بازدید 3991

تبریک عضویت در تلگرام به جنایت کشید

کد خبر: ۶۹۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 27 May 2017
سیدخلیل سجادپور- زنی که عضویت وی در گروه های شبکه اجتماعی تلگرام به ارتباط با یکی از بستگان همسرش کشیده شده بود درحالی پرده از راز یک جنایت هولناک برداشت که تحقیقات مقام قضایی برای کشف زوایای پنهان قتل مرد 32 ساله آغاز شده است. 

به گزارش خراسان، ماجرای این حادثه وحشتناک عصر روز گذشته از آن جا لو رفت که زن 38 ساله ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و در حالی که به شدت نگران بود پرده از راز یک جنایت هولناک برداشت. 

او به افسر نگهبان کلانتری گفت: همسرم که هم اکنون فراری است پسرخاله اش را در منزل مادرش به قتل رسانده و جسد او را نیز درون چاه فاضلاب انداخته است. 

این گزارش حاکی است : در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران انتظامی ماجرای اظهارات زن جوان را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، «قاضی کاظم میرزایی» ابتدا با صدور دستور تلفنی از ماموران خواست تا ضمن زیر نظر گرفتن غیرمحسوس زن جوان، گروهی را برای بررسی موضوع به خیابان حر عاملی (منزل مادر قاتل) اعزام کنند. 

بررسی های مقدماتی نشان می داد که در منزل مذکور کسی حضور ندارد درحالی که ماموران انتظامی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده بودند ماموران آتش نشانی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با دستور قاضی وارد عمل شدند. 

با پیداشدن آثاری از وجود جسد داخل چاه فاضلاب حیاط، درستی اظهارات زن جوان به تایید رسید و بدین ترتیب قاضی میرزایی برای انجام تحقیقات میدانی و بررسی ماجرای این جنایت عازم خیابان حر عاملی شد. 

دقایقی بعد جسد مرد 32 ساله ای به نام جواد درحالی از چاه فاضلاب بیرون کشیده شد که دچار فساد نعشی شدیدی شده بود. دکتر ناصر غروبی (پزشک قانونی) که در محل کشف جسد حضور داشت طی معاینات مقدماتی احتمال خفگی مقتول با جسم رشته ای را رد نکرد و بدین ترتیب بررسی های قضایی وارد مرحله جدیدی شد. 

قاضی با تجربه شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که احتمال می داد زن جوان رازهای دیگری از تاریک خانه این پرونده جنایی را پنهان می کند، شخصا به بازجویی از وی پرداخت. 

این زن جوان که هنوز نتوانسته بود بر اضطراب خود غلبه کند ماجرای ارتباط خود با مقتول را که با هوشیاری مقام قضایی به میان کشیده شده بود، این گونه بیان کرد: «مدتی قبل وقتی گوشی تلفن هوشمند خریدم وارد شبکه اجتماعی تلگرام شدم که در این هنگام پسرخاله شوهرم (مقتول) پیامکی برایم فرستاد و عضویت مرا در شبکه اجتماعی تبریک گفت. من هم پاسخش را دادم و ارتباط پیامکی ما از همین جا آغاز شد تا این که آرام آرام ارتباطی عاطفی بین ما شکل گرفت. 

از سوی دیگر نیز همسرم به ماجرای ارتباط ما مشکوک شده بود به طوری که یک بار وقتی جواد (مقتول) به خانه ما آمده بود، همسرم عنوان کرد که در خانه دوربین مدار بسته گذاشته است. 

زن جوان ادامه داد: همسرم در پی این ماجراها که در زندگی من رخ می داد با جواد  طرح دوستی ریخت تا این که روز گذشته وقتی سر سفره ناهار بودیم خطاب به  من گفت: این آخرین ناهاری است که با هم می خوریم! این حرف او در حالی بود که هیچ کس از جواد خبری نداشت! در همین لحظه ناگهان صدای زنگ منزل به صدا درآمد و همسرم وحشت زده از منزل گریخت. من هم که به موضوع مشکوک شده بودم و احتمال می دادم همسرم جواد را کشته باشد به کلانتری آمدم تا راز این جنایت را فاش کنم. 

گزارش خراسان حاکی است: به دنبال اظهارات وی، قاضی ویژه قتل عمد دستور بازداشت او را صادر کرد چرا که هنوز زوایای تاریکی در این ماجرا وجود دارد که زن جوان قصد افشای آن ها را ندارد. 

در عین حال قاضی کاظم میرزایی دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهم به قتل فراری که سید وحید نام دارد  ، صادر کرد. با صدور این دستور، تلاش کارآگاهان به سرپرستی سرگرد سلطانیان (افسر پرونده) با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری متهم آغاز شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر