگری برای آینده ام فعلا ندارم.
کد خبر: ۶۹۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 28 May 2017
سرمربی آبی و اناری ها فرصت پس از این را مناسب استراحت می داند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار پایانی رقابت های جام حذفی فوتبال اسپانیا، تیم بارسلونا موفق شد با حساب 3-1 بر دپورتیوو آلاوز غلبه کرده و بار دیگر در ویسنته کالدرون جشن فتح این رقابت ها را بگیرد.

پس از تجربه آخرین پیروزی با بارسلونا به عنوان مربی در پروژه سه ساله، لوئیز انریکه به نقل از آ اس در مصاحبه پایان بازی خود گفت: خوشبختانه فصل را با کسب جام به پایان رساندیم و آن را هم به هواداران مان تقدیم می کنیم. آلاوز فصل فوق العاده ای را سپری کرده بود اما ما برای قهرمانی در سطح بهتری بودیم. می توانستیم دستاورد بیشتری در پایان فصل داشته باشیم، با این حال تصور می کنم همه با توجه به مشکلات ما را درک کنند. 

من فکر می کنم در انجام وظیفه ام طی این سه سال رضایت بخش عمل کرده ام و پس از این، وقت استراحت و لذت بردن از آرامش در کنار خانواده ام برایم فرا رسیده است. برنامه دیگری برای آینده ام فعلا ندارم. از این تجربه مربیگری در بارسلونا بسیار لذت بردم چرا که هر آنچه از شاگردانم در زمین خواستم آن ها با حداکثر توان انجامش دادند. 

نمایش آلکاسر و گومز؟ آن ها بازی کاملی را انجام دادند و این اتفاق تازه ای نبود. ویدال نیز پس از بازگشت از مصدومیت و تلاشی که داشت لایق بازی کردن بود. مسی؟ خوشحالم که او به سی امین جام دوران ورزشی خود رسید. او بهترین است و کار کردن با او لذت بخش بود. توصیه به سرمربی جدید تیم؟ حرف خاصی ندارم، چون می دانم او یقینا با تجربه تر از من خواهد بود. 

انریکه:ازخودم دربارسا راضی ام اما چندجام کم گرفتم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان