بازدید 4757
۱
سوژه

کارنامه ضععیف برانکو در آسیا/ 8 از 24

تیم‌های برانكو در لیگ قهرمانان آسیا تاكنون در 24 بازی فقط 8 پیروزی كسب كرده‌اند و در مقابل 11 بار مغلوب شده‌اند كه در این بین 4 پیروزی و 3 شكست آسیایی این مربی كروات با پرسپولیس بوده
کد خبر: ۶۹۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 26 May 2017
برانكو ایوانكوویچ در پنجمین فصل حضورش در لیگ قهرمانان هم كارنامه‌ای ضعیف از خود بر جای گذارد، ضمن اینكه عملكرد این فصل پرسپولیس كه عملكرد خوبی به حساب نمی‌آید بهترین دوره حضور آسیایی برانكو محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برانكو ابتدا در دو فصل پیاپی با شاندونگ چین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد، سپس با الاتفاق عربستان با شكست مقابل استقلال در پلی‌آف حتی از صعود به مرحله گروهی بازماند. در فصل 2015 زمانی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته بود كه صعود این تیم از مرحله گروهی مسجل شده بود اما بلافاصله در مرحله بعد این تیم را حذف كرد و حالا كه برای اولین بار خودش موفق به عبور از مرحله گروهی شده نتوانسته در دیدار رفت از مرحله حذفی نتیجه خوبی كسب كند. پرسپولیس برانكو در این فصل لیگ قهرمانان آسیا تاكنون با تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر، الوحده امارات و لخویا قطر روبه‌رو شده كه فقط موفق به شكست دادن نماینده امارات شده.

تیم‌های برانكو در لیگ قهرمانان آسیا تاكنون در 24 بازی فقط 8 پیروزی كسب كرده‌اند و در مقابل 11 بار مغلوب شده‌اند كه در این بین 4 پیروزی و 3 شكست آسیایی این مربی كروات با پرسپولیس بوده است. پرسپولیس در مجموع 2 فصل حضور در لیگ قهرمانان با هدایت برانكو در ازای زدن 12 گل 15 بار دروازه خود را گشوده دیده كه آمار قابل قبولی به نظر نمی‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حتما منظورتان از ضععیف ، افتضاح است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار