بازدید 5018
سوژه

فرنگی کار معروف برای حضور در اردو شرط گذاشت!

باید فضای اردو مناسب باشد، کادرفنی هم باید به نظر من تقویت شود. شاید برخی‌ها ناراحت شوند، اما فدراسیون و شورای فنی باید به این موضوع توجه کنند که کادر فنی نیاز به تقویت دارد.
کد خبر: ۶۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 26 May 2017
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن بعد از مجوزی که شورای فنی کشتی برای ورودش به انتخابی گرفت در مصاحبه ای عجیب کادرفنی تیم ملی فرنگی را ضعیف حواند.

به گزارش تابناک ورزشی، امید نوروزی درباره مجوز شورای فنی به او برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من صحبت و درخواستی برای دریافت مجوز نکرده بودم و خودشان چنین تصمیمی گرفتند. فعلاً تصمیمی برای بازگشت و کشتی گرفتن ندارم، چون واقعاً شرایط برای حضورم مهیا نیست.

فرنگی کار معروف برای حضور در اردو شرط گذاشت!

وی در پاسخ به این سوال که شرایط از نظر او باید به چه گونه‌ای باشد، گفت: باید فضای اردو مناسب باشد، کادرفنی هم باید به نظر من تقویت شود. شاید برخی‌ها ناراحت شوند، اما فدراسیون و شورای فنی باید به این موضوع توجه کنند که کادر فنی نیاز به تقویت دارد.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: من کشتی‌گیر حرفه‌ای هستم؛ 12 سال شبانه‌روز در اردوهای تیم ملی بوده‌ام، حداقل 8 ماه از  سال را در اردوها حضور داشتم. به هر حال ما هم زندگی و مسائل شخصی خودمان را داریم و باید بستر به گونه‌ای فراهم شود و فدراسیون و شورای فنی کمک کنند تا به دور از حاشیه تمرین کنیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: از طرفی نباید کشتی‌گیرانی که مدال‌دار جهان و المپیک هستند همراه سایرین در انتخابی شرکت کنند، به نظر من تمام مدعیان باید با هم رقابت کنند و نفر برتر آنها با کشتی‌گیر شاخص آن وزن، هرچند بار که شورای فنی صلاح می‌داند مسابقه بدهد. اگر قصدشان بازگشت من و امثال من است، باید این مسائل را رعایت کنند و به جای یک کشتی حاضریم 10 مسابقه بدهیم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن با اشاره به نتایج تیم ملی در جام جهانی، قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: نباید به کسب نتیجه در چنین مسابقاتی دلخوش باشیم. تکلیف جام جهانی که مشخص بود و به غیر از یکی، دو مهره در ترکیب تیم روسیه، سایر شرکت‌کنندگان عنوان‌دار و مطرح نبودند.

نوروزی افزود:‌ مسابقات آسیایی هم که سطح بالایی نداشت و بیشتر کشورها نفرات درجه دوم خود را آورده بودند. در بازی‌های کشورهای اسلامی نیز به غیر از یکی، دو کشتی‌گیر و نمایندگان میزبان که فکر نکنم از نظر آمادگی در اوج بوده باشند، کشتی‌گیران شاخصی حضور نداشتند.نباید به کسب چند مدال در این رقابت‌ها دلخوش باشیم، نتایج کشتی فرنگی باید در المپیک، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی سنجیده شود و هر وقت کشتی‌گیران ما در چنین میادینی صاحب مدال شدند می‌توان ارزیابی بهتر و دقیق‌تری داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر