بازدید 8734

کمیته انضباطی علیه فوتبال

کد خبر: ۶۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 28 May 2017
بعد از اینکه میزان تخلفات صورت گرفته از سوی تیمها و بازیکنان فوتبال ایران در رده ‌های سنی و لیگ‌ های مختلف در سالهای اخیر افزایش پیدا کرد، فدراسیون فوتبال که متولی فوتبال کشور محسوب می ‌شود در نظر دارد در آیین ‌نامه جدید کمیته انضباطی به طرز چشمگیری جرایم تیمها و بازیکنان متخلف را افزایش دهد و این اتفاق هم در آیین نامه جدید انضباطی لیگ گنجانده شده که قرار است به تصویب مجمع رسیده و از لیگ هفدهم اجرایی شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،طبق آیین نامه جدید حداکثر سقف مالی برخورد با بازیکنان متخلف به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر حداکثر سقف مالی برخورد کمیته انضباطی با تیمهای متخلف نیز به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. همچنین در آیین ‌نامه جدید کمیته انضباطی، جریمه تخلف هواداران نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و حداکثر سقف جریمه هواداران به ۶ ماه محرومیت برای حضور در ورزشگاه ‌ها افزایش پیدا کرده است. در آیین نامه جدید این امکان وجود دارد نسبت به شدت و سابقه تخلف صورت گرفته، تنها درصدی از هواداران یک تیم از حضور در ورزشگاه محروم شوند.
 
احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره آیین نامه جدید انضباطی می گوید:«کمیته انضباطی در تدوین مقررات انضباطی و همچنین سایر مقررات، کاملا مستقل اقدام می‌ کند و این موضوع راسا توسط این کمیته و بدون مداخله سایر بخشها در حال انجام و پیگیری است و می ‌توان گفت که کار تمام شده».
کمیته انضباطی علیه فوتبال 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی