بازدید 56096
بسته خبری «تابناک»؛

مجری مشهور تلویزیون تهدید به قتل شد/رئیس‌جمهور در راستای حقوق شهروندی، پیگیر رفع حصر است/از ۱۶ میلیون رأی حلال تا ۱۶ میلیون رأی مؤمنانه/امام جمعه اصفهان: اجازه نمی‌دهیم رقاصه‌ها بعد از انتخابات جشن بگیرند/شوخی امام جمعه اهل سنت با اصولگرایان

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: واکنش ضرغامی به سخنان موحدی کرمانی/آمار تأخیر پروازها بالاخره افشا شد/ درخواست محاکمه متخلفان انتخابات/ بازداشتی‌های انتخابات آزاد شدند/ امام جمعه اصفهان: اجازه نمی‌دهیم رقاصه‌ها بعد از انتخابات جشن بگیرند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸ 26 May 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اعلام ۲۰۰ گزارش تخلف در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران

چمران، رئیس شورای عالی استان‌ها: حدود ۲۰۰ گزارش مبنی بر تخلف در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش توسط کاندیداها اعلام شده که باید بررسی شود. البته با توافق فرمانداری تهران مقرر شده ۱۰ درصد از آرای اخذ شده بازشماری شود. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

مجری مشهور تلویزیون تهدید به قتل شد

رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: توی این چند روز برخی با ارسال پیام‌های سراسر بی‌شرمی و الفاظ رکیک به من تلاش کردند که اهداف غیراصیل و کوته نگرانه‌ی خودشان را پیش ببرند. از گفت وگوی طولانی من با یک پایگاه خبری که چند سال پیش صورت گرفته و مربوط به تأثیر سریال‌های ساخت ترکیه بر ذهن و جان مخاطب گرانمایه‌ی ایرانی است، چند ثانیه را تقطیع و پخش کرده‌اند تا به گمان خودشان فضای غرورآمیز پس از انتخابات و شور ملی در میهن عزیزمان و به ویژه ی آذربایجان پاک را تحت تاثیر قرار بدهند. اگر این موضوع به فحاشی به من محدود می‌شد واکنشی نشان نمی‌دادم اما از دو چیز نمی‌توان ساده عبور کرد. اول مادر مهربان و ارجمندم که مورد توهین بی‌شرمانه قرار گرفت. دوم مام میهن که مورد هجمه‌ی وقیحانه‌ی عده‌ای بی‌اصالت واقع شده. کودکانه من را تهدید به قتل (!) کرده‌اند … اتفاقا نیک بدانند که چو ایران نباشد تن من مباد.

واکنش ضرغامی به سخنان موحدی کرمانی

عزت الله ضرغامی در واکنش به سخنان موحدی کرمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: نه حرام دانستن رأی رقیب با اصول امام ورهبری میخواند ونه خشونت طلب خواندن آن با حقوق شهروندی.

علم‌الهدی بار دیگر بر عدم برگزاری کنسرت تأکید کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متأسفانه یک عده عزیزان ما روز گذشته، تشکرشان از شرکت مردم در انتخابات، با حرمت‌شکنی امام رضا (ع) صورت گرفت. مشهد صحن و حرم امام رضا(ع) است، در تمام جهان سرزمین‌های مقدس یکسری استثنائات عرفی دارد؛ اینجا حرم امام رضا(ع) است و سرزمین مقدس استثنائاتی دارد که مربوط به قانون نیست بلکه مربوط به عرف است. فلسطین قداستش براساس مسجد الاقصی است و این نص صریح قرآن است. چطور این حکم برای فلسطین می‌تواند صادق باشد اما برای مشهد که شهر امام رضا(ع) است صادق نباشد؟ قانون در تمام کشور یکسان است اما اینجا سرزمین مقدس و حرم امام رضا(ع) است و حرم امام رضا(ع) حتی در عرف مسیحیت و غربی‌ها مقدس است. حرف بنده را قبول نکنید اما این مراجع تقلید شما هستند. از آنها استفتاء کنید که آیا برگزاری کنسرت در مشهد مجاز و حرمت شکنی است یا خیر؟ امیدواریم خداوند بانیان حرمت شکنی را هدایت کند. اینجا ملک من نیست و مالک تریبون نیستم،بنده یک طلبه پیر هستم که نهی از منکر می‌کنم و نیروهای نظامی کار خود را انجام می‌دهند و به بنده ارتباطی ندارد و ارتش و نیروی اجرایی ندارم. مگر امام رضا با شما چه کرده است؟ این همه توهین و تخریب نسبت به من می‌کنید و حرف‌هایم را نیز تقطیع می‌کنید و بیشتر از این بکنید اما با امام رضا(ع) چرا اینگونه برخورد می‌کنید؟ فارس این خبر را منتشر کرد.

واکنش عارف به انتقادات از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مراسم جشن پیروزی منتخبین انتخابات شوراهای شهر تهران، گفت: انتخابات‌های اخیر رفراندوم مشروعیت گفتمان اصلاحات بود، در انتخابات اردیبهشت امسال گام سوم را هم با موفقیت برداشتیم و مردم بزرگوار با خلق حماسه‌ای ماندگار مسیر ما (اصلاح‌طلبان) را تأیید کردند و الحق سنگ تمام گذاشتند. بعد از انتخاب لیست نهایی قابل پیش بینی بود که با اعتراضاتی رو به رو شویم ولی اگر به دموکراسی اعتقاد داریم باید خرد جمعی را باور داشته باشیم و کمک کنیم که منتخبین محترم در نهاد شوراها وظیفه خود را در برابر مردم به نحو احسن انجام دهند. مردم قاطعانه پای رأی به روحانی ایستادند، حالا نوبت دولت جدید و رئیس جمهور است که پای مطالبات مردم بایستد. باید با نقدهایی که به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان می‌شود تجدیدنظری در ساختار و ساز و کار این شورا با هدف ارتقا و تقویت جایگاه شورای عالی صورت بگیرد. سحر این خبر را منتشر کرد.

بالاخره آمار تأخیر پروازها افشا شد

پس از هفت ماه محرمانه شدن آمار تأخیرات پروازی سرانجام سازمان هواپیمایی کشوری در اقدام قابل توجه آمار ماه‌‌های آذر، دی، بهمن و اسفند 95 و فروردین 96 را منتشر کرد. هواپیمایی ایرتور و اترک هر کدام با 70 درصد صدرنشین لیست تأخیرات پروازی است. پس از این ایرلاین جمهوری اسلامی ایران با 63 درصد در رده سوم قرار دارد. هواپیمایی های آسمان و آتا نیز با 56 درصد درصد در رده چهارم قرار دارند. هواپیمایی های تابان52 درصد،کاسپین50 درصد، زاگرس 47 درصد، نفت 45 رصد و ماهان نیز41 درصد تاخیر داشته اند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

تأیید استعفای استاندار کرمان

علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان امروز اخبار منتشره درباره کناره‌گیری از سمت استانداری کرمان را تأیید کرد .این در حالی است که بر اساس شنیده‌ها رزم‌حسینی استاندار کرمان حدود سه ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری بحث کناره‌گیری از سمت خود را با مقامات کشوری از جمله وزیر کشور مطرح کرده است.فارس این خبر را منتشر کرد.

ماموریت اصلی بانک‌ها از زبان رئیس کل بانک مرکزی

ولی‌الله سیف کل بانک با حضور در همایش سراسری مدیران بانک صادرات که عصر روز پنجشنبه چهارم خرداد برگزار شد، بر استفاده از همه توان و ظرفیت نظام بانکی برای کمک به تولید و ایجاد اشتغال تأکید کرد. ولی‌الله سیف اظهار داشت: این دستاورد بزرگ ملی حاکی از عمق بینش و درک صحیح مردم نسبت به اولویت ها و شرایط کشور است. رئیس کل بانک مرکزی گفت: مأموریت اصلی بانک‌ها و شعب در دوره فعلی، تمرکز بر وصول مطالبات غیرجاری و بازگرداندن آنها به چرخه ارائه تسهیلات است تا نظام بانکی بتواند از حداکثر ظرفیت خود برای کمک به تولید و رونق اقتصادی استفاده کند.

روایتی از واکنش‌ها در قم به دیدار تتلو و رییسی

غرویان در گفت‌وگو با «انتخاب» اظهار کرد: در قم، برخی طلبه‌های جوان را به کار گرفتند و آنها را علیه روحانی به میان مردم و روستاها فرستادند و مسئله 2030 را بزرگنمایی کردند و نهایتا این تبلیغات موثر افتاد. وی افزود: بدنه علمی حوزه و اکثریت اساتید سطوح بالای حوزه، دکتر روحانی را در انتخابات حمایت کرده‌اند. همچنین اخیرا بیانیه‌ای آماده کرده‌اند که به زودی منتشر می‌شود. غرویان اضافه کرد: طیف وسیعی از اعضای جامعه مدرسین گفتند نظرمان به غیر از روحانی نبوده است. حتی در شب انتخابات، از یکی از معممین مورد وثوق شنیدم که ایشان دو تن از مراجع بزرگ قم و همچنین یکی از اعضای بلندپایه فعلی جامعه مدرسین را به عنوان حامیان روحانی نام برد. از بیت این مراجع که پرسیده شده بود، گفته بودند به دکتر روحانی رای بدهید. وی ادامه داد: برای اهل اطلاع مسلم بود که جمع زیادی از مراجع و شخصیت‌های برجسته حوزوی و اساتید سطوح خارج حوزه، حامی روحانی هستند.غرویان در پاسخ به سوالی در مورد دیدار رئیسی با یک خواننده جنجالی (تتلو) نیز گفت: به نظر می‌رسد آن دیدار، دیدار خوبی نبود و به صلاح کاندیدای محترم نبود. آنچه که ما در بین مردم، جامعه و اهل حوزه و علما و مدرسین دریافت کردیم، نشان از نارضایتی داشت. می‌گفتند که آن دیدار باعث ریزش آرای جناب رئیسی شده است .وی افزود: فکر می‌کنم خود آقای رئیسی هم از آثار بعد از آن دیدار چندان راضی و خشنود نیستند. آن دیدار، دیدار خوبی نبود.

ادعای دیدار وزیر خارجه قطر با قاسم سلیمانی

روزنامۀ عکاظ عربستان در شمارۀ روز جمعۀ خود مدعی شد، وزیر خارجۀ قطر، در سفری پنهانی به بغداد، با قاسم سلیمانی دیدار کرده است.این روزنامۀ سعودی در گزارش خود مدعی است قطر در چهارچوب همکاری های منطقه ای با ایران، از مدت ها پیش به حمایت از «حوثی ها» (جنبش انصارالله) در یمن مبادرت کرده است.عکاظ می نویسد: «زمان بندی شرکت قطر در نشست کشورهای اسلامی با آمریکا در ریاض، و سفر پنهانی وزیر خارجۀ این کشور به عراق و دیدار محرمانه با قاسم سلیمانی، که پس از آن با اظهارات تمیم بن حمد، امیر قطر همراه شد، نشان می دهد این اتفاقات با دقت بسیاری برنامه ریزی شده بود».

درخواست محاکمه متخلفان انتخابات

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز (جمعه 5 خرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، گفت: روزه زمینه‌ساز تقوا است و بر گذشتگان هم واجب بوده است. یک تفاوت اساسی بین سبک زندگی دینی و دیگران است. در زندگی قرآنی هم مدیریت جسم مطرح است و هم مدیریت جان. خطیب نماز جمعه تهران گفت: گزارشات تخلفات این دوره خیلی زیاد است که البته به اصل انتخابات ضربه وارد نمی‌کند اما مقصران تخلفات باید محاکمه و به مردم معرفی شوند.

رئیس‌جمهور در راستای حقوق شهروندی پیگیر رفع حصر است

محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه باتوجه به بالا گرفتن برخی مطالبه‌های عمومی در راستای توسعه سیاسی اعم از رفع حصر، ممنوع‌التصویری خاتمی، حضور زنان و اقلیت‌های قومی و مذهبی در کابینه، راهکار و برنامه دولت دوازدهم برای مقابله و برطرف کردن محدودیت‌ها و مشکلاتی که مانع از تحقق این خواسته‌ها می‌شود، چیست، اعلام کرد: صرف‌نظر از مصادیقی که به آن اشاره شد که از حقوق مردم است، با یک مجموعه حقوقی روبرو هستیم که دولت اولاً باید آن را به رسمیت بشناسد و در جهت استیفای این حقوق اقدام کند.

رحیمیان: ۱۶ میلیون رأی مومنانه آوردیم

محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همایش اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که از صبح امروز در حال برگزاری است با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از حوادث در جریان نهضت انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که فکر می‌کردیم ناخوشایند است، ولی بعد متوجه شدیم که بهترین چیزی بود که خداوند محقق کرده و به مصلحت جریان حق بوده است. رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی روی اصول و ارزش‌ها پافشاری کرده است و ۱۶ میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است.

بازداشتی‌های انتخابات آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان تهران، از آزاد شدن اکثر بازداشتی های روز انتخابات خبر داد و گفت: پرونده این افراد در دادسرا مفتوح است.غلامحسین اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت ۱۲۰نفری که به دلیل تخلفات، روز انتخابات بازداشت شدند، افزود: اکثریت قریب به اتفاق این افراد، آزاد شدند اما پرونده های آنها در دادسراهای شهرستان های مربوطه و استان در حال رسیدگی است.وی در پاسخ به این سوال که آیا از مدیران آموزش و پرورش استان تهران هم در میان بازداشتی ها بودند، گفت: گزارشی از بازداشتی های مدیران آموزش و پرورشی نداشتیم، با این حال احضار افراد موضوعی متفاوت با بازداشت است و در جریان احضارها نیستم.رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص تخلف مدیران دولتی، اظهارداشت: گزارشاتی از تخلفات مدیران دولتی به دادسراها داشتیم. این گزارشات برابر با ضوابط و قواعد رسیدگی می شود و یکی از این الزامات قانونی، احضار افراد است.تنها در روز انتخابات ۱۲۰نفر از متخلفان در استان تهران بازداشت شدند.

امام جمعه اصفهان: اجازه نمی‌دهیم رقاصه‌ها بعد از انتخابات جشن بگیرند

آیت الله طباطبایی افزود: اگر برخی سستی ها از جمله دیر رساندن تعرفه ها و کمبود صندوق نبود؛ مردم در میزان مشارکت در انتخابات رکوردشکنی می کردند. وی تأکید کرد: افرادی که نامزد مورد نظرشان رای نیاورد فضا را آرام نگه داشتند. امام جمعه اصفهان گفت:برخی برای به آشوب کشیدن جامعه بعد از انتخابات چراغ سبز نشان دادند اما به حول و قوه الهی این چراغ سبزها خاموش می شود. آیت ا.. طباطبایی به رفتارهای برخی هواداران در جشن های انتخاباتی در خیابان های مختلف انتقاد کرد و افزود: مردم اگر روزی ببینند رفتارهای برخی در جشن های انتخاباتی با پایمال کردن خون شهدا همراه است و دولت اقدامی نمی کند، خود مقابل هنجارشکنی ها می ایستند. وی گفت: اگر همه مردم در مورد امر به معروف و نهی از منکر احساس وظیفه کنند، منکرات از بین می رود؛ چرا در شهری مانند اصفهان باید شاهد کشف حجاب در جشن های انتخاباتی و سکوت مومنان باشیم؟ در این حال روزنامه شهروند نیز گزارش داد: امام جمعه اصفهان امروز گفته است: اجازه داده نمی‌شود رقاصه‌ها جشن پیروزی بگیرند و روسری بردارند؛ اگردولت این کار را نکند مردم خودشان جلوی آن‌ها راخواهند گرفت و عدم ورود مردم تا امروز به دلیل عدم ایجاد تشنج بوده است.

کنایه های توئیتری معاون سیاسی دفتر روحانی به اصولگرایان
 
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری گفت: جمع آراءدوستان اصولگرادر۹۶از جمع آرای متعلق به همه آنان در۹۲کمتر است. حمید ابوطالبی امروز در حساب توئیتیری خود نوشت:
۱)جمع آراءدوستان اصولگرادر۹۶ از جمع آراءمتعلق به همه آنان در۹۲کمتراست؛ این نشان میدهدکه آنان هم در انتخابات شکست خورده اند و هم درپایگاه اجتماعی؛
۲)آراء اینان آراءطیفی رنگارنگ است،که این بار ناپایدار و جبری، پشت سر یک فرد غیرسیاسی قرار گرفت و نمی توان آن را شخصی و جزو ‌ویژگیهای آن کاندیدا دانست؛
۳)این دوستان خود را نماد اسلام و ارزشهای آن پنداشته و مجاز می دانند تا در کارزار انتخابات بیشترین بهره‌ را از دین برده و هر فاجعه ای!!را توجیه دینی نمایند؛
۴)در کنار توجیه دینی مجازند مخالفین خودرا به بی دینی، توده‌واری، رای حلال و رای حرام و... متهم کنند؛ که البته تهران پاسخ شان رادر۹۴ و ایران در۹۶ داد؛
۵)دوستان: تحریک بیشتر دوقطبی درکشور، به مصلحت ملی نیست؛ کشور، یک ملت، یک رهبر، یک دولت دارد، به نتایج انتخابات و دولت مشروع برآمده از آن متعهد بمانیم؛
۶)تحریک، راه ماندگاری آراء شما نیست؛ راه نگهداشتن هواداران نیست؛ راه ماندن در عالم سیاست وسیاست ورزی نیست؛ باید اخلاق و اعتماد به ملت را پیشه کنیم؛
۷)درهیچ کجای جهان دوباره پشت سرشکست خورده ها قرارنمی گیرند؛ رسم است که آن کاندیداها، مسئولیت شکست رابه عهده گرفته و از عالم سیاست خداحافظی کنند.

حاشیه های 2030 وزیر اطلاعات را به مجلس کشاند

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: از وزیر اطلاعات برای حضور در مجلس برای کشف ریشه تهمت های مرتبط با سند 2030 دعوت به عمل آمده است. فاطمه سعیدی، نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، نوشته است: تهمت به معلمین تا انتها پی گیری می کنم؛ در ایام انتخابات بداخلاقی های فراوانی را مشاهده کردیم که هر یک در جای خود قابل پیگیری است.وی افزود: اما دروغ هایی که درباره سند ٢٠٣٠ به مردم گفتند تنها بداخلاقی سیاسی علیه یک کاندیدا و یک جریان سیاسی نبود.این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس همچنین بیان کرد: سازندگان این دروغ ها مستقیما بیش از یک میلیون معلم را مورد شنیع ترین تهمت ها قرار دادند؛ شب‌نامه هایی توزیع کردند که محتوایش سراسر کذب بود، با این حال مردم در نهایت فریب این دروغ پردازی ها را نخوردند.


پیشنهادهای جالب نادران برای کابینه دولت جدید

نادران نماینده سابق مجلس در جدیدترین توئیت خود نوشت: پیشنهادم برای دولت بعد؛ فریدون: ستاد مبارزه با مفاسد/ دانش آشتیانی: گمرک/ مهدی جهانگیری: بانک مرکزی/ صالحی امیری: وزیر اطلاعات/ علوی: وزیر فرهنگ


جابه‌جایی ۲.۷ میلیارد پیام در ایام انتخابات

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از جابه جایی ۲.۷ میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در ایام انتخابات خبر داد و افزود: ۷۰ درصد این پیام ها در قالب پیام های چند رسانه ای بوده است. نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاح مرکز تبادل ترافیک داده شبکه ملی اطلاعات و دروازه بین الملل اینترنت در اهواز، با اشاره به اینکه امروز پایه تمدن جدید مبتنی بر آگاهی است، افزود: مهمترین ابزار آگاهی که توسعه شبکه های دسترسی و پیکربندی ارتباطی بین تمام مردم است؛ در ایران به همت دولت یازدهم ایجاد شده است.وی با تاکید بر اینکه این دسترسی و پیکربندی ارتباطی برای تمام مردم در سطح کشور انجام شده است، گفت: این وضعیت را در دو تا سه هفته مربوط به انتخابات همه شاهد بودند.معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: در حقیقت این دور انتخابات در ایران و افزایش سطح مشارکت مردم و امنیت، مرهون دسترسی به این بستر ارتباطی بوده است

انتقاد جهانگیری از تشکیک‌ها در نتیجه انتخابات

اسحاق جهانگیری با انتشار پستی در توییتر درخواست کرد، به جای بهانه های سیاسی، همه وارد بازی مردم سالاری دینی شوند. متن این پیام به شرح زیر است: کسانی که این روزها بهانه سیاسی می تراشند و اما و اگر در پیروزی قاطع ملت می کنند، به جای تلخ کردن کام مردم، وارد بازی شیرین مردم سالاری دینی شوند.


شوخی امام جمعه اهل سنت با اصولگرایان

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: در دوره قبلی انتخابات افراد بسیار زیادی آمدند که در حمایت از روحانی بیانیه بدهید که ما به خاطر عوارض آن خودداری کردیم. مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بیشتر مردم استان می دانستند که شما در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر روحانی گرایش دارید چرا علنا از ایشان اعلام حمایت نکردید، گفت: اگر در حمایت از روحانی بیانیه صادر نکردم به این دلیل بود که ستادهای سایر نامزدهای انتخابات باید به فعالیت انتخاباتی خودشان به صورت دموکراتیک ادامه می دادند. وی افزود: افراد زیادی در ایام انتخابات به من مراجعه و اعلام کردند که می خواهیم با فلان ستاد همکاری کنیم ما نیز گفتیم شما آزاد هستید.
 
مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: در دوره قبلی انتخابات افراد بسیاری آمدند که در حمایت از روحانی بیانیه بدهید که ما به خاطر عوارض آن خودداری کردیم. به دلیل اینکه ممکن بود حساسیت زیادی به وجود بیاید، بیانیه ندادیم و از روی حکمت کار کردیم. وی افزود: مردم در انتخابات سمت و سو را می دانند و به همان سمت فعالیت می کنند. مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: این شورا پس از مذاکره با نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری به این نتیجه رسیدند که خواسته های اهل سنت را روحانی بهتر برآورده می کند. وی ادامه داد: برخی افراد به ما گفتند که شما همیشه از اصلاح طلبان حمایت می کنید یک بار هم اصول گرایان را تجربه کنید که به شوخی گفتم اصولگرایان ما را اصلا قبول ندارند. ما اگر بخواهیم به سمت اصول گرایان چرخش کنیم این چرخش هزینه دارد و هزینه آن نیز به کارگیری اهل سنت در سطوح حکومت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۶
انتشار یافته: ۴۶
البته همه می دانند منظور امام جمعه ی اصفهان از مردم چه کسانی هستند ...
خبر تهدید به قتل رشیدپور خیلی خنده دار بود . شنیده بودم آدم بی هنر با این بازی ها خود را معروف می کنند ولی نه دیگه تا این حد .
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
کسانی که آقای رشید پور رو تهدید کردند تعدادی خائن و وطن فروش هستند که وزارت اطلاعات باید با اونها برخورد کنه، جدید نیست و به انتخابات هم ربطی نداره
آقای نادران شما که فعلا باختید. حالا 4 سال صبر کنید شاید دور بعد توانستید رای بیارید. اون وقت کابینه تشکیل دهید.
سلام خدمت ایت الله طباطبایی امام جمعه محترم اصفهان وظیفه دولت است که در ارامش شهر بکوشد با هر طیفی که این ارامش سلب شود دولت بشدت برخورد خواهد کرد اگر هر کس با وظیفه خود اشنا باشد هیچ مشکلی پیش نمی اید مردم ایران بسیار فهیم هستند. جای نگرانی نیست.
رضا رشيد پور برا موندن تو صحنه به هر روشي متوسل ميشه! اخه داداش روش نيكلاس مادورو برا تو جواب نميده شما كي هستي كه بخوان شمارا بكشن اي بابا
اگر چه اينبار جناب علم الهدى بر خلاف دفعات قبل توهينى را به ملت روا نداشته اند و جاى خوشحالى است ، اما گويا نوبت به اما جمعه اصفهان رسيده كه بانوان اصفهانى را رقاصه بنامد !!!!!!!!
آقای ابوطالبی متهم ساختن رقیب به دیوار کشیدن در پیاده رو خیلی کار صحیحی بود؟ شما که در انتخابات ۸۸ و ۸۴ باختید خیلی خودتان را اصلاح کردید؟ آقای رئیسی شخصیت سیاسی نباشد شما هستید؟ در ضمن اینکه رای آقای رئیسی حلال است دلیل نمیشود رأی دیگران حرام باشد چرا بعضیها مفهوم الکی میگیرند. در ضمن تعبیر قاضی برای رقیب خیلی کار قشنگی بود اه که چقدر بعضی بد حرف میزنند. البته رقبا هم حرفهایشان اشتباه بود. کاش کمی عاقل بشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
رای با وعده پول بدون اینکه هیچ برنامه ای واسه شعارات داشته باشی حلاله ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
ایشون برنامه داشت1 شما رفتی یه سر به سایت ایشون بزنی!؟ افزایش یارانه دهکهای پایین اگه وعده پوچی هست روحانی هم که این وعده رو
داده! شما پول پاشی روحانی رو ..ندیدی!؟ دهیارها، مهندسی تعرفه و...
همون رقاصه ها هم ایرانین و عزیز
آقای نادران سلام
مردم در سال ۹۴ به شما رای ندادن پس نماینده مردم نیستید که پیشنهاد بدهید!!
اقای علم الهدا کسی به امام رضا توهین نکرده
حضرت علم الهدی، حتی کنسرت امیرتتلو هم ممنوعه؟!
پاسخ ها
علم الهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
بله ممنوعه به حرمت امام رضا(ع)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
سوال در حد لالیگا سخت وملال آور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
در مشهد ممنوعه
اولا، چقدر نادران عوض شده. این آقا یه زمانی کلاس کارش اونقدر بالا بود که دنبال کشف فساد رحیمی بود حالا بین چه رفتار سطح پایینی از خودش نشون میده. ثانیا، ریشه های تهمت مربوط به سند 2030 واقعا کشف شدن میخواد به نظر شما؟!! خیلی زیاد واضح نیست خودش؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
چطور اون موقع که نادران فساد رحیمی رو کشف کرد کلاسش بالا بود . حالا که فسادهای جناح اصلاحات وکارگزاران رو رو می کنه کلاسش اومده پایین
آقای علم‌الهدی مگرنمیگفتیدکنسرت اولویت نیست؟چراتنهانگرانی واولویت شماکنسرت است؟آیافقط برلی دولت نبایداولویت باشد؟
آقای طباطبائی من اصفهانی وبرادردوشهیدهستم وخودم هم هزینه‌ی جنگ راداده‌ام.لطفن به مردم توهین نکنیدولااقل ازاسم مردم وخانواده‌ی شهداسوء استفاده نکنید.
مابه هیچ عنوان بابرخوردهای قهری بامردم موافق نیستیم ودینداری رادرسروصداوادعانمیدانیم.دینداران واقعی به مردم احترام میگذارندوالبته مردم فقط پامنبریهای شمانیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
جالبه مدعیان نه شهید دادن نه هزینه جنگ ولی همیشه طلبکاراز مردم هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
از کی تا حالا برادر شهید هزینه جنگ رو داده!؟ مگه یتیمی کشیدی !؟ دایی منم برادر شهیده ولی از جنگ فقط سهمیه کنکور و معافیت از خدمت بهش رسیده!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
در جواب این عزیزی که جواب داده از کی تا حالا برادر شهید هزینه جنگ داده باید عرض کنم شعر نگو مومن شما اگر برادرت کشته بشه اصلا ربطی به شما نداره ؟ ناراحت نمیشی؟ افسرده نمیشی؟ پدر مادر اون برادرت پدر مادر شما نیستند؟ زجر نمیکشن ؟خانواده برادرت نیاز به پشتیبانی شما ندارن؟ ضمن اینکه ایشان گفتند خودم هم هزینه جنگ داده اند این یعنی جبهه رفته و احتمالا منظورشان مجروح شدن و اینهاست .چرا برای اینکه یه نظر را بکوبید از هر حربه ای و هر سفسطه ای استفاده میکنید؟چرا منظور گوینده را نمیگیرید ؟نمیفهمید یا خودتون را به نفهمی زدید ؟ منظور ایشان این بود که از اسم شهدا برای منافع شخصی و جناحی و عقیدتی خودشون استفاده نکنند .راست هم میگه مگر شهدا رفتن خونشون را دادن که مردم شادی نکنن؟ مگر شهدا خون دادن برای این آقا که بره مقاصد جناحی خودشو پیش ببره؟ شهدا فقط و فقط برای دفاع از کشور و ملت خودشان رفتند تا دست بیگانه به آنها نرسد و برای شادی ملت و پویایی آنها نه برای عزاداری و ...
صحبت امام جمعه اصفهان دعوت علنی به خشونت است، از ایشان بعید است، ...
پاسخ ها
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
در قالب شوخي حرف دلش را زده
خود جناب نادران : مسئول فیلترینگ توییتر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
اینکار به عهده آقای آشنا است!
در شهر رشت هم وضعیت ستاد روحانی بسیار فراتر از کشف حجاب بود اصن وضعی بود خراب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
متاسفانه مدعیان اعتدال با سوء،استفاده از هر نوع جذابیتت در دسترس،هم سعی به جذب برخی گروهها دارند و هم تلاش برای تحریک مردم انقلابی!!
در شهر رشت در ستاد روحانی دختران بدون روسری و درحال سیگارکشیدن وحالت نامتعادل و بعضا... مشغول پایکوبی و ...بودند کلا انگار قضیه رو متوجه نشده بودند که جشن پیروزی انتخابات ریاست جمهوری بود نه جشن عروسی مختلط! ای کاش کمی به خودمون بیایم و امامان جمعه رشت هم مثل آیت الله العظمی طباطبایی احساس تکلیف کنند دیگه اگه ادامه بدم کامنتم قابل انتشار نیست
همه رقاصها هم سن كمي داشتن ومتولد همين نظا مند
آقای نادران ، رئیس مجلس
اسلام و مسلمانی آن است که اگر احساس کردی رقیبت به بیراهه می رود با ملاطفت و نیکخویی دستش را بگیری و این عین وحدت گزینی است. اینکه طرف دیگر را بی دین خطاب کنیم تنها به فاصله قلوب منتهی می شود و کشور و مسلمانان هم وطن از آن آسیب می بینند. بپذیریم که اصولگرایی نباید در شعار باشد اصولگرایی یعنی اصول اولیه اسلام و شرع و دین و حتی عرف برگرفته از دین را تماما رعایت کنیم و متوجه آثار مخرب رفتارهای غیر اصولی خودمان باشیم. مردم سالاری دینی یا دموکراسی دینی و اسلامی مهر معتبری است بر جمهوریت و اسلامیت نظام ما که در قانون اساسی متذکر است . اما فراموش نشود که مردم ما به ریای در دین واکنش قهری نشان می دهند. وقتی در دین می گویند آبروی مومن حرمت کعبه است و ااولگرا صولگرا این ابرو را برای همنوع و هم میهن و هم مذهب خود قایل نیست ، اما بزرگواران اصولگرا و اطرافیانشان برای طرف مقابل دین و مذهب و عبادت و حجاب و.. قایل نیستند مردم از آنها بیزار می شوند. رای حلال اصلا مفهوم خوبی ندارد و مایه تنفر است و اصلا ارزش شمارش هم ندارد.
برادر عزير آقاي رحيميان 16ميليون راي اصولگراها با وعده يارانه 250هزارتوماني و ايجاد 5ميليون شغل بدست آمد.وعده هائي كه هر فرد عاقلي مي دانست شدني نيست و به صلاح اقتصاد كشور هم نمي باشد و تورم زاست .پس بفرمائيد حلالش كجاست ؟
ضمنا" يادمان باشد 16 ميليون از واجدين شرايط اصلا" راي ندادند.پس فعلا" تعداد اصولگراها با تعداد مخالفين 100%نظام يكسان است .ميماند 24ميليون مسلمان منطقي كه بايد بكمك اصلاحطلبان بارهمه را بدوش بكشندتا مملكت اسلامي به سمت آباد شدن قدم بردارد.
بعضی از خبرنگاران با طرح سئوالاتی اینچنینی و جلوه دادن آن به عنوان خواست عمومی رای دهندگان، سعی در فشار رسانه ای دارند.
واقعیت این است که حداقل قسمتی از کسانی که به روحانی هم رای داده اند رفع حصر نیست و سران جنش سبز را افراد خوب ولی ساده لوح می دانند که نباید اجازه داد افرادی پشت سر آنها، اقدام به خط دهی نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
کاری نداشت شما یه روز تو ستادهای این آقا میومدی تا می فهمیدی
بنده مدرس دانشگاه هستم در تمام کلاسها با دانشجویان در خصوص شرکت در انتخابات گفتگو می کردم بیشتر آنها می گفتند ما بین بد وبدتر ،بد را انتخاب می کنیم.(تاکید می کنم این حرف من نیست بلکه عین گفته دانشویان است).در ادامه بنده از آنها سوال نمودم منظور شما از بد وبدتز چیست .آنها در جواب می گفتند اگر فلانی بیاید موسیقی را حرام می کند بین دختر وپسر در دانشگاه ها وخیابانها دیوار می کشد.گشت ارشاد می گذارند وافراد بد حجاب را دستگیر می کنند و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
شما نظر امام جمعه اصفهان رو بخونید میبینید که اگر دانشجوهاتون رای نمیدادن همون میشد که میگفتند
مصاحبه با افراد مبتذلی مثل آن خواننده آیا نشان اصول گرائی است؟ میشه لطفاً مبانی اصول گرائی را تعریف کنید؟
پاسخ ها
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
تفاوت اصولگرایی و اصلاح طلبی همین بس که برای ملاقات با رئیسی باید توبه کنی ولی برای ملاقات با روحانی نه تنها نیازی به توبه نیست بلکه بهتره توبه نکنی!
حرفهای امام جمعه اصفهان خیلی خطرناک است
"امام جمعه اصفهان: اجازه نمی‌دهیم رقاصه‌ها بعد از انتخابات جشن بگیرند"
قبل از انتخابات ایراد نداشت؟
تابناک پاسخ من روبرارلطفن.نزاری ناراحت میشم توگزینه‌ی پاسخ نتونستم ارسال کنم.
داداش من۱۳.۰۵من مدرکم روازدانشگاه آزادبدون سهمیه گرفتم وآزمون وکالت روهم آزادوبدون سهمیه قبول شدم چون سهمیه‌ای برای اقوام درجه ۲نبود..یک چشمم روهم دربمب‌باران جنگ ازدست دادم ولی هیچ وقت دنبال جانبازی نرفتم.حاضرم به واسطه‌ی تابناک حضوری مدارکم روبهت نشون بدم تاراحت قضاوت نکنی.
ولی حرف من اینهانبودحرف من این بودکه خانواده‌ی شهداهپروتی نیستن واقعی هستن وداخل همین مردم پس بدون اجازه ازنام اونهااستفاده نکنیدومردم روجلوشون قرارندین.من وخانواده درجشن ورقص مردم شرکت نکردیم‌ولی مزاحم زندگی وشادی مردم هم نیستیمبه روحانی رای دادیم وانتظارداریم روحانی همه‌ی مردم روببینه نه اسم یک قشرخاص روبزاره مردم اینطوری مردم بانظام هم قدم میشن خواس زیادی هم ندارن فقط یه زندوی معمولی مثل همه‌ی دنیا
حرف من فقط این بودکه منه نوعی محق نیستیم که تعیین‌کنیم که دیگران بایدمثل خانواده‌ی من زندگی کنن یالباس بپوشن.اگه کسی این حقوبه خودش میده مانمیدیم
تابناک این کوتاه تره.
آقای۱۳.۰۵
پدرمن کمی بعدازشهادت برادرام دق کردورفت ومن بایتیمی بزرگ شدم.یکی ازچشمام روهم توی بمباران ازدست دادم ولی دنبال جانبازی نرفتم.مدرکم روهم ازدانشگاه آزادگرفتم وآزمون وکالتم بدون سهمیه قبول شدم چون اقوام درجه۲سهمیه نداشتن وندارن حاضربه اثبات همه‌ش هستم.
فقط یه خواهش دارم قبل ازقضاوت دیگران فقط ۵ثانیه مکث کنیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی