بازدید 5948
۱

نظر کی روش در موردجشن صعوددرآزادی

کد خبر: ۶۹۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 25 May 2017
تیم ملی ایران 22 خرداد می‌تواند صعودش به جام جهانی 2018 را قطعی کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، برد مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی تیم ملی را در صدر گروهش 20 امتیازی می‌کند و در فاصله دو دور مانده به پایان مسابقات دست‌نیافتنی می‌شود. با توجه به روند خوب تیم ملی در بازی‌های قبلی احتمال زیادی وجود دارد که مردان کی‌روش مقابل ازبکستان هم بتوانند به سه امتیاز برسند و کار صعود را تمام کنند.
 
فدراسیون فوتبال در این شرایط برنامه‌هایی را برای جشن صعود تدارک دیده که شامل دعوت از چهره‌های سیاسی و مراسمی در پایان بازی است. با این حال گفته می‌شود که کی‌روش علاقه زیادی به تدارک جشن ندارد و معتقد است این موضوع ممکن است تمرکز شاگردانش را به هم بزند.
نظر کی روش در موردجشن صعوددرآزادی 
سرمربی تیم ملی تاکید دارد که بازیکنانش برای پیروزی مقابل ازبکستان باید با تمرکز کامل بازی کنند، ولی اگر بازی را از پیش‌برده بدانند، ممکن است نتوانند بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند. کی‌روش مصمم است کار صعود را در بازی با ازبکستان یکسره کند و دوست ندارد این اضطراب به بازی در خانه کره جنوبی یا بازی روز آخر مقابل سوریه کشیده شود.
 
نباید فراموش کرد که ازبکستان هم برای این بازی انگیزه زیادی دارد و مصمم است از تهران با امتیاز برگردد تا همچنان به صعود امیدوار باشد. این تیم چهار سال قبل موفق شد در ورزشگاه آزادی تیم ملی را غافلگیر کند و ساده گرفتن این بازی اشتباه بزرگی خواهد بود.
 
تدارک جشن صعود می‌تواند فشار روی بازیکنان را هم بیشتر کند و کی‌روش به‌عنوان مسوول فنی تیم نگاهی حرفه‌ای به این ماجرا دارد. او همانطور که در گذشته نشان داده به آرامش تیمش اهمیت زیادی می‌دهد و بر خلاف غالب مردم کار صعود را تمام شده نمی‌داند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این تیم همه را میزنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر