بازدید 20411

حمله تند یک نماینده مجلس خبرگان رهبری به روحانی

کد خبر: ۶۹۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 25 May 2017
آیت الله موسوی اصفهانی در جمع اعضای ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در همدان اظهار داشت: به همکاری و همراهی شما و انتخاب اصلح توسط شما به خود افتخار می‌کنم چرا که ما به وظیفه خود عمل کردیم.

به گزارش جماران، وی با بیان اینکه خداوند متعال امر می‌کند که امانت‌ها را به دست اهلش بسپارید، ادامه داد: قطعا ما نیز اشتباهاتی داشتیم و از خداوند می‌خواهیم که ما را در تشخیص حق و اجرای آن کمک کند.

وی بااظهار گلایه‌مندی از عملکرد برخی نمایندگان مجلس اظهار داشت: این انسجام برابری و برادری فرصت مناسبی است تا ما از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دعوت کرده و درباره عملکردشان از آنها سؤال کنیم.

موسوی اصفهانی گفت: بایداز برخی از این افراد که خود را اصولگرا و انقلابی می‌دانند پرسید چرا درباره سند 2030 اعتراضی نکرده و صدایتان بلند نشد و کار به جایی رسید که رهبری مجبور شدند به این ماجرا ورود و از خود هزینه کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از این آقا که در سخنرانی خود از خاتمی و سران فتنه نام برده و درباره رفع حصر آنها حرف می‌زند پرسید "آیا در فتنه 88 در کشور حضور داشتید یا خیر و اگر بودید مگر ندیدید که به‌دنبال براندازی نظام بودند تا جایی که رهبری به ماجرا ورود کرده و خون دل‌ها خوردند؟".

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه برخی در گذشته حرف از آشتی ملی زدند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در جواب آنها فرمودند مردم با کسی که در برابر رأی آنها ایستاد و ظهر عاشورا حرمت سیدالشهدا(ع) را شکسته و سران آنها جلویشان را نگرفتند قهر هستند.

وی با تأکید بر لزوم انقلابی بودن نمایندگان در مجلس افزود: نمایندگان ما اگر انقلابی باشند قبل از رهبری وارد این عرصه‌ها می‌شوند چراکه آنها حقوق می‌گیرند تا از حق ما و رهبری دفاع کنند پس چرا این کار را انجام نمی‌دهند؟

مدیر حوزه‌های علمیه همدان تصریح کرد: در جلسه بعدی باید نمایندگان را دعوت کرده و درباره این موضوعات از آنها سؤال کرد که "چرا به موضوعات ورود نکرده و حتی پس از تذکر رهبری نیز تا به نتیجه رساندن موضوع آن را دنبال نمی‌کنید؟".

وی با بیان اینکه باید از نمایندگان پرسید که "آیا در بحث حقوق‌های نجومی برای برکناری افراد متخلف کاری انجام دادید یا خیر؟" عنوان کرد: ما اگر در حد توان خود منسجم باشیم می‌توانیم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با زمینه‌سازی افرادی را که مکتبی، انقلابی متدین و استکبار‌ستیز هستند به مردم معرفی و راهی مجلس کنیم تا در سطح کشور اثرگذار باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید از نمایندگان پرسید چرا در مجلس شورای اسلامی بر اعمال وزرا و رئیس جمهور نظارت نکرده و درباره حرف‌هایشان از آنها سؤال نمی‌کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی