بازدید 4701

روزنامه قطری:ببرهای لخویا آماده حذف پرسپولیس

کد خبر: ۶۹۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 26 May 2017
روزنامه معتبر قطری در گزارشی به بررسی بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و لخویا و توانمندی بالای تیم قطری برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه الشرق قطر در ابتدا با اشاره به استراحت بازیکنان لخویا پس از بازگشت از تهران و شروع دوباره تمرینات آماده‌سازی بازی برگشت برابر پرسپولیس از امشب (جمعه) نوشته است: کادرفنی تیم لخویا تصمیم گرفت تا بازیکنان پنجشنبه را استراحت کنند و از امشب تمرینات آماده‌سازی برای رویارویی با پرسپولیس در سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه آغاز می‌شود. 
در این بازی تیم لخویا برای پیروزی تلاش می‌کند تا به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این نتیجه تیم لخویا را در مسیر مشخص شده قهرمانی لیگ قهرمانان و جاه‌طلبی همانند ببرها قرار می‌دهد.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم لخویا با قدرت مهیای بازی برگشت با پرسپولیس و دریافت کارت صعود در لیگ قهرمانان آسیا است. لخویا در بازی رفت نمایش بسیار خوبی را در تهران ارائه داد و به زودی پیروز خواهد شد. کادر فنی این تیم سعی دارد تا بازیکنان را مهیای ارائه بالاترین سطح فنی در بازی برگشت با پرسپولیس کند. امیدهای زیادی به لخویا که تنها نماینده فوتبال قطر در لیگ قهرمانان آسیا است، وجود دارد. لخویا توانمندی صعود و کسب نتایج بهتر در ادامه این رقابت‌ها را دارد.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و لخویای قطر سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی تهران با تساوی بدون گل پایان یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار