بازدید 5041
۱

خانه‌تکانی کرانچار در سپاهان

کد خبر: ۶۹۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 28 May 2017
بعد از برکناری عبدالله ویسی از سرمربی‌گری سپاهان و آمدن کرانچار روی نیمکت طلایی‌پوشان اصفهان، ویسی گفته بود که تیمش برای ده سال آینده می‌تواند سودای قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،چندی بعد مشخص شد تعداد زیادی از بازیکنانی که همراه با ویسی به سپاهان رفته‌اند قراردادی یکساله ثبت کرده بودند و در فصل دوم هم همراه سپاهان نخواهند بود؛ چه برسد به ده فصل!
 
بعد از پایان لیگ شانزدهم هم لیست خروجی کرانچار مشخص کرد که همان بازیکنان یکساله هم در حد انتظارات مربی کروات اصفهانی‌ها نبوده و تعدادی از آن‌ها باید جدا شوند. بعد از جدایی هنریکه و میرجوان در نیم فصل، زمانی که خود ویسی مربی سپاهان بود، در پایان فصل هم بازیکنانی مثل فرید کریمی و جلال عبدی و طالب ریکانی که همراه با ویسی به سپاهان رفته بودند در لیست خروجی قرار گرفتند. این تعداد خروجی‌ها با نظر مستقیم کرانچار، با آنچه مورد ادعای ویسی بوده سازگاری ندارد.
 
مربی فصل پیش طلایی‌پوشان نه تنها ساختارسازی و سرمایه‌گذاری بلند مدت نداشته، که کار کرانچار را هم در بعضی از پست‌ها لنگ گذاشته است. البته که این نقطه‌های تاریک در حال پاکسازی است و کرانچار در حال آماده‌سازی سپاهانی است که قطعا اگر برای ده سال حرفی برای گفتن نداشته باشد، برای یکی دو فصل آینده جزو مدعیان قهرمانی بماند.
خانه‌تکانی کرانچار در سپاهان 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسم سپاهان و قهرمانیش اومد یاد آب معدنی افتادم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل