بازدید 6396

انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد

کد خبر: ۶۹۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 25 May 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان سعادت آباد 2 مصدوم بر جای گذاشت.
 
به گزارش ابتکار، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با وقوع حادثه اظهار داشت: حادثه در ساعت 01:59 بامداد روز چهارشنبه در خیابان سعادت آباد،خیابان سرو غربی اتفاق افتاد.
 
وی در ادامه افزود: بعد از اعلام حادثه 2 ایستگاه به محل اعزام می شوند و مشاهده می شود که در طبقه منهای یک(پارکینگ) ساختمان 3 طبقه مسکونی انفجار صورت گرفته بود.
 
ملکی گفت: در پارکینگ 3 خودرو پارک شده بود که ساکنان طبقه اول با استشمام بوی گاز مربوط به یکی از خودروها متوجه می شوند که خودرویی در پارکینگ دچار نشت گاز شده و فورا خودرو را از محل خارج می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: ساکنان ساختمان بعد از خارج کردن این خودرو که از سوخت گاز مایع استفاده می کرده، اقدام به روشن کردن موتورخانه می‌کنند که همین عمل باعث انفجار می شود.
 
سخنگوی آتش نشانی گفت: در این انفجار 2 مرد 72 و 35 ساله دچار سوختگی می شوند، همچنین 2 خودرو، بخشی از دیوارهای موتورخانه و شیشه های ساختمان بر اثر انفجار تخریب شدند.
 
وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه سریعا تحویل عوامل اورژانس شدند، تصریح کرد: با حضور کارشناسان آتش نشانی و بررسی‌های انجام شده، علت حادثه نشت گاز خودرو و روشن شدن موتورخانه اعلام شد. ملکی در پایان گفت: عملیات بعد از ایمن سازی در ساعت 04:52 به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل