بازدید 5220

دولت نباید درگیر تقابل و کشمکش‌های فرسایشی شود

کد خبر: ۶۹۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 27 May 2017
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «دولت باید برنامه‌های خود را هم در چینش کابینه و هم تعامل با مجلس به سرعت آغاز کند» گفت: دولت نباید درگیر تقابل و کشمکش‌های فرسایشی شود که نیروی خود را تقلیل دهد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که چقدر ضرورت دارد تا مخالفان دولت از تخریب و نقد صرف بپرهیزند و راهکارهایی را برای حل مشکلات کشور ارائه دهند؟ گفت: متاسفانه رقبا از همان ابتدای آغاز تبلیغات مسیر مناظرات را منحرف کردند، حتی فرصت نشد تا کاندیداها برنامه‌هایشان را ارائه کنند تا مردم با ارزیابی برنامه‌ها رأی دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: فکر می‌کنم بهتر است بعد از تجربه انتخابات، مخالفان به‌عنوان یک منتقد سازنده در ارتباط با دولت عمل کنند، البته وجود منتقدین نعمت است و امکان پایش و نظارت از سوی هر جناح هم وجود خواهد داشت و این مساله می‌تواند نقطه قوت تلقی شود.

صادقی در ادامه بیان کرد: دوستانی که منتسب به اصولگرایی هستند، توجه داشته باشند که اصول اقتضاء می‌کند تا اخلاق را رعایت کرده و سعی نکنند نیروهای دولت و مجموعه نظام را دچار فرسایش کنند، این کار برای خودشان بهتر است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره این‌که چقدر ضرورت دارد دولت از پاسخگویی به ادعاها و اتهامات خودداری کرده و زمان و توان خود را برای عملیاتی کردن وعده‌ها صرف کند؟ ‌گفت: فکر می کنم دولت نباید خیلی درگیر تقابل و کشمکش‌های فرسایشی شود تا نیروی خود را تقلیل دهد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دولت باید به سرعت برنامه‌هایش را شروع کند هم در چینش کابینه هم تعامل با مجلس، بخصوص با حامیانش و متناسب با انتظارات مردم عمل کند، مردمی که تا این اندازه پای کار بودند و به ویژه جریان اصلاحات که با تمام توان به صحنه آمدند. در واقع رمز موفقیت دولت این است که به خواسته‌ها توجه کند و در ابعاد مختلف اقتصادی، معیشتی و خواسته های سیاسی و فرهنگی پاسخگو باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل