بازدید 4667
۱

«سقوط» سرنوشت مشترک قهرمانان لیگ برتر

کد خبر: ۶۹۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 27 May 2017
از لیگ دوازدهم به بعد، قهرمانان دوره‌های مختلف لیگ برتر در فصل بعد از قهرمانی سقوطی آزاد را تجربه کردند. این سرنوشت مشترک همه قهرمانان چند فصل اخیر لیگ برتر است و دلیل آن البته خیلی مشخص نیست و نقطه اشتراکی در این اتفاقات دیده نمی‌شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،استقلال در لیگ دوازدهم قهرمان شد و فصل بعد با همان مربی قهرمان یعنی امیر قلعه‌نویی در رده پنجم جدول قرار گرفت. در لیگ سیزدهم فولاد خوزستان با حسین فرکی قهرمان شد و فصل بعد مثل استقلال سقوط کرد و البته با دراگان اسکوچیچ پنجم شد. سپاهان اصفهان با حسین فرکی یک قهرمانی دراماتیک را در لیگ چهاردهم تجربه کرد ولی فصل بعد با ایگور استیماچ و زاغی‌نژاد با سقوطی وحشتناک در رده دوازدهم جدول ایستاد. در لیگ پانزدهم هم استقلال خوزستان با عبداله ویسی قهرمان شد که سرنوشتش مثل قهرمانان ادوار قبل شد و در لیگ شانزدهم هفتم شد.
 
در لیگ شانزدهم پرسپولیس مقتدرانه قهرمان شد و با توجه به اتفاقات و البته فعالیت‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات، بعید به نظر می‌رسد که به سرنوشت تلخ قهرمانان ادوار قبل دچار شود. کیفیت بازی این تیم که به تدریج در دو سال به تدریج به ثبات رسیده و یک سرمربی خارجی کاربلد مثل برانکو ایوانکوویچ عواملی هستند که می‌توانند پرسپولیس را از دچار شدن به سرنوشت قهرمانان قبلی لیگ برتر نجات دهند.   
«سقوط» سرنوشت مشترک قهرمانان لیگ برتر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینم یه جورایی زمینه چینی واسه گندیه که قراره فصل دیگه بزنن ولی علت واقعیش اینه که با لطف فدراسیون و.........امسال جام بهشون اهداشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر