بازدید 40741
۲

کدام رستوران‌ها در ماه رمضان باز است؟

کد خبر: ۶۹۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 27 May 2017

به گفته معاون نیروی انتظامی، متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع قانونی و با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خودشان می توانند خدمات ارایه کنند.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان(سال 96) افزود: انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری و گسترش ارزش های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه حجاب و عفاف در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود و مسافران، بیماران و همه افرادی که عذر شرعی دارند از خوردن، آشامیدن و مصرف دخانیات در ملأ عام خودداری کنند.

وی گفت: متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع قانونی و با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خودشان می توانند خدمات ارایه کنند.

سردار منتظرالمهدی افزود: فعالیت سایر رستوران ها از افطار تا سحر بلامانع است و سینماها نیز می توانند تا قبل از سحر فعالیت کنند.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به تسهیل رفت و آمد وسایل نقلیه به ویژه در زمان افطار و شب های قدر اقدامات لازم را صورت می دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
اگر یک زن باردار باشه یا مریض یا فرد سالمند در خانه باشه و نتونه غذا درست کنه باید بره هتل غذا بگیره؟!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خندیدیم‌...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان