بازدید 5541
سوژه

سرنوشت قلعه نویی بعدازپنج فصل ناکامی/بدون تیم در لیگ17

گسترش فولاد هدایت تیم خود را به لوکا بوناچیچ سپرد و نفت آبادان هم فراز کمالوند را به جنوب برد. سایپا نیز بار دیگر به علی دایی اعتماد کرد. امروز نیز خبر رسیده است که فولاد خوزستان در آستانه توافق با پورموسوی است. تنها وضعیت هدایت نفت تهران و ذوب آهن نامشخص است
کد خبر: ۶۹۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 25 May 2017
امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران بعد از نتایج نه چندان دلچسب در فصل اخیر، در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که تیم های لیگ برتری یک پس از دیگری تکلیف کادر فنی خود برای فصل آینده را مشخص می کنند که امیر قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر روزهای آرامی را سپری می کند.

در حالی که پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی امیر قلعه نویی از این تیم جدا شد که انتظار می رفت به سرعت یکی از تیم های لیگ برتر نیمکت خود را به این مربی با تجربه بسپارد. اما با گذشت روز ها تکلیف نیمکت های خالی لیگ برتر یکی پس از دیگر مشخص شد.

سرنوشت قلعه نویی بعدازپنج فصل ناکامی/بدون تیم در لیگ17

گسترش فولاد هدایت تیم خود را به لوکا بوناچیچ سپرد و نفت آبادان هم فراز کمالوند را به جنوب برد. سایپا نیز بار دیگر به علی دایی اعتماد کرد. امروز نیز خبر رسیده است که فولاد خوزستان در آستانه توافق با پورموسوی است.

با این شرایط تنها وضعیت هدایت تیم های نفت تهران و ذوب آهن نامشخص است. با توجه به وضعیت بحرانی نفت تهران رفتن قلعه نویی به این تیم بعید است و ذوب آهن نیز حفظ مجتبی حسینی را اولویت خود قرار داده است و همه این شرایط در کنار هم ممکن است تا باعث شود قلعه نویی فصل جدید را بدون تیم آغاز کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل