بازدید 2935

آخرین وضعیت قیمت و توزیع کالا در طرح ضیافت

طبق روال همه ساله به منظور تأمین نیاز شهروندان توزیع کالاهای اساسی با نرخ‌های مصوب در طرح ضیافت آغاز شده است.
کد خبر: ۶۹۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 26 May 2017
 طبق روال همه ساله به منظور تأمین نیاز شهروندان توزیع کالاهای اساسی با نرخ‌های مصوب در طرح ضیافت آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با فرارسیدن ماه رمضان بازار کالاهای اساسی نظیر محصولات پروتئینی، برنج، شکر، خرما، روغن و.. با تقاضا و مصرف بیشتری همراه است به طوریکه این افزایش تقاضا نگرانی هایی مبنی بر سودجویی و گران فروشی مغازه داران به همراه دارد.

بررسی از بازار اقلام اساسی نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به هفته‌های قبل تغییرات محسوسی پیدا نکرده است. اما با این وجود طبق روال همه ساله به منظور تأمین نیاز شهروندان توزیع کالاهای اساسی با نرخ‌های مصوب در طرح ضیافت آغاز شده است.

براین اساس به سراغ مسئولان مربوطه می رویم تا از آخرین وضعیت توزیع اقلام اساسی با خبرشویم:

علی اشرف منصوری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی از توزیع کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار درآستانه ماه رمضان خبر داد و گفت: براین اساس حدود ۴ هزار و ۵۳۳ تن برنج، ۳ هزارو ۳۲۰ تن شکر، ۵ هزارو ۳۰۰ تن مرغ منجمد، ۳۰۰ تن گوشت گوساله منجمد و روزانه ۱۰ تا ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی در قالب بسته بندی و لاشه در سطح استان تهران توزیع خواهد شد.

به گفته وی طرح ضیافت از ۲۶ اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف محلی و کارکنان و مؤسسات خیریه آغاز و تاپایان ماه رمضان ادامه دارد.

منصوری ادامه داد: از سوی ستاد تنظیم بازار تصمیماتی اتخاذ شده تا در ایام ماه رمضان نظارت شدیدی از سوی سازمان حمایت، اصناف و اداره کل تعزیرات اعمال شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی صورت گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص نرخ اقلام اساسی جهت تنظیم بازار ماه رمضان بیان کرد: نرخ هر کیلو برنج برای مصرف کننده ۲ هزار و ۷۰۰ ، شکر ۲ هزار و ۶۵۰ ، مرغ منجمد ۵ هزار و ۷۰۰ ، گوشت گوساله ۲۳ و گوشت گرم گوسفندی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است، ضمن آنکه هر کیلو برنج درب انبار ۲ هزار و ۴۰۰، شکر ۲ هزار و ۵۲۰ و مرغ منجمد ۵ هزار و ۳۰۰ تومان است.

محدودیتی در عرضه کالای تنظیم بازار نیست

همچنین حسن عباسی معروفان معاون بازرگانی دولتی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گفت: عرضه کالاهای تنظیم بازار متناسب با جمعیت هر استان از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شد و از امروز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی و کارگری در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی در تأمین و عرضه اقلام ماه رمضان محدودیتی وجود ندارد.

عباسی معروفان تصریح کرد: قیمت فروش برنج به مباشرین توزیع درب انبار ۲ هزار و ۴۰۰ تومان و شکر ۲ هزار و ۵۲۰ تومان است که درنهایت هر کیلو برنج با قیمت ۲ هزارو ۷۰۰ و شکر ۲ هزار و ۸۵۵ تومان به مصرف کننده عرضه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار